למרות הדיווחים: "המורדים" לא בדרך לאיחוד בישראל. צילום: Adrian Diaz, Cris Morena Group

למרות הדיווחים: "המורדים" לא בדרך לאיחוד בישראל

היום (ד') פורסמו ידיעות חגיגות על כך שלהקת "המורדים" מסדרת הנוער הארגנטינאית של תחילת המילניום בדרך לאיחוד בישראל, אלא שלפי מידע שהגיע אלינו - זה ממש לא על הפרק. "הלוואי ויבוא היום שנצליח לשחזר את הקסם שיצרנו", מסרה לפרוגי יוצרת הסדרה, כריס מורנה. כל הפרטים

הרבה לפני "כמעט מלאכים" וקצת אחרי "קטנטנות" - בשנים 2002-2003 הסדרה הארנגטינאית שהטריפה את הקהל הצעיר במשך שתי עונות, הייתה ללא ספק "המורדים" המספרת על להקת נוער בתיכון פנימייתי החווה אהבות, דרמות ופיתויים רבים של בני נוער (כאלו שאף גרמו להורים להרים גבה בעת שידוריה). היום (ד'), כ-17 שנים לאחר שידוריה, הופצו ידיעות משמחות על כך שהלהקה מהסדרה בדרך למופע איחוד בארץ הקודש כבר בראש השנה הבא. האומנם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפי מידע שהגיע אל פרוגי, השמחה והצהלה היו מוקדמים למדי - ואיחוד, לא רק בישראל, לגמרי לא על הפרק. בעבר אכן נעשו ניסיונות ליצור איחוד שכזה, אך בכל פעם העניין נפל מחדש מאי הסכמות, סכסוכים או אי רצון מאחד הגורמים הקשורים לנושא בין היתר בשל שמועות על מצבה הנפשי של חברת הלהקה, קמילה בורדונבה. למעשה, היחידים שהסכימו במרוצת השניים לאיחוד הם פליפה ובנחמין בלבד שאף הקימו להקה יחד שנים אחר כך.

המורדים בישראל
המורדים בישראל © מיכאל קרמר

גורמים מכחישים בפנינו את עניין האיחוד ופוסלים את הבשורה על הסף ואף מדגישים בפנינו כמה סיבות לכך שזה לא באמת יכול לקרות - בין היתר, ענייני הלו"ז של חברי להקת "המורדים" לשעבר. לואיסנה לופילטו (שגילמה את מיה ונערת "מוי כיף" בעברה) נשואה לזמר מייקל בובלה, לאחר תקופה ארוכה בהוליווד היא חוזרת לארגנטינה לשחק בהצגה ״נשואים פלוס״, הצגה על בסיס תוכנית הטלויזיה האמריקאית אשר נעשה לה גרסה מקומית ארגנטינה בכיכובה של לואיסנה ששיחקה את האחות הטיפשה של משפחת בנדי - והיא מחוייבת לכך. בעבר אף התנהל סכסוך ארוך שנים עם כריס מורנה (יוצרת הסדרה). לואיסנה הסתכסכה עם כריס מורנה בשנת 2006, במופע איחוד של "המורדים" בספרד, לאחר שהבריזה להופעה יום לפני ושלחה את קמילה, בנחמין ופליפה לבד להופעה אך מאז השתיים השלימו.

גם פליפה קולומבו (מנואל) כרגע גם מחוייב לתיאטרון הלאומי בארגנטינה להצגה שתצא בשנת 2020, ולא פנוי לכלום ומעדיף להקדיש את הרגעים הפנויים לחיי משפחתו הצעירה רק לאחרונה תהה פליפה בטוויטר שלו האם הוא בכלל יקבל תמלוגים משידור הסדרה בנטפליקס החל מהחודש הבא. בנחמין רוחאס הפך בשנה האחרונה לאבא במשרה מלאה לאחר הולדת ביתו ריטה, וכמו האחרים מחוייב גם עד לשנת 2021 להצגה ״שבוע אחד לא יותר״ בה מככב לצד ניקולס וסקאז (ניקו מ"כמעט מלאכים"). 

הציוץ הכועס של פליפה
הציוץ הכועס של פליפה © צילום מסך מטוויטר

כאמור, קמילה בורדונבה, היא היחידה שהעדיפה להתרחק מאור הזרקורים. על פי שמועות במהלך השנים האחרונות זו סבלה מדיכאון עמוק ואנורקסיה במקביל לשימוש, לכאורה, בסמים קשים. בורדונבה החליטה לעזוב את העיר ולעבור לגור בצריף מרוחק בכפר שבצפון ארגנטינה לצד בן זוגה.

קמילה כיום © צילום מסך מאינסטגרם

מלבד הלו"ז הקשוח של חברי הלהקה, יש גם עניין זכויות המונע מאיחוד שכזה לצאת לדרך. איש התקשורת הישראלי, יאיר דורי ("דורי מדיה גרופ"), היזם והמפיק של "המורדים", ומי שמחזיק בזכויות על המותג והסדרה, לא אישר את האיחוד ולמעשה לא ידע על העניין עד שפנו אליו לאחר הפרסומים - אותם הכחיש בפנינו. 

פתיח הסדרה
 

נתנאל בן שבת (אהבל מדיה ויחסי ציבור), דוברו של יאיר דורי מסר בתגובה: "לצערנו אין שום בסיס לידיעה, חל כנראה בלבול עם ידיעה אחרת שפורסמה בחו״ל, פורמט הסדרה 'המורדים' נמכר לנטפליקס ותופק גרסה חדשה למורדים שככל הנראה לא תשודר בנטפליקס ישראל. יאיר דורי ניסה בעבר לאחד מספר פעמים את המורדים להופעה בישראל, אך ללא הצלחה מאחר וכל אחד מחברי הלהקה המשיך בחייו הן המקצועיים והן האישיים. בואו נחזיק אצבעות כשנציין 20 שנה למורדים בשנת 2021 אולי יקרה נס".

כריס מורנה, יוצרת "המורדים" מסרה לפרוגי בתגובה: "הלוואי ויבוא היום שנצליח לשחזר את הקסם שיצרנו עם 'ERREWAY' (להקת המורדים). אני שמחה שפורמט הסדרה המורדים נמכר לנטפליקס, מאוד התרגשתי מזה, אני גאה לספר לראשונה שהיה לי חשוב לוודא מול נטפליקס שאכן הדמויות יהיו אותן דמויות כמו שכתבתי ויצרתי. ביקשתי מהם לאחד את כל ה-400 פרקים ל-20 פרקי.ם ככה יהיו עוד 20 ועוד 20 פרקים בהמשך".

תגיות
תגובות