זה רשמי: הפסטיגל חוזר אל הבמות. סולן הפקות

זה רשמי: הפסטיגל חוזר אל הבמות

לאחר שלא היה ברור מה יעלה בגורל המופע: כעת הכריזו רשמית בהפקה כי פסטיגל 2021 יחזור רשמית אל הבמות, תוך כדי הקפדה ואכיפת כללי התו הירוק • כל הפרטים

מופע הפסטיגל לשנת 2021 יוצא רשמית אל הדרך! אחרי דיווחים על כך שלא היה ברור מה יקרה ובאיזה פורמט הוא יתקיים השנה, כעת בהפקה מרגיעים ומכריזים רשמית כי יש מופע בימתי והוא יתקיים תחת כללי התו הירוק החדש (שייכנס לתוקף החל מה-3 באוקטובר), עטיית מסכות לאורך כל המופע וכן אכיפה של כל אלו. בנוסף, יציבו עמדות בדיקות מהירות בכניסה.

המופע הראשון יעלה על הבמות כבר ב-12 בנובמבר, ובינתיים ישיקו את סרט ההצצה הרשמי כבר בשישי הקרוב, ה-1 באוקטובר.

© סולן הפקות

שם הפסטיגל השנה, כפי שנחשף בטעות במהלך החודש האחרון, הוא ״Sky High פסטיגל״ וסלוגן הפסטיגל השנה הוא "מגלים את מה שבפנים". משמעות הסלוגן, וכן המסר השנתי של המופע, היא ההבנה שכולנו לעיתים מתמודדים עם סערות בתוכנו, ושצריך לתת מקום לביטוי העולם הפנימי שלנו על כל הרגשות והתחושות שבו. המסר משולב בסיפור הפסטיגל בליווי וייעוץ מקצועי של עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) כדי ליצור הזדהות ולאפשר לכל אחד ואחת להרגיש קצת פחות לבד. בנוסף, לקראת יציאת הסרט והשקת שירות הסיוע בוואטסאפ, בער"ן מתגברים את הקווים כדי להיות זמינים ולהעניק סיוע לכלל הפונים.

עלילת המופע תתמקד באקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים. מלאכיאנה (אליאנה תדהר) היא תלמידה באקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים ויש לה חלום אחד: להיות מלאכית משפחה. אבל - היא היחידה בכל המחזור שלא מקבלת כנפיים של מלאך שומר בטקס החגיגי, שבו מופיעים צמד האיינג'לז (סטטיק ובן אל תבורי). מנהל האקדמיה למלאכים שומרים (ישראל קטורזה) מציע לה משימה שאם תעמוד בה, תגשים את חלומה הגדול ותהפוך למלאכית משפחה: להיכנס לחייה של משפחת אושר, משפחה ובה אבא (רן דנקר) וחמשת ילדיו (נועה קירל, בר מיניאלי, שחר טבוך, קים אור אזולאי ועדן אלנה) שעדיין לא התאוששו ממות האם לפני עשר שנים... כל מה שנותר להם ממנה הוא פס הקול של סיפור האהבה שלהם - שיריה הגדולים של זהבה בן האגדית, שבהופעתה הציע רן נישואים לאם המשפחה לפני שנים. אם מלאכיאנה תצליח להחזיר את השמחה למשפחה - היא תקבל את הכנפיים שלה.

אבל זה לא הולך להיות כל כך פשוט... כי מולה מוצב "מלאך אתגרים" (סטטיק) שתפקידו לייצר התמודדויות לאדם והוא מגיע להציב אתגרים בפני מלאכיאנה ביחד עם חברו בן אל-אל. האתגר הראשון: סיפור אהבה בין רן לזמרת רונה (רונה לי שמעון) זמרת ורקדנית מוכשרת וגם... אלרגית לילדים. מלאכיאנה נכנסת לחייהם של רן האלמן וילדיו בתור אומנת חדשה, אבל קורה לה הנורא מכל: היא מתאהבת ברן, האבא האלמן. אבל היא מלאך, והוא אדם, והם לא יכולים להיות ביחד...

העלילה עוקבת גם אחרי סיפורם של ילדי המשפחה: בר מיניאלי שמתאהבת בבחור מסתורי (אליעד נחום), עדן אלנה שהפסיקה לדבר מאז מות אמה, שחר טבוך שנסחט על ידי בריון השכבה וחבריו (בר ברימר), קים אור אזולאי שמתקשה בלימודים ולא מבינה למה ו... נועה קירל שעזבה את המשפחה כדי לנסות את מזלה באמריקה הגדולה. בסגל האקדמיה למלאכים בעולם של מעלה תמצאו גם את רכז מגמת משאלות המגולם על ידי קווין רובין.

 
תגיות
תגובות