מה עושים בפסח 2024? מדריך להופעות, מסיבות והצגות ילדים. adobestock (אילוסטרציה)

מה עושים בפסח 2024? מדריך להופעות, מסיבות והצגות ילדים

מדריך אירועים לפסח 2024 - השער שלכם לבילוי בחול המועד פסח. הופעות מוזיקה חיות, מסיבות, הצגות ילדים לכל המשפחה ואירועי פסח שיתקיימו בכל רחבי הארץ.

כתבה פרסומית

הצגות ילדים פסח 2024

נסיך מצרים עם רינת גבאי: בראש הצגות פסח 2024 המומלצות נמצא המחזמר נסיך מצרים שלוקח את הקהל הצעיר למסע דרך חייו של משה. מההצלה המופלאה שלו על ידי אחותו מרים ועד לגידולו כנסיך מצרים, המחזה משלב סיפור סוחף עם מוזיקה מרתקת. הביצוע של רינת גבאי מוסיף נגיעה קסומה לסיפור הבלתי נשכח, מה שהופך אותו לחובה לצפייה במהלך פסח.

יציאת מצרים הצגה עם יובל המבולבל: בכיכובו של יובל המבולבל האהוב, מחזמר חדש יציע מבט רענן והומוריסטי על סיפור יציאת מצרים. דרך עיניו של ילד תמים, הקהל זוכה לפרספקטיבה ייחודית על מסעם של העם היהודי מעבדות לחירות. השילוב של קומדיה ורגש בהצגה הופך אותה לבחירה מושלמת לבילוי משפחתי במהלך חול המועד פסח.

אלאדין ויסמין עם מיכל הקטנה וטל מוסרי: הפקה שמביאה לבמה את עולמה הקסום של "אלף לילה ולילה", מציגה לילדים את הרפתקאותיהם של אלאדין, יסמין והג'יני. עם הפקה חדשה מרהיבה וצוות שחקנים גדול, המחזה מציע חוויה מלאה בקסם, מוזיקה וצחוק.

הופעות פסח 2024

הפרח בגני מחזמר על זוהר ארגוב: אחת מבין הופעות פסח 2024 המסקרנות ביותר היא מחווה למי שידוע כ"מלך" המוזיקה המזרחית הישראלית. באמצעות שיריו האהובים ביותר, המחזמר מספר את סיפור עלייתו של ארגוב לתהילה, את מאבקיו ואת השפעתו המתמשכת על המוזיקה והתרבות הישראלית. זוהי תזכורת מרגשת לכישרונו של ארגוב וחגיגה של תרומתו לעולם המוזיקה.

האישה איתי מחזמר משיריו של דויד ברוזה: מחזמר על עולמו הפואטי של דויד ברוזה, אחד מזמרי-יוצרי השירים המוערכים ביותר בישראל. עם שירים מאלבומו המצליח "האישה איתי", המופע טווה נרטיב המציג אהבה, געגוע ומורכבויות של רגשות. המוזיקה של ברוזה, הידועה במילותיה הנמלצות ובמנגינותיה המהפנטות, הופכת את המחזמר לאירוע שאסור לפספס למעריצים ולאלה שעדיין לא.

פסטיבל המוזיקה הגדול באילת - אייל גולן ועדן חסון מגיעים להופיע בחוות הגמלים אילת. אייל גולן בהופעה מלאה בליווי נגנים תתקיים ב-24.4 והופעה מלאה נוספת של עדן חסון בליווי נגנים תתקיים ב-27.4. מדובר בפסטיבל לזכרו של דור אביטן ז״ל, שנרצח במסיבת הנובה.

אני גיטרה - אסף מנגן ושר בני אמדורסקי: לציון 30 שנה לפטירתו של בני אמדורסקי, בנו, אסף אמדורסקי, יבצע את להיטיו הגדולים ביותר של אביו. לצד המוזיקה, אסף משתף בסיפורים על השירים ויצירתם, ומציע מחווה אישית ומרגשת למורשתו של אביו.

מסיבות פסח 2024

פסטיבל מרילנד האומן 17: בחזית של ליין מסיבות פסח 2024 נמצא פסטיבל מרילנד, אירוע צפוי מאוד שיאחד את העולמות הפועמים של טכנו וטראנס. האירוע יתקיים באומן 17 בתל אביב, והערב מתחיל בקצב טכנו עמוק ומרגש לפני שהוא עולה לסשן טראנס אנרגטי.

האנגר 09 פלטינום בזאפה עמק חפר: לאלו המחפשים חווית מוזיקה אלקטרונית יוצאת דופן, האנגר 09 בעמק חפר עם ההפקה PLATINUM הוא המקום להיות בו. האירוע יאגד שורה של אמני טכנו ישראלים מובילים, כולל מגית קקון המפורסמת בין היתר.

ספונס גיא גרבר שלוותה נמל ת"א פסח 2024: ספונס חוזרים למועדון שלוותה עם הדי ג'יי המפורסם עולמית, גיא גרבר, ומביא ניחוח בינלאומי לסצנת מסיבות הפסח של תל אביב. גרבר, הידוע בזכות התושבות שלו באיביזה ובשיתופי הפעולה שלו עם כוכבים בינלאומיים, הופך את הסט שלו לשיא החג, ומציע שילוב של וייבים מקומיים ועולמיים של מוזיקה אלקטרונית.