לאן תלכו בחנוכה? מפסטיגל, טיק טוק ועד עומר אדם וקרקס. צילום: צילום מסך מאינסטגרם, פיני סילוק וסטודיו 0304

לאן תלכו בחנוכה? מפסטיגל, טיק טוק ועד עומר אדם וקרקס

חג חנוכה קרב ובא ואין סיבה למסיבה יותר מחג הסופגניות המשמין והמאיר. אספנו לכם את כל הפרטים על כל המופעים, ההצגות והמחזמרים שיעלו במהלך חנוכה ברחבי הארץ. אם אתם רוצים חופשת חנוכה משמעותית וחוויתית במיוחד, עבור כל המשפחה – זו בדיוק הכתבה בשבילכם

אם אתם עדיין לא בטוחים מה אתם הולכים לעשות בחנוכה הקרוב וכבר התבלבלתם מכל המופעים - אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Play פסטיגל 

מדי שנה מתגבשת סביב תסריט ייחודי קבוצת סלבס איכותית ואהובה למופעי פסטיגל מטורפים ברחבי הארץ. Play פסטיגל מתמקד בהתחברות של המציאות עם הדמיון. המשחק הוא עולם וירטואלי בו אפשר להיות כל מה שאתה רוצה להיות. אך כשהם נאלצים להוריד את משקפי המשחק, הם נאלצים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים בחייהם. הפסטיגל השנה מתעסק בחיבור של בני האדם לחיים האמיתיים, ובניתוק מהמסכים. הפסטיגל מורכב מהכוכבים הגדולים בישראל כיום: מאיתי לוי, עדן בן זקן ונועה קירל ועד אנה זק, קווין רובין גפן ברקאי, שירה לוי ועוד.

מתי? החל מה-30.11 

איפה? באר שבע, תל אביב, חיפה, ירושלים

כמה? מחיר מלא – 172₪, הטבת שופרסל – 69₪, הטבת ישראכרט – 89₪

 

מחזמר "כמו גדולים" - לזכרו של אריק איינשטיין 

במלוא שש שנים לפטירתו של האמן אריק איינשטיין ז"ל – עולים כל הכוכבים האהובים למחזמר מוזיקלי לזכרו. בין הסלבס מככבים: קים אור אזולאי, עומר חזן, ישראל קטורזה, כתריה פאוץ' ועמית מורשת, ולסירוגין גם נועם קליינשטיין. הם שיחררו בינתיים ביצועים מחודשים שלהם שרים את שיריו של איינשטיין, והם לגמרי מדהימים. עלילת המחזמר חדשנית ומתאימה לכל המשפחה. בנוסף, היא חושפת דור צעיר שלם לקלאסיקות המדהימות של איינשטיין, שזה מדהים כשלעצמו. 

מתי? 24-29 בדצמבר

איפה? תל אביב, ראשל"צ, קריית מוצקין, קיבוץ יגור, הרצליה ואשקלון. 

כמה? 149₪ מחיר רגיל. הנחת קופנופש – 75₪

 

טיקטוק לייב 

לאחר שאפליקציית הטיקטוק כבשה את העולם, בחנוכה הקרוב יעלה מופע בימתי ייחודי שמביא את האפליקציה המדוברת לבמה – עם כל הריקודים והשירים למופע חווייתי לכל המשפחה! בין המשתתפים - הטיקטורים המובילים בארץ ובעולם וביניהם ג'סי אנדרהיל – כוכב הטיקטוק הבינלאומי (כ-5 מיליון עוקבים) שמגיע למופע ראשון מסוגו בעולם. עוד יהיו: להקת פורמולה, זוכה "האח הגדול VIP" - אסף גורן, הזמרת נוי אייזן, עמנואל לוי, נועה בוג, עידו שיר ועוד...

מתי? יום ראשון, 29/12/2019, ב09:30

איפה? היכל מנורה מבטחים, תל אביב

כמה? 99 ש"ח – 149 ש"ח

בלאגן בקרקס

"באלגאנג" בהובלתו של רז ספני - עולים בחג החנוכה, ביחד עם הקרקס "גלקסיה" שמגיע לישראל - למופע קרקס מטורף. הוא יכלול מגוון אמנים מהעולם: איש גומי מגאנה, להקות להטוטנים ואקרובוטים מרוסיה, אמן צללים, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, קוסם מפורסם מרוסיה ובנוסף, תזמורת של 32 נגנים. זה הולך להיות מסקרן, מטורף ומקורי! 

מתי? החל מה-22 בדצמבר

איפה? בית האופרה 

כמה? 145 ש"ח - 205 ש"ח

אינג'וי 

אינג'וי הוא מופע בידור מוזיקלי בכיכובם של כוכבי הרשת סמולקין וליזה עם עופר ומאור. המופע יכלול שלל להיטים, אתגרים, מערכונים, ואפילו מבטיחים שיהיה שיתוף פעולה גם מצד הקהל. נשמע מסקרן, בטח עם הכוכבים האהובים הללו! 

מתי? החל מה-12 בדצמבר

איפה? ברחבי הארץ

כמה? 100 ש"ח

 

TeenCity

פסטיבל נוער שלם שקם לכבוד חנוכה הקרוב ומכיל בתוכו את הכוכבים האהובים במופעים ייחודים חדשים. אילו מופעים יהיו בו?

"טיק טוק שואו" - מופע הטיק טוק הראשון שצבר הצלחה מטורפת בחג הסוכות, ממשיך גם לחג החנוכה והפעם עם תוספות חדשות בקאסט שיהפכו את המחזמר לקצבי יותר מתמיד, בדיוק כמו האפליקציה שכבשה את כולם.

"הממלכה" - המחזמר של משפחת ספיר שיוצאים לראשונה מהיוטיוב לכדי מופע אגדות וסיפורים בכיכובם של המשפחה הוויראלית האהובה.
"פשוט לשיר" - המחזמר של בן זיני וטיילור המגולל את סיפור ההיכרות וההתאהבו תשלהם ותחילת הקריירה המשותפת.
"פול האוס - המתיחה הגדולה" - חבורת הרשת החזקה בהופעה חיה מול הקהל כשהפעם הקהל הופך להיות חלק מהוולוג.

מתי? 23-30 בדצמבר

איפה? תיאטרון גבעתיים

כמה? 149 ש"ח (לכל מופע)

רובין הוד ולוחמי הצדק

כן כן, גם הסיפור הניצחי והאהוב עולה לבמה בגרסה חדשה, מצחיקה וסוחפת, ביחד עם רן דנקר, אגם בוחבוט, רוני דלומי, חנה לסלאו ושלומי קוריאט. רובין הוד, הגנב האלוף, מחליט לעזוב את חיי הפשע והגניבה. העוזר האישי שלו וחבורת לוחצי הצדק מנסים לשנות את דעתו, אך ללא הצלחה. כשמגיעה ליער אמיליה, אותה מגלמת אגם בוחבוט - נערת כפר שגורשה מביתה מפני שלא שילמה את חובה לנסיך ג'ון (אותו מגלם שלומי קוריאט), מבין רובין הוד שאין לו ברירה, ושכנראה המלחמה הישנה שיש לו עם הנסיך ג'ון עדיין לא הסתיימה, ושהוא צריך לעזור לתושבים. האם הם יצליחו להביס את הנסיך ג'ון? זאת תדעו רק לאחר הצפייה במחזמר.

מתי? 18-30 בדצמבר

איפה? ירושלים, נתניה, רמת השרון, אשדוד, פתח תקווה, חולון, קריית חיים, באר שבע

כמה? מחיר מלא – 149. ישראכרט – 59 ש"ח , אמריקן אקספרס – 49 ש"ח בתוספת נקודות  פלייקארד – כרטיס תמורת נקודות הנוסע המתמיד ויזה כאל – כרטיס ב-69 ש"ח מפעל הפיס – כרטיס ב-45 ש"ח

© רונן אקרמן

פופ אפ מיוזיק 

לאחר ההצלחה המשגשגת של מופע הפופ אפ מיוזיק, הוא עולה בפעם השנייה. המופע המוזיקלי יהיה בהשתתפות עומר אדם, נטע ברזילי, רותם כהן, משה פרץ, קרן פלס ואלי ומראינו. כן כן, אתם לא מדמיינים! ממש כל האמנים הכי ענקיים בתעשייה על במה אחת! הם יבצעו בביצועים חד פעמיים ומיוחדים, במיוחד עבור מופע זה, את כל להיטיהם, ביחד ולחוד, לצד להקת נגנים ועל במה טכנולוגית. 

מתי? החל מה-24/12

איפה? היכל מנורה תל אביב 

כמה? 139-249 ש"ח

 

בת הים הקטנה

סיפור האהבה של כל הזמנים בעיבוד קסום ומרגש לכל המשפחה מאת הסופרת והפזמונאית סמדר שיר, על פי ספרו הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן. עדי ביטי, אילנה אביטל, ובר גרוצקי יככבו במחזמר המרהיב וייקחו את הילדים אל מסע הרפתקאות במצולות הים, הפלגה בספינת פיראטים ונשף ריקודים חגיגי בארמון.

מתי? 19.12-6.1.

איפה? תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חולון, כרמיאל, קריית מוצקין, כרמיאל, באר שבע, כפר סבא, אורנית, דימונה.

כמה? 80 ש"ח, קיימות הנחות שונות כמו 1+1 ללקוחות אמריקן אקספרס.

 

דוקטור דוליטל 

תיאטרון המדיטק יציג השנה את "דוקטור דוליטל", העוסק ברופא החיות הטוב בעולם. מדובר בהצגה מוזיקלית, צבעונית ומרגשת לילדים בפרט, ממש בחנוכה הזה! נזכיר וניידע כי לא מזמן פורסם שעתידה לעלות גם גרסה קולנועית חדשה, בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור ואנטוניו בנדרס. זו ללא ספק השנה הטובה ביותר של דוליטל שהפעם יגלם אותו דני לשמן (הלוא הוא "דורי מהשמיניה"). 

מתי? החל מ-14/12

איפה? תיאטרון המדיטק חולון - גולדה מאיר 6 חולון

כמה? 75 ש"ח, אך ישנה הנחה לחברי הוועדים: מגה לאן, חבר, עובדי מדינה, הסתדרות המורים, וועד ארגון עובדי עיריית, תל אביב, ועד עובדי דיסקונט, מועדון שלך ומפעל הפיס

© בני גם זו לטובה

 

 
תגובות