במילה אחת WOW: המופע ששיגע את אילת ואותנו. צילום: רועי ברקוביץ

במילה אחת WOW: המופע ששיגע את אילת ואותנו

למרות מזג האוויר החורפי שפוקד אותנו - הקיץ קרב ובא ואיתו גם החופשות שחיכיתם להן כל כך! אז מה יותר טוב מחופשה באילת החמה? חופשה באילת עם מופע שישאיר אתכם בהלם! ביקורת

רשת מלונות ישרוטל משיקה בימים אלה את המופע החדש "WOW TO THE FUTURE", עם עשרות שחקנים ואמנים וירטואוזים, במות זזות, מסכי לדים העוטפים את הבמה ובעיקר קהל המום. תלבושות מושקעות, רקדני מהפנטים, אקרובטים, אנטון אחד שמנצח על הכל וסיפור עלילה שלא בדיוק תפס אותנו. זה מה שחשבנו על המופע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מופעי WOW, בהשראת מופעי לאס וגאס הידועים, הפכו עם השנים לשם דבר במופעי הבידור בישראל ובכל שנה וחצי משתנים ומתחלפים. המופע בבימויו של חנוך רוזן, שכידוע מביים בכל שנה מחדש את הפסטיגל (עכשיו הכל ברור למה המופע כל כך מרהיב?) מספר את סיפורו של אנטון - נער כישרוני ומצחיק, שנקלע למעבדה של פרופסור פרנקה שם הוא מגלה את מכונת הזמן - ובטעות גם מפעיל אותה. מכאן אנטון יוצא למסע, ובכל נקודת זמן מחכה לו (וכמובן לנו) - מופע מרהיב.

© צילום: רועי ברקוביץ

את מה שראינו, אי אפשר לתאר במילים - המראות מדברים בעד עצמם. גלדיאטורים חזקים שמרימים אחד את השני, אישה המחליפה בגדים בשניות בודדות, קוסם, איש רובוט, קפיצות, אקרובטיקה, ריקודים ועוד... אם אתם לא בעיניין של פעלולים, עדיין נמליץ לכם ללכת, כי כאלו דברים לא רואים בכל מקום. נכון, היו כמה פספוסים של הפעלולנים, שלא נתנו לזה להפריע להם ועשו את התרגיל שוב ושוב עד שסיפקו לקהל את מה שחיכו לו.

© צילום: רועי ברקוביץ

המופע משלב תרבויות שונות, צלילים מיוחדים, תפאורה מושקעת במיוחד ותלבושות שנראות כאילו נלקחו מרומא העתיקה. אבל למרות כל הנאמברים המושקעים - מה שהלהיב את הקהל, היה דווקא ריקוד שהיה לעומת שאר הפעלולים יחסית "פשוט", אבל עם סיפור רומנטי ומוזיקה סוחפת שמראים שגם פשוטות וסיפור עם עלילה (שבאה לידי ביטוי בריקוד) יכולים להיות הנאמבר המנצח של הערב.   

© צילום: רועי ברקוביץ

אז כמו שכבר אמרנו, הנאמברים מהפנטים במיוחד ועל כולם מנצח אנטון. אחרי כל האקרובטיקה המרשימה והמלחיצה, שגורמת לקהל אפילו לדאוג מה יקרה אם התרגיל לא יצליח, אנטון מגיע בקטעי המעבר ומצליח להצחיק את כולם עם תרגילים פשוטים שפשוט מרימים חיוך על הפנים.

© צילום: רועי ברקוביץ

את כל הקטעים חיברה עלילה שלצערנו, דווקא איכזבה. החוט המקשר לא היה בנוי כמו שצריך וקצת איבד מהפואנטה שלו, המרכז היה האקרובטים וקטעי המעבר (שנועדו כדי לתת לקטע הבא להתארגן) ולדעתנו אם העלילה הייתה בנויה בצורה יותר סוחפת, מעניינת ועם מסר כלשהו או סיפור מרגש - זה היה תופס אותנו יותר ממופע פעלולים מרהיב, אלא מופע של ממש.

אז אחרי שעה וחצי שהרגישה כמו חצי שעה, היינו שמחים אם בשנה הבאה תהיה עלילה המשלבת אקרובטיקה, אבל גם אם לא, נשמח לראות שוב את המופע שהשאיר אותנו המומים ועד עכשיו מנסים להבין - איך זה קרה?

רוצים גם להבין את ההרגשה? אתם מוזמנים להגיע לרויאל גארדן ישורטל באילת בכל ערב (פרט לימי ראשון) בשעה 20:30 ולהינות ממופע לכל המשפחה.

© צילום: רועי ברקוביץ
תגובות