"אני לא נגד גברים": קייטי פרי מדברת על הכל. צילום מסך מסרטון

"אני לא נגד גברים": קייטי פרי מדברת על הכל

האישה והאגדה קייטי פרי, האחת שהוכיחה לנו שנשים יודעות לשאוג לא פחות טוב מגברים, ממשיכה בדרכה עם הפמיניזם. הפעם, פרי חושפת את התכניות שלה לעתיד הרחוק - ילדים, ולאו דווקא בדרך ה"רגילה"

היא פרצה אלינו בסערה בשנת 2008, עם הסינגל המצליח "I kissed a girl", והיא לא מתכוונת להפסיק. קייטי פרי האמריקאית מחזיקה בשלל תארים, ביניהם "אמן המכירות הדיגיטליות הכי גבוהות בכל הזמנים", להיטים שהגיעו לראש מצעד הבילבורד והאיטיונס, אלבומים מצליחים, והתואר הכי פחות מחמיא / גרושה. קייטי נישאה לקומיקאי הבריטי ראסל ברנד, באוקטובר של 2010 בטקס קטן שנערך בהודו. קצת יותר משנה ביחד הספיקה להם, כי בדצמבר 2011 החליטו השניים לפרק את החבילה. מאז הגירושים הספיקה פרי לצאת גם עם ג'ון מאייר ולסיים גם איתו את הקשר. בנוסף, כבר זמן רב שמסובבות שמועות לפיהן פרי מקיימת רומן עם רוברט פטינסון, אך פרי טוענת שהם רק ידידים טובים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד במדור התרבות של פרוגי:

פרי נמצאת כעת בסיבוב הופעות שעתיד להסתיים במרץ 2015, ואף עלו שמועות לפיהן תנחת גם כאן בארץ הקודש. בין לבין מצאה זמן להתראיין למגזין "רולינג סטונס" ולחשוף כמה דברים מעניינים על ילדים, ואיך גבר לא חייב להיות קשור אליה. "אנחנו ב-2014! אנחנו חיים בעתיד, אנחנו לא צריכים כלום. אני לא חושבת שאני אצטרך, אבל נראה. אני לא נגד גברים, אני אוהבת גברים, אבל יש אופציה אם מישהו לא יציג את עצמו". האם פרי שוקלת לקחת תרומת זרע? את זה כנראה לא נראה בעידן הקרוב, אבל עוד הוסיפה ואמרה כי "אני רוצה לעשות את זה בזמן הנכון, וזה לא בשנתיים הקרובות, אתם יודעים? אולי בתוכנית של עוד 5 שנים אבל אני צריכה באמת להיות מסוגלת להקדיש 100% מתשומת הלב שלי לזה. אני לא באמת רוצה לקחת את הילד שלי איתי לסיבוב הופעות".

© רולינג סטונס

ביום חמישי האחרון שחררה הזמרת קליפ נוסף מאלבומה האחרון "Prims" והפעם קליפ לשיר "This is how we do". בקליפ פרי נראת עם מגוון תלבושות ואנשים במצבים שונים. הקליפ הקודם שלה בשם "Birthday" בו נראית מחופשת לחמש דמויות שונות שמוגדרות כהורסות מסיבות זכה להצלחה רבה, והרבה ביקורות חיוביות כך שלפרי יש ציפיות די גדולות לעמוד בהן בקליפ הזה.

 
 
 
תגובות