מה עושים בני נוער בראשון לציון?. adobestock

מה עושים בני נוער בראשון לציון?

בני הנוער של היום קשים יותר להעסקה וריצוי מהנוער של פעם. אם לפני כמה עשורים היה די בגוגואים, חבל וכדור, היום כל חוויה צריכה לכלול אקסטרים, טכנולוגיה או נופים מדהימים ופוטוגניים כדי שתיחשב ראויה לבילוי. לקחנו את אחת הערים המוכרות במרכז הלוא היא ראשון לציון ובדקנו מהן האפשרויות שהיא מציעה לבני הנוער בזמנם הפנוי, לפניכם הממצאים

כתבה פרסומית

 

  1. קולנוע

בראשון לציון ממוקמים כמה מבתי הקולנוע הגדולים בארץ, העטופים גם בקניונים לרווחת המבקרים. יציאת כיתה, דייט ראשון וסתם בילוי עם חברה טובה, כולם מגיעים בשלב כזה או אחר לבתי הקולנוע ומחסלים את מאגרי הפופקורן והקולה.

© adobestock
  1. שעשועים מיוחדים

פארקי שעשועים נפוצי מאוד בראשון לציון כשהגדול מביניהם הוא הסופרלנד המציע חווית אקסטרים כוללת במתקנים כמו רכבת הרים הפוכה, קפיצת בנג'י, אבובים בנחל אפריקאי וספינת פיראטים מתנדנדת (ומתהפכת). ימי הולדת ומסיבות סיום הם אירועים שתושבי ראשון לציון והסביבה נוהגים לחגוג בפארק השעשועים לפחות פעם אחת בשנה.

  1. אטרקציות מיוחדות

התעופפות בתא אוויר, גן חיות, הסדנה לאומנות והמדרשה לחקר חיבת ציון – כל אלו אטרקציות הנמצאות בראשון לציון ועל פניו מתאימות לכל המשפחה, אך בני נוער רבים המגלים עניין בתחומים שונים היוצאים מגדר הנורמה, יוכלו להשביע את רעבונם לידע, ליצירה ולספורט מיוחד באותם מקומות מעניינים.

  1. פארקים נעימים

לרגועים שבינינו, ראשון לציון מצוידת גם בפארקים וגנים ירוקים ונעימים כמו גן המנהיגים, גן המושבה, גן הזיכרון ופארק נאות השקמה, המציעים מרבדי דשא, שולחנות וספסלים ואת העצים המצלים על מבקרי הפארק בין שבילי ההליכה. גנים כאלו הם המקום המושלם לעסוק בפעילות ספורטיבית אישית ואפילו קבוצתית בשעות הבוקר או הערב, או רק ליהנות מפיקניק שלו עם חברים.

  1. חדרי בריחה

הילדים של היום אוהבים להפעיל את הראש ולנצח את כולם, וזה בדיוק מה שמושך בני נוער רבים לכמות העצומה של חדרי הבריחה המפוזרים בעיר. האתגר, התחרותיות והמסתוריות שבאטרקציה מסוג זה מאפשרת להם להפעיל את החושים המחודדים, לצחוק ולנצח.

  1. סצנת אוכל

מעבר לשירותי המשלוחים בעיר העובדים ללא הפסקה ומציעים מגוון סגנונות מזון עד פתח הבית (בדומה לכל עיר אחרת במרכז), ראשון לציון מציעה כמה מהמסעדות הטובות בארץ המתמחות בדגים, בשרים ואוכל איטלקי. גם הרשתות הגדולות לא פסחו על העיר וניתן למצוא מענה לכל חשק כמו הזמנה של פיצה ראשון לציון לחגיגת יום הולדת בפארק. 

  1. הופעות ומוזיקה

בראשון לציון יש מספר מקומות המארחים הופעות מוזיקה ובידור מכל הסוגים. המוכרים שביניהם הם זאפה לייב פארק המוכרת גם כאתר הגמר של תחרויות ריאליטי לשירה ונותן במה לאומנים הנמצאים בלב הקונצנזוס הישראלי. נוסף ללייב פארק ישנו היכל התרבות שאליו מגיעים אומנים ואנשי בידור רבים להנעים את זמנם של תושבי המרכז, כמו גם בני הנוער של ראשון לציון הנהנים מבמה מכובדת ממש ליד הבית.

© צילום: נועם אסולין
  1. מילה אחרונה על מיקום

גם אם בני הנוער בראשון ימצאו עצמם מסופקים ומוכרים עם כל הרשימה, מדובר על עיר מרכזית המאפשרת גישה נוחה בתחבורה ציבורית לכל הסביבה כך שהאפשרויות אינן נגמרות בגבולותיה של העיר עצמה. 

לסיכום, נדמה שלנוער ראשון לציון לא חסר דבר. העיר מציעה מגוון רחב מאוד של אופציות לבילויים גם לצעירים וגם למבוגרים, מיקומה של העיר מאוד קרוב לחופי הים התיכון והעיר עמוסה מסעדות ובתי קפה שהם בילוי בפני עצמם. לקראת החופש נאחל לכם שתנצלו את ימי החג כדי לנוח, לטעון מצברים וליהנות מכל מה שיש לעיר הנפלאה הזו להציע.