נסחפנו: האקסטרים שאתם חייבים לנסות הקיץ!. צילום: boracay

נסחפנו: האקסטרים שאתם חייבים לנסות הקיץ!

איך אנחנו גם מנצלים את החופש הגדול וגם מצננים את הגוף בעקבות הטמפרטורות הגבוהות? ובכן, אנחנו מצאנו את פעילות האקסטרים המושלמת לכך - סקי מים על כבלים • שילוב של ספורט, מים, אדרנלין ואתם מקבלים חוויה לכל החיים! ביקורת

הקיץ הזה אנחנו במים, בוודאות. רק התחלנו את חודש יוני והטמפרטורות כבר בשיאן, וניכר שמזג האוויר הולך להיות רותח הרבה יותר. בניסיון לחשוב איך אנחנו נעביר את ימי החופש בכיף ועל הדרך נצנן את הגוף, מצאנו את פעילות האקסטרים הכי מגניבה- סקי מים על כבלים בפארק LAKE TLV שנמצא בפארק מנחם בגין ת"א.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אומנם LAKE TLV כבר קיים למעלה מ-30 שנה, אבל אנחנו מודות שלא הכרנו את המקום קודם. האתר, שכמובן עבר שיפוצים לאורך השנים, כולל שני אגמים מלאכותיים כשאחד בגודל של 60 דונם(!) ובשניהם מתקן סקי מים בכבלים, מהמשוכללים בעולם- ואי אפשר שלא להתחיל להתרגש רגע מהכניסה למתחם!

© צילום יחצ
© לילך מרקוביץ

אבל בתור מי שהולכות לעשות סקי בפעם הראשונה בחייהן, תוסיפו להתרגשות גם לחץ, פחד והיסטריה ממה שמחכה לנו במים. אז עלינו על בגדי ים, שמנו קרם הגנה, לבשנו חגורות הצלה ולקחנו אוויר לנשימה. אחרי סרטון הדרכה מפורט וליווי צמוד מצד המדריך אוריאן, החלטנו להתחיל באגם הקטן בשיעור פרטי שיעניק לנו את הכלים הראשונים, לקראת ההתנסות הראשונה שלנו על הגלשן במים.

תופתעו לגלות (האם שגם אנחנו הופתענו) שהפעם הראשונה הוכתרה בהצלחה! יש שיגידו שהאגם הקטן יותר קליל, אנחנו מאמינות שזה לגמרי בגלל שאוריאן המדריך היה שם כדי לתמוך ולהסביר כל שלב ושלב. רגליים מכופפות, סקווט באוויר, ידיים מעל הברך ומבט חודר לאוויר (סתם, האחרון אנחנו הוספנו כדי להכנס למוד הרציני) ויאללה לגלוש. כמה נפילות מצחיקות שאפילו תיעדנו לסטורי אבל בעיקר הצלחות וסיבובים מלאים על הגלשן לאורך האגם.

משם, אחרי שעה של תרגולים, עצרנו להפסקה קצרה במתחם שכולל אזורי ישיבה, שירותים ומקלחות מסודרים, לוקרים וקפיטריה (עם מחירים נוחים) לאגור כוחות חדשים לסבב הבא באגם הגדול, לצד החבר'ה המקצועניים - בכל הגילאים!

© לילך מרקוביץ

בתור מסודר, עם קסדות על הראש וכמובן חגורות הצלה, קופצים אחד אחרי השני למים וגולשים. בקצב מהיר (כשאין יותר מדי זמן לחשוב על הסיטואציה המלחיצה וטוב שכך) ויאללה לפעילות האקסטרים הזו שמפוצצת אותך באנרגיות והתרגשות. אז היו כמה נפילות, טוב אולי הרוב הסתיימו בהתרסקות על המים, אבל הן לגמרי גרמו לנו שנייה אחרי לצחוק בטירוף ולצאת מהאגם כמה שיותר - כדי להספיק לסיבוב נוסף! בסוף, אחרי לא מעט נסיונות גם מצליחים להקיף את האגם כמו שאר החבר'ה המוצלחים.

© יחצ

מקצועיות אנחנו לא, אבל בואו נגיד שעוד כמה שעות של תרגול ואנחנו לגמרי עולות שלב ברמה. אבל בנינו, זה לא מה שכיף בכל הסיפור. זה האדרנלין, הלב שדופק שנייה לפני הקפיצה למים, הרוח בשיער כשאנחנו גולשות והחוויה עצמה. בין אם ניפול באמצע הסיבוב או נצליח הכל, העיקר שניסינו! בסוף המטרה היא להנות ואנחנו נהנינו מכל רגע.

לגבי המחירים: שעת גלישה ראשונה עולה 130₪ והיא כמובן כולל הדרכה וציוד (KNEEBORD + קסדה + חגורת הצלה). שעתיים גלישה 190₪, תוספת וויקבורד 50₪ ,(גלשן עמידה לגולשים מנוסים) וסקי פס יומי עד חמש שעות 450 ₪ כולל וויקבורד. אם תגיעו בשישי, תוכלו ליהנות משעתיים הראשונות של היום במחיר של שעת גלישה ב-95₪.

הפעילות בסקי מים בכבלים מתאימה מגיל 9 ועד לחובבי ספורט אתגרי. האתר פתוח לגולשים פרטיים ומתאים גם כמקום בילוי למשפחות, קבוצות חברים, חברות שמחפשות פעילות מהנה לעובדים, עריכת אירועים וכל מה שיעלה לכם לראש. אנחנו חזרנו הביתה מותשות, עייפות אבל בעיקר מרוצות! חוויה אקסטרימית מפוצצת באדרנלין, כזו שלא ברור איך לא עשינו עד עכשיו.

ממליצות? ברור! הקיץ הזה חפשו אותנו שם!

© צילום: ערן שרעבי
© צילום: שי שבירו

 

תגובות