דחיפות ומשטרה: תקרית אלימה בזמן הופעת הפסטיגל. צילום: פיני סילוק וסטודיו 0304

דחיפות ומשטרה: תקרית אלימה בזמן הופעת הפסטיגל

בזמן הופעת הפסטיגל הערב (א') בתל אביב, נרשמה תקרית אלימה בין הורים בקהל שכללה התערבות מצד שוטרים ומאבטחים, כל זה בזמן שהופעת הפסטיגל המשיכה כסדרה. הפסטיגל בתגובה: "אין לזה מקום אצלנו"

חג החנוכה נפתח באווירה צורמת במיוחד: עם הגעתו הערב (א') של מופע הפסטיגל השנתי לתל אביב לרצף ההופעות המרכזיות של חנוכה, נרשמה דרמה לא קלה ואף מלחיצה במיוחד בקהל. בזמן שהמופע מתקיים על הבמה - תקרית אלימה התרחשה בקהל כתוצאה מויכוח של שתי אמהות על מקום ישיבה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע שבזמן ההופעה השנייה של ה"פליי פסטיגל" הערב, אמא שהגיעה עם ילדיה לפסטיגל התיישבה ככל הנראה במקום שלא שייך לה - זמן קצר לאחר מכן הגיעה האם השנייה שהמקום אכן שוריין בעבורה לטענתה וזו ביקשה מהראשונה לפנות את המקום כדי לשבת במקום אליו רכשה כרטיס. בין השתיים התעורר ויכוח קולני שהסב את תשומת ליבם של הקהל, לאחר מכן הויכוח הקולני התפתח לכדי דחיפות אלימות מצד האם שישבה במקום שלא שלה כלפי האם השנייה, רק לאחר מספר דקות ארוכות - הגיעו הסדרנים שראו את המתרחש, מה שהצריך את התערבות המאבטחים ולאחר מכן הוזעקה אף משטרה למקום. כל זה בזמן שבמקביל הההופעה ממשיכה כסדרה, על אף שרוב תשומת לב הקהל הייתה אל פני התקרית שמתרחשת. לאחר 20 דקות מאז המקרה, שלווה בצעקות, הרוחות נרגעו - השתיים נשארו באולם ולא פונו החוצה, כאשר זו שהמקום שייך לה חזרה אל המושב שלה.

 

זוהי איננה הפעם הראשונה בה מתקיימים אירועים יוצאי דופן בפסטיגל. בשנים הקודמות הייתה דרמה גם סביב כוכבת הנוער שירן סנדל - שזכתה לפוסט זועם מצד אמא כועסת. האם גערה בסנדל על כך שהתייחסה אל ילדיה בזלזול ולא הסכימה להצטלם, זו הגיבה בשעתו כי: "העובדה שרכשת כרטיסים למופע, לא אומרת שרכשת אותנו". מקרה נוסף בהקשר של הכוכבת והפסטיגל התקיים כשנה לאחר מכן ובה אבא הכניס את ילדיו למקום מסוכן מאחורי הקלעים של הפסטיגל בחיפה - באותו זמן בו עברה הכוכבת עם רכבה וזו העמידה את האב במקום וכעסה עליו על כך שמעמיד את ילדיו בסכנה - המקרה תועד ופורסם גם כאן. כל זה מתווסף למאורעות שהתרחשו במופעים האחרונים בחיפה ובמהלכם ילדים התפרצו אל הבמה והגיעו עד כוכבי הפסטיגל בזמן שהם על הבמה.

מצד הפסטיגל נמסר: ״אנו מגנים כל אלימות במסגרת הפסטיגל ומחוצה לה. אין לזה מקום אצלנו״.

 
תגובות