אמן חושים מפורסם לאירוע הבא שלכם – אסף סלומון. FREEPIK

אמן חושים מפורסם לאירוע הבא שלכם – אסף סלומון

בקרוב מאוד כולנו נחגוג את סוף מגפת הקורונה ששיתקה אותנו קרוב לשנה ואיך אפשר לחגוג את האירוע בצורה טובה יותר אם לא על ידי הופעות, תרבות, חגיגות וכדומה. עומדים לקיים אירוע בקרוב? עוד מעט כולנו נוכל להיפגש שוב יחדיו ויש לנו הצעה מיוחדת בשבילכם לאירוע הבא שלכם: אמן חושים מפורסם לבר מצווה או כל אירוע אחר שיש לכם, אמן חושים מומלץ בישראל בשם אסף סלומון, אמן חושים לבר מצווה בעל ניסיון במיוחד בתחום זה

בשיתוף עם אסף סלומון

תוכן שיווקי

אסף התפרסם בפינת הטלוויזיה שלו בערוץ השני וגם לאחר שחזה את תוצאות הבחירות! אסף מוכר הייטב בקרב בציבור הדתי והחילוני כאחד, מופיע בכל רחבי הארץ בימים כתיקונם ורק מחכה לחזור למופע אומן החושים הידוע שלו!

רוצים אמן חושים מפורסם לאירוע שלכם? מהרו לשריין תאריך שכן התאריכים נתפסים! 

אמן חושים מפורסם לבר מצווה, שבת חתן וכו' – אסף סלומון

מכירים אמן חושים מפורסם מהטלוויזיה? אולי זהו אסף סלומון בו צפיתם פעמים רבות בערוץ 2. אסף סלומון ידוע כאחד מאומני החושים במובילים בישראל בזכות מופע אומן החושים המקורי שלו אשר רץ כבר קרוב ל-15 שנה על במות ובאירועים פרטיים. אסף סלומון הוא אמן חושים מפורסם ומוכר במגזר בדתי, החרדי והחילוני, שאירח בפינת הטלוויזיה שלו עשרות אורחים מפורסמים וידועים, ביצע עליהם את תרגילי קריאת המחשבה, הטלפתיה והמנטליזם שהוא מבצע במופע ובידר רבבות מול מסך הטלוויזיה ובאירועים פרטיים רבים. בתור אמן חושים מפורסם אסף נשאר תמיד צנוע, מתחבר לקהל, לאורחים, לילדים ולמבוגרים ושומר תמיד על קשר אישי ובלתי אמצעי עם כולם, דבר שהופך את המופע שלו חוויה מענגת ומרתקת כאחד. אסף מלמד את חתני האירוע הצעירים קסמים ותרגילי מחשבה והם מופיעים יחד מול הקהל. 

מוזמנים ללמוד עוד על אסף סלומון, אמן חושים מפורסם באתר, לקרוא המלצות וחוות דעת, ללמוד על מנטליזם וטלפתיה ביהדות, שני תחומים שאסף משלב לאורך כל מופע אמן החושים שלו ועוד! 

חיפשתם 'אמן חושים מפורסם' בגוגל והגעתם לאתר הבית של אסף סלומון? אסף הוא לא רק אמן חושים מפורסם אלא גם אמן חושים מוערך מאוד בקרב הקולגות שלו בתחום, אמן חושים מפורסם הידוע כאחד העם ומי שצמח כילד עם כישרון מיוחד אותו פיתח והצליח בזכותו וכיום הוא מחזיר לקהילה, מופיע בבתי חולים ודואג להעביר במופע אומן החושים שלו את התחושה ההיא של הפעם הראשונה בה חזה בקסם והבין שזה גם הייעוד שלו ומאז הוא לא מפסיק לשמח ולבדר את הקהל באירועים. 

איפה מזמינים אמן חושים מפורסם לבר מצווה?

מחפשים אמן חושים מומלץ או אמן חושים לבר מצווה? אסף סלומון עונה על שתי הדרישות ויספק לכם את מופע אומן החושים האיכותי והמושקע ביותר בארץ, מופע אומן חושים סוחף, מבדר ומדהים בו תחוו ותראו במו עינכם אמן חושים מפורסם בפעולה, תיקחו חלק במופע ותראו איך בכוח המחשבה בלבד אפשר לעשות דברים נפלאים ומיוחדים כפי שלא ראיתם מעולם. מוזמנים לקבל מושג קטן על המופע דרך האתר אך אין ספק שרק מי שהיה במופע, יודע איזה עוצמה קיימת בו ומבין למה כל הקהל מרותק למופע, אפילו באירועים לילדים כאשר להורים יש הזדמנות להשתחרר קצת ולדבר אחד עם השני, בכל זאת גם הם צופים ולוקחים חלק במופע כמו ילדים קטנים, כמו הילדים שלהם...

אמן חושים מפורסם לכל אירוע, פרטי או עסקי - אסף סלומון

בתור אמן חושים מפורסם אסף סלומון מגיע לאירועים עסקיים בחברות הייטק בהם לא כולם מכירים אותו אך כולם נשבים בקסמיו תרתי משמע... אסף יוצר מופע עסקי המשלב אנקדוטות ומסרים שהחסרה רוצה להעביר לעובדים ולבני משפחותיהם, קטעים משעשעים והווי משרדי שאפשר לשלב במופע. באירועים לילדים אסף יוצר קטעים המתאימים לילדים ומעביר בדרכו המיוחדת את האומנות שלו המשלבת כוחות מיוחדים, שיטות מעולם הפסיכולוגיה, תרגילי מנטליזם מורכבים ועוד. 

שנת 2021 היא שנת החזרה של עולם התרבות לעצמו בהדרגה. אסף לקח את הזמן ב-2020 לעבוד על המופע שלו וליצור קטעים חדשים שיתאימו לרוח התקופה ולא יכול לחכות ליום בו יוכל לחזור להופיע בפניי הקהל הרחב. בואו לקחת חלק במופעים הראשונים לאחר הקורונה שבוודאי יהיו מיוחדים במינם ומלאי אנרגיה מטורפת.  

© FREEPIK

"איך הוא ידע  את זה?"

יש דברים שאי אפשר להסביר. במופע אמן החושים המרתק שלו, אסף סלומון יוצר קטעים שלא מהעולם הזה ומצליח בדרכו הייחודית גם לרתק וגם לשעשע את הקהל. נדרשו לכך שנים של עבודה קשה, למידה ובעיקר ניסיון רב בהופעות כך שהיום אסף סלומון נמצא בשורה הראשונה של אמני החושים בישראל לצד אומני חושים מפורסמים אחרים ומוכן ומזומן לחזור לכבוש את הבמות ולהחזיר לקהל את החיוך, הפליאה וההנאה הצרופה ממופע אומן החושים שלו.

מוזמנים לקחת חלק במופעים הראשונים לאחר שנה ארוכה של ישיבה בבית בה לא יצאנו, לא חגגנו ולא נהנו בקרב חברים ומשפחה, אך כיום יש לנו הזדמנות לעשות זאת יחדיו, ליהנות זה במחיצתו של זה ולקחת חלק במופע אומן חושים מיוחד במינו. 

גלשו באתר ולמדו עוד אודות אסף סלומון, הקריירה העשירה שלו, מאין הגיע ועוד. השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים לגביי סוגי המופעים השונים של אסף, סדנת הקסמים שלו ועוד פרטים.

שני טיפים להפקת אירוע מוצלח: 

תקציב – צריכים להרים אירוע? קשה מאוד לארגן אירוע בלי להחליט על תקציב קבוע מראש. מדוע? כי כאשר אין לכם תקציב מוגדר, קל לחרוג ממנו ויש אין סוף אפשרויות שגורמות לנו לבזבז יותר ולא לדעת מה הנכון ומה לא נכון להוסיף לאירוע שלנו. תתחילו מהחלטה על התקציב ואם אתם לא יכולים לפעול כך, שבו ורשמו לכל הפחות מה צריך לאירוע: המקום, הקייטרינג, האטרקציה, כמות האורחים וכו'. רק לאחר שיהיה לכם סדר גודל של סכום לו תזדקקו, תוכלו להוסיף דברים נוספים ולחלק את עוגת התקציב כמו שצריך.

שלושת הדברים החשובים ביותר בכל אירוע – המקום, האוכל והאטרקציה / פעילות באירוע. אנו בטוחים שאתם יודעים כבר לבד ולבטח תמצאו את המקום המושלם עבורכם שיתאים הן למיקום מרבית האורחים והן לסגנון שלכן וכך גם לגביי האוכל. לגביי האטרקציה לאירוע, כיום מקובל להזמין אטרקציות לאירועים ויש מגוון רחב של אפשרויות. במיוחד בבר מצווה, שהוא אירוע מרגש ומשמח בו לוקחים חלק בני הכיתה של הילד ובני משפחה צעירים, יש מקום לעשות משהו מיוחד וקליל יותר מאשר בחתונה למשל. אנו ממליצים על מופע אומן החושים של אסף סלומון. צפו בקטעים מהמופע ביוטיוב והתרשמו בעצמכם האם סוג מופע זה מתאים לכם ולאורחים שלכם. אם כן נשמח לגרום לכך שזה יקרה! איך? צרו קשר עוד היום לקביעת פגישה בה תכירו את אסף ותבינו בדיוק מה יהיה במופע, מה אורכו, מה מחיר המופע ועוד. 

מועדים לשמחה, להתראות ובהצלחה!
מקווים שניפגש בקרוב!