חוויה יוצאת דופן: הסדנה שתלמד אתכם ליצור בזכוכית.

חוויה יוצאת דופן: הסדנה שתלמד אתכם ליצור בזכוכית

מחפשים פעילות מגבשת עם החברים או המשפחה? סדנת ניפוח זכוכית היא לגמרי החוויה שאתם מחפשים • כל מה שאתם צריכים לדעת וגם: על איזו מסעדה לא כדאי לכם לוותר אחרי שסיימתם!

בשיתוף עם ספקולו

את יום שישי האחרון, זכינו להעביר בפעילות מגבשת למדי ובעיקר מיוחדת - כי מי חשב שחום, זיעה, משקפי מגן וזכוכית יהיו אטרקציה בקרב חברי המערכת. איפה היינו? אם כל הרמזים שלפניכם לא גילו לכם את המיקום, אנחנו כאן כדי לספר לכם שהגענו ל"ספקולו", סטודיו לניפוח זכוכית אשר בנמל קיסריה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ישר כשנכנסנו לסטודיו, קיבלו אותנו שלושה אנשי צוות שהנחו אותנו במשנה זהירות- משקפי מגן חובה, פלאפונים בצד (זמן לתמונות היה בהמשך) והכי חשוב להקשיב. נשנושים ושתייה חמה רגע לפני שמתחילים ובהייה בנוף המשתקף מהחלון (שכולו גם עשוי זכוכית. סטגדיש)

© לילך מרקוביץ

התחלקנו לשלושה צוותים והתחלנו במלאכה: תחילה הכרנו את יסודות הניפוח, החומרים, הכלים, התנורים ולאחר מכן המשכנו לטכניקה, כשהמטרה בסוף לצאת עם שני תוצרים לכל קבוצה. אחרי עבודה משותפת של שעתיים יצרנו שני אגרטלים, שני קנקנים ושתי כוסות, שכל אחד מעוצב לפי בחירתנו ובצבעים שרצינו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

בקיצור - חוויה מושלמת, מגבשת, שוברת שגרה וכזו שגורמת לכולם להעריך את תוצרי הזכוכית, את סודות הקסם מאחורי ואת כל מה שקורה בדרך. חזרנו מהחוויה שמחים עם משהו חדש שלמדנו, עם אווירה מאחדת שגרמה לנו לרצות לחזור לשם שוב, וכנראה שזה יקרה! לפרטים נוספים - לחצו כאן!

© לילך מרקוביץ
© פרוגי

אחרי שהכנסנו את התוצרים לקירור (יגיעו במשלוח אלינו הביתה), סיימנו את הסדנה והמשכנו לארוחת צהריים מפנקת במסעדת "לימאני" שנמצאת ממש מתחת לסדנא. מה אכלנו? מה לא?! פסטות, דגים, סלטים וקינוחים מפנקים שגרמו לנו בעיקר לחלום על השנ"צ שיגיע. פייר? לא זוכרים את עצמנו נהנים ככה מאוכל מזה זמן רב. כל מנה הייתה מדוייקת, מרעננת, טעימה וצבעונית שעלתה על הציפיות שלנו - כל זה לנוף הים של קיסריה המופלאה שהאדירה והעצימה את הכל.

© לילך מרקוביץ
© לילך מרקוביץ

 

תגובות