סיפור אקסיות: אורלנדו בלום הרביץ לג'סטין ביבר. צפו. צילום מסך מאתר TMZ

סיפור אקסיות: אורלנדו בלום הרביץ לג'סטין ביבר. צפו

כוכב הפופ ג'סטין ביבר והשחקן אורלנדו בלום נפגשו במסעדה, ושני האויבים איך נגיד, לא ממש ישבו בשקט. אל דאגה: ביבר ניצל מהאגרוף ומיהר לברוח מהמקום. צפו בסרטון!

אהבה ללא גבולות. המתח בין ג'סטין ביבר לאורלנדו בלום החל אי שנת בשנת 2012, ביבר בילה עם בת זוגתו של בלום מירנדה קר, אחרי תצוגת האופנה שלה בניו יורק, שם השניים נראו קרובים במיוחד, וכבר מאז בלום לא חיבב במיוחד את ביבר. באוקטובר האחרון החליטו קר ובלום להתגרש אחרי שלוש שנות נישואים, למרות היותם הורים לפלין בן השלוש.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

לאחר תקופה קצרה של רווקות, ביבר מיהר לצאת עם בחורה קצת יותר קרובה לגילו והיא כאמור סלינה גומז. השניים נפרדו וחזרו לא מעט, אבל בתקופה האחרונה שניהם רווקים. לעומת זאת, לפני ארבעה חודשים פרסמה גומז באינסטגרם האישי שלה, תמונה משותפת שלה עם בלום ועוד כמה חברים, וישר החלו לצוץ שמועות בנוגע לקשר בין שניהם. כחודש לאחר מכן, נתפסו יחד גומז ובלום מחוץ להופעה בלוס אנג'לס ונראו די מבוהלים כשצולמי על ידי הפפראצי באזור.

© צילום מסך מהדיילי מייל
אז והיום
אז והיום © צילום מסך מה-TMZ

האיחוד בין שני היריבים לא היה שקט. בניגוד למקריו הקודמים של ביבר. הפעם היה זה בלום שהתחיל את הפרשה כשכיוון אגרוף לעברו של הזמר. למזלו הרב, ביבר הצליח לחמוק מהאגרוף אך לא ויתר על כמה מילים לעברו של בלום. לאחר התקרית ביבר ברח מהמקום, אבל זה לא מנע ממנו להעלות תמונה של קר לאינסטגרם האישי שלו כדי לעצבן מעט את בלום. ביבר הסיר את התמונה מיד אבל העיקר שאת הנקמה שלו הוא ביצע. 

 
 
תגובות