חוזרים לחגוג יום הולדת ובגדול. fotolia אילוסטרציה

חוזרים לחגוג יום הולדת ובגדול

עוד סגר הגיע לסיומו, ההנחיות הופחתו וימי ההולדת חזרו לפרונט ובגדול. החלטנו לחקור את הנושא ולהביא לכם את כל ההפעלות והרעיונות לחגיגת יום הולדת מוצלחת. כדי לעשות זאת הכי טוב שאפשר פנינו לצוות "קרמל – פורטל הפנאי של ישראל" לקבלת המידע הנדרש.

בשיתוף עם קרמל – פורטל הפנאי של ישראל

תוכן שיווקי

נראה כי הורים רבים מנצלים את סוף הסגר לארגון מסיבת יום הולדת לילדיהם, אפילו לאלה שהתאריך כבר עבר. אלו הפעלות לימי הולדת ניתן למצוא היום בתחום?

אכן, נרשמת עליה במספר הפניות של ההורים להזמנת מפעיל או ספק ליום הולדת. בכלל תחום ימי ההולדת בין אם אצלנו בפורטל ובין אם בפייסבוק או בכל מקום אחר ההורים יוכלו ליהנות ממבחר גדול של הפעלות לימי הולדת החל מנסיכות ואבירים, מציאות מדומה, גיבורי על, קוסמים, ליצנים ואפילו הפעלת סטנדאפ לילדים.

© adobestock

מניסיונכם, מהם ההפעלות המבוקשות ביותר כרגע בתחום ימי ההולדת?

מניסיוננו האישי, ההפעלות המבוקשות ביותר בתחום ימי הולדת לבנות אלו הטרנדים: LOL, טיק טוק, בת הים הקטנה, חד קרן וברבי. אצל הבנים זה שונה, יש את הטרנדים כמו: אמונג אס ואתגר הנינג'ה ויש את הקונספטים שרצים כבר שנים בהפעלות ימי הולדת לבנים כמו: כדורגל, לייזר טאג, מציאות מדומה ועוד כמה.

האם הורים פונים אל צוות הפלטפורמה הפרסומית לסגירת ההפעלה או ישירות אל המפעיל?

תמיד הפניה אמורה להיעשות אל המפעיל לא משנה באיזה פלטפורמה מדובר, הרי שבסופו של דבר הוא זה שמחליט מה עלות ההפעלה והאם הוא פנוי בלו"ז לסגירת תאריך האירוע. כך גם אצלנו בפורטל ההזמנה עצמה נעשית ישירות מול המפעיל, אנחנו לא מעורבים בפן של סגירת העסקה או עלותה של הפעלה ליום הולדת, אבל אנחנו בהחלט מייעצים להורים שמתקשרים אלינו ומבקשים את עזרתנו במציאת הפעלה ואז מעבירים אליהם את המספר טלפון של המפעיל, כמובן לפי פרמטרים שההורה נשאל עליהם. 

© fotolia

היה והורה פנה אליכם למציאת מפעיל, איך אתם מחליטים על מי להמליץ ולפי אלו פרמטרים?

כמו שציינתי, ההחלטה על מי להמליץ הינה לפי תשובות ההורה לשאלות, כלומר לפרמטרים, שהינם:

  • למי חוגגים? - האם מדובר ביום הולדת לבן או לבת.

  • מה גיל החוגג/ת? - הגיל מאפשר התמקדות בקונספטים הרלוונטיים

  • האם זו יום הולדת מעורבת? - מאוד משמעותי הנושא באם מדובר בחגיגת יום הולדת לבנים בלבד או לבנות בלבד או שהיא בכלל עם שני המינים.

  • באיזה אזור בארץ?- לא כל המפעילים מגיעים לכל חלקי הארץ.

  • האם יש העדפה לחוגג/ת? - בסופו של דבר מי שצריך ליהנות מהמסיבה זה החוגגים ולכן מאוד משמעותי שהקונספט שיוזמן יתאים להם.

  • האם יש תקציב מסוים? - לא לכל ההורים יש את היכולת לממן מסיבה גדולה ולכן יחשוב לדעת מה התקציב של ההורה, להימנע מחוסר נעימות בין ההורה למפעיל.

הפרמטרים האלה מאוד חשובים לביצוע ההתאמה הטובה ביותר עבור ההורה, שהרי המטרה שלנו לא שהוא יחייג סתם למפעילים אלא גם יסגור עם אחד מהם.