נמלטים: חדרי בריחה מומלצים לברוח אליהם עם צעירי המשפחה. adobestock (אילוסטרציה)

נמלטים: חדרי בריחה מומלצים לברוח אליהם עם צעירי המשפחה

אם לא הייתם מעולם בחדר בריחה, כנראה שמעולם לא חייתם בסרט. חדר בריחה, הידוע גם כאסקייפ רום או חדר קווסט, הוא הזדמנות לשבור את השגרה עם קצת מתח, ולהיכנס עם כל המשפחה לחדר, שהמטרה היחידה היא לצאת ממנו יחד. באמצעות אביזרים וחפצים שונים בחדר תצטרכו לפצח חידות ולפענח צופנים סודיים, כך שתוך 60 דקות תוכלו להימלט מהחדר.

פרסומת

אמנם רוב החדרים לא מתאימים לילדים, אך הנוער שבחבורה יוכל להפיק מהחוויה את המקסימום (בכל זאת, כדי לפצח קוד סודי צריך יכולות שבאות עם הגיל...). אספנו עבורכם את החדרים המומלצים ביותר, כך שתוכלו לבחור בקלות באיזה סרט אתם רוצים לחיות למשך שעה עם כל המשפחה!

בצלמו של רוצח בפתח תקווה

דיסקליימר: החדר הזה לא מתאים לילדים. מצד שני- אם פחד ואנדרנלין הם הקטע של הנוער אצלכם בבית- החדר הזה בשבילכם. רוצחים מתועבים ופסיכופתים הם חומר הגלם ממנו עשוי כל מותחן טוב באמת, ועכשיו יש לכם הזדמנות להציל את המצב. בחדר הזה, שנמצא ברחוב הלפיד בפתח תקווה, הסיפור הוא על ילד, אשר נחשף יום אחד לעובדה כי אביו החורג הוא למעשה רוצח מתועב שעוסק בחטיפת אנשים תמימים על מנת לרצוח אותם בשלב מאוחר יותר. כדי לסייע בשחרור החטופים, הילד מתכנן מסלול בריחה סודי ומסווה אותו בשורת חידות ורמזים בכדי שאביו לא יחשוד בתכנית אל החופש. וכאן אתם נכנסים לתמונה- שלבו כוחות, הורים וילדים, ועזרו לפצח את הסימנים הסודיים כדי שבני הערובה שנלקחו בשבי ייצאו לחופשי תוך שעה אחת בלבד. הצלחתם??? אתם גיבורים!!! לא הצלחתם?? לא נורא, יהיו עוד הזדמנויות לשחרר חטופים. כך או כך, אחרי משימה מאומצת שכזו מגיע לכם פרס. חגגו את החופש שלכם עם פיצה פתח תקווה, ותכננו את הבריחה הבאה.

מבצר הבריחה בקיבוץ יחיעם

ייתכן והייתם בחדרי בריחה בעבר, אבל מבצר בריחה? זו כבר הרפתקה מזמן אחר. מצודה צלבנית שנותרה שריד מהמאה ה12 עומדת בלב קיבוץ יחיעם, ולמרגלותיה נגלית פנורמה מרשימה של נוף הגליל המערבי- עד כאן, סיפור אמיתי. ולמרות שהמשימות שתתמודדו מולן הן פרי הדמיון, למבצר הבריחה הזה יש סימוכין היסטוריים. בין כתלי המבצר, תעמדו בפני משימות מאתגרות ומקוריות שידרשו את מלוא היצירתיות והחדות שלכם, כשלאורך המסע ילוו אתכם דמויות היסטוריות מפורסמות שעברו במבצר כמו ד'אהר אל-עומר, המנהיג הערבי הידוע שנרצח באכזריות בידי שומריו, פרידריך הצלבני, וגיבורי שיירת יחיעם אשר ידועים בזכות ניסיונות ההפצצה בליל הגשרים המפורסם. חוויית הבריחה מן המבצר מלווה בגדג'טים חדשניים שככל הנראה לא היו בו במאה ה12, כמו מעבר בין קרני לייזר והפתעות נוספות שתגלו בעצמכם. לסיום החוויה תוכלו לקנח עם פירות ויין בתיאום מראש עם צוות המבצר.

אסקייפ סיטי בתל אביב

עם כל הכבוד למבצרים מהמאות הקודמות, אם כבר צריך להימלט- אז לפחות בחדר ממוזג במרחק רבע שעה מהבית. אבל אל תתנו לנוחות לבלבל אתכם, כי המשימות בחדרים האלו לא יהיו קלות. קומפלקס חדשני הכולל בתוכו לא פחות מעשרה חדרי בריחה שונים בעיצובים חדשניים, בהשראת עולמות תוכן עכשוויים. כך למשל, בחדר של צ'ארלי בממלכת השוקולד תצאו בעקבות מתכון השוקולד הסוד, ובחדר שודדי הקאריביים תפענחו את החידות כל הדרך אל המעיין הנעלם. כל חדר מכיל משימות ברמות שונות, גדג'טים מתקדמים וכל בריחה נעשית בתמיכתו של מוביל קבוצה אשר ילווה אתכם לכל אורך המשימה. ההשתתפות במשחק בכל חדרי המתחם מתאימה לכל המשפחה, בכללם ילדים החל מגיל 8. בסיום ההרפתקה תוכלו להתרענן בבר בעיצוב ייחודי בהשראת לאונרדו דה וינצ'י.

© adobestock (אילוסטרציה)