NO FILTER - מופעי הסטנדאפ חסרי המעצורים הטובים ביותר. adobestock (אילוסטרציה)

NO FILTER - מופעי הסטנדאפ חסרי המעצורים הטובים ביותר

כשזה מגיע לסטנדאפ, אין ספק שאחד הדברים שאנחנו מחפשים הוא מישהו שיאתגר את הגבולות שלנו. הומור מבוסס במידה רבה על אפקט ההפתעה ועל חשיבה מחוץ לקופסא

פרסומת

מבט לא שגרתי אל תופעות יום-יומיות הוא לעתים קרובות הבסיס למופע מנצח. לכן, אחת מהתכונות החשובות ביותר של הסטנדאפיסט הוא התעוזה ואומץ הלב שלו ללכת עד הסוף, כמובן מבלי לחצות את הגבול. 

אם גם עבורך סטנדאפ מוצלח מתחיל עם אמן שלא מפחד לפתוח את הפה, הרשימה הבאה היא בדיוק בשבילך. ריכזנו עבורך כמה מהמופעים חסרי המעצורים, המצחיקים ביותר בישראל היום.

אורי חזקיה

מה הופך את אורי חזקיה כבר שנים לאחד מהסטנדאפיסטים הגדולים בישראל? אין ספק שמדובר ביותר מאלמנט אחד שנכנס פה לתפקיד. חזקיה הוא מצד אחד שנון בצורה בלתי רגילה ומצד שני, מביא אנרגיה מחשמלת לבמה. הוא נשאר עממי ובגובה העיניים אבל מאתגר את החשיבה של הקהל בלי הפסקה. היכולת הזו לתת מופע מדויק, ייחודי ועם נקודת מבט יוצאת דופן על החיים ומצד שני, לאלתר בלי סוף ולהתאים את עצמו לאווירה של הקהל בזמן אמת, היא זו שהופכת אותו לאחד הטובים בארץ כיום. 

אדיר מילר

המשוואה היא פשוטה – קומיקאי טוב הוא קומיקאי מאלתר. אין ספק שמילר הוכתר כבר מזמן למלך הבלתי מעורער של המאלתרים בעולם הקומדיה הישראלי. זו בדיוק התכונה שמאפשרת לו לשמור את הצופים שלו כל הזמן במתח ובאי וודאות מוחלטת לגבי הדבר הבא שייצא לו מהפה. אלמנט ההפתעה הזה הוא בדיוק מה שהופך את המופע שלו לחוויה פעם אחר פעם. 

אדיר מילר קופץ מנושא לנושא, שולף יציאה שנונה מהמותן בהתאם למה שעולה מהקהל וחוזר אל הנושא של המופע בלי להתבלבל ובצורה כל כך חלקה, עד שנראה כאילו הוא התכונן להכול מראש.

אסף יצחקי

אם נצטרך לתאר את אסף יצחקי על ידי שימוש בביטוי אחד בלבד, אין ספק ש"לא רואה בעיניים" יהיה המדויק ביותר. אין רגע של הפוגה במופע של יצחקי והאנרגיות המקפיצות והסגנון החי והבועט שלו הם שהפכו אותו היום לאחד מהאומנים הבולטים והפופולריים ביותר. כשזה מגיע אל אסף יצחקי הופעות הסטנדאפ הם מסע בתוך ראש יצירתי שלא מפסיק להפתיע. 

החומר המקורי, הלא מצונזר ושבא בלי שום התנצלויות, לצד יכולת האלתור הפנומנלית שלו, הופכת אותו לאחד הדברים החמים ביותר בקומדיה הישראלית היום. 

אם זה לא מספיק לכם, במבט ראשון חטוף בעת חיפוש של אסף יצחקי ביוטיוב, התוצאות הראשונות יהיו, איך לא, המופעים הלא מצונזרים שזוכים לצפיות רבות.

שחר חסון

על אף הקילומטראז' ארוך השנים של שחר חסון, נראה שהוא לא קרוב אפילו לעצור. למעשה, נראה שהשנים רק עושות איתו חסד. 

הסיבה לכך היא פשוטה – במופעי הסטנדאפ של שחר חסון, חסון פשוט חי את הקומדיה בכל היבטי החיים. צורת החשיבה הקומית שנטועה בו, מאפשרת לו להפוך כל סיטואציה בחיים לקומית ולזהות את המצחיק אפילו בדברים הטריוויאליים ביותר.