גן אירועים בורג׳ בנימינה. בורג׳ בנימינה

גן אירועים בורג׳ בנימינה

אירוע מיוחד עם תפאורה היסטורית עתיקה בגן האירועים הפתוח - חאן בורג' בנימינה

פרסומת

בורג' בנימינה הוא גן אירועים קסום המשלב אווירה היסטורית ייחודית ומלאת אופי יחד עם חוויה קולינרית מדויקת. 

גן האירועים המחודש בבנימינה בנוי על שרידים של חאן עתיק מימי הרומאים אשר שימש בתקופה העות'מאנית ללינת עוברי אורח במסלולם על דרך התבלינים בארץ ישראל ובתחילת המאה ה 20 גם את חלוצי ואיכרי זכרון יעקב שפיתחו את האזור במסירות.

המקום מלא קסם ועוצמה המשרה על האורחים הילה אפופת מסתורין רומנטי של היסטוריה מרתקת. 

הוסיפו לזה את המטבח האיכותי של קייטרינג בראף המיתולוגי ואנחנו מקבלים אירוע חוויתי שלא דומה לשום דבר אחר והכל באוויר הפתוח בגן אירועים ירוק ומרשים עם שילוב אבן עתיקה ומבנים אותנטיים. 

במיוחד עכשיו אירוע באוויר הפתוח 

לא צריך להכביר במילים למה דווקא עכשיו קיום אירוע באוויר הפתוח יהיה הבחירה מושכלת והנכונה ביותר. לגן האירועים שטח רחב ידיים וניתן לפרוס עליו כמות מכובדת של אורחים ועדיין להימנע מצפיפות ולקבל תחושה מאווררת ונינוחה.  ושלא תבינו לא נכון, כלל לא מדובר פה בפשרה שכן חאן בורג' בנימינה הינו מקום קסום ומופלא לעין והייתם שמחים לבחור בו גם בכל תקופה אחרת אך במיוחד הנוכחית על כל חוסר הוודאות שבה.  

ניהול עם נשמה ויחס אישי

חאן בורג' בנימינה מנוהל ע"י הבעלים אבי גולדשטיין שהוא בן לשושלת ארוכה של חקלאי בנימינה עם חיבור עמוק לאדמה ולשורשי המקום ויד ימינו מנהלת האירועים הוותיקה ליאת קסטרו. יחד הם לקחו את החאן לפני כשלוש שנים, חידשו אותו והפיחו בו חיים מחודשים אשר מדגישים את הישן וההיסטורי לצד החדש והעדכני. 

חדשנות ברוח התקופה 

גולדשטיין וקאסטרו היו הראשונים בארץ להגות את הרעיון המהפכני של אירוע המחולק למשמרות מדורגות של אורחים כדי שניתן יהיה לקיים את האירוע גם תחת תנאים מגבילים של התקהלות אם ובמידה ויהיו כאלה בתקופת האירוע שלכם.  הרעיון נחל הצלחה מסחררת ונסך שמחה אדירה בזוגות של מתחתנים שקיבלו פתרון למנוע את דחיית האירוע שלהם בשל המצב.

התוצאה הייתה אירועים גדולים אך אינטימיים שכולם הגיעו ויצאו מהם מרוצים ומסופקים מעל למצופה. 

מטבח איכותי עם חוויה קולינרית 

המטבח של בורג' בנימינה נהנה משיתוף הפעולה עם קייטרינג בראף, מהוותיקים והאיכותיים ביותר בישראל ואשר מתמחים במטבחים מהעולם עם קונספטים ייחודים להם ואיכות קולינרית שאפתנית ומהוקצעת. 

צוות בורג' בנימינה מביא את החזון שלו ואת רוח הדברים המתואמת דרך יחס אישי חם מול החוגגים ובעלי השמחה ומשלב אותה בניסיון ובמקצועיות של קייטרינג בראף ויחד אנחנו מקבלים תוצאה מרשימה של אירוע  מוקפד עם חווית אוכל מדויקת, מעודנת ומעוררת חושים. 

מוטו ההקפדה הבלתי המתפשרת על חומרי הגלם

אחד המאפיינים הידועים בהם ידוע קייטרינג בראף הוא נושא ההקפדה על חומרי הגלם האיכותיים.  מבחינת בראף הכל מתחיל קודם כל בבחירת חומרי גלם מעולים ומשם אפשר רק לעלות.

הקשר בין חאן בורג' בנימינה, הבעלים שלו עם נשמת החקלאי והמטבח של קייטרינג בראף הובילו לכך שצוות המטבח בוחר את מה שניתן מהתוצרת המקומית של האזור. בכל חאם בורג' מעודד את ומחזיר אהבה לתושבי החבל המקסים של אזור בנימינה ומקיים איתם קשרים טובים והדוקים. לבסוף הרווח הוא של כולם. 

© בורג׳ בנימינה

התמחות בכל סוגי האירועים 

לצוות המקום יכולות ורסטיליות להתאים עצמו לסוגי אירועים שונים ומגוונים, מבר מצווה דרך חתונות ועד אירועי השקה ואירועי חברה.

תוסיפו לכך את האווירה המיוחדת שמוסיף העיצוב הטבעי של המקום עצמו אותו ניתן לקחת לכיוונים שונים ומעניינים ואנחנו מקבלים גן אירועים מיוחד עם יכולת לספק לנו חוויה שונה בלתי נשכחת.

גן אירועים