מהירה ועצבנית: מישל רודריגז וזאק אפרון נופשים ביחד. צילום מסך מהדיילי מייל

מהירה ועצבנית: מישל רודריגז וזאק אפרון נופשים ביחד

השחקן זאק אפרון נצפה בחודש יולי מתנשק עם מישל רודריגז ("מהיר ועצבני") לאחר שהגיע קץ הרומן הלוהט שלה עם הדוגמנית הצעירה קארה דלווין. בשבת האחרונה השניים בילו ביאכטה מפוארת והיו רומנטיים במיוחד

לוהטים. כוכב "היי סקול מיוזיקל" זאק אפרון, יצא לאחרונה עם שותפה לסרט שלו "שכנים" הולסטון סייג', בעוד שכוכבת סרטי "מהיר ועצבני" מישל רודריגז, ניהלה רומן לסבי עם הדוגמנית קארה דלווין. בחודש יולי האחרון אפרון ורודריגז נצפו מתגפפים בסירה בסרדיניה ומתנשקים בלהט. השניים לא שכחו להראות את הפיגורה הלוהטת שלהם שעבדו עליה במשך כל ימות הקיץ החמים.

© צילום מסך מהדיילי מייל
© צילום מסך מהדיילי מייל

בשבת האחרונה, אפרון ורודריגז ספגו עוד קצת שמש והפעם באי איביזה שבספרד. השניים הראו לעיני מצלמות הפפראצי לא מעט רומנטיקה, כשהתנשקו על סיפון היאכטה המפוארת של ג'סטין ביבר. אפרון ורודריגז חגגו במסיבה עם עוד פרצופים מוכרים ביאכטה, הגעתו של אפרון הייתה לאחר שרודריגז חשפה את הביקיני שלה בפני ג'סטין ביבר, שהפך לשיחת היום באי הספרדי עקב המקרה עם אורלנדו בלום.

© צילום מסך מהדיילי מייל
© צילום מסך מהדיילי מייל

עוד במדור התרבות של פרוגי:

כזכור, אפרון ניהל מערכת יחסים רצינית עם שותפתו לסרטי "היי סקול מיוזיקל", ונסה הדג'נס. מאז שנפרדו השניים, אפרון התדרדר, והחל לשתות ולהתמרד ובעקבות כך נכנס לגמילה. גם רודריגז נכנסה לגמילה ויכול להיות שזה מה שחיבר בין השניים. השניים שהתגלו כזוג רק לפני חודש עוררו רעש כפי שהמסיבה ביאכטה, שהחלה מיום חמישי בלילה, עוררה רעש רציני. בעקבות הרעש המוגזם, המשטרה נאלצה לסגור את המסיבה ולפנות את האורחים למקומות אחרים, שבהם יוכלו ליהנות בלי הפרעות.

 
 
 
אם כבר מדברים על הבאזז ההיסטרי שעוררו הזוג, חברם האיטלקי ג'נלוקה וואצ'י, לא שכח להשקיט את הרוחות, בכך שפרסם בחשבון האינסטגרם: "אל תהיו מודאגים, לזאק ולמישל יש השפעה בריאה והדדית זה על זו והם מאוד חמודים ביחד".
תגובות