כוכבת: אודיה רש הנערה הישראלית שכבשה את הוליווד. מתוך האינסטגרם של אודיה רש

כוכבת: אודיה רש הנערה הישראלית שכבשה את הוליווד

בזמן שכולנו מחפשים עבודות לחופש הגדול, נערה ישראלית שגרה בארצות הברית אודיה רש, מצטלמת לסרטים בהוליווד וגורמת לנו לגאווה ישראלית. איפה היא הספיקה לשחק ואיך היא התחילה את הקריירה? כל הפרטים הכי שווים

כוכבת צעירה. אודיה רש נולדה וגדלה בחיפה עם שישה אחים, כאשר היא הבת היחידה מביניהם. בגיל 9 עברה עם משפחתה לניו ג'רזי שנמצאת בארצות הברית וכשנה לאחר מכן החלה להשתתף בפרסומות ובמסעות פרסום למותגי אופנה כמו ראלף לורן, גאפ, טומי הילפיגר ועוד. הצילומים שהשתתפה בהם בהתחלה היו צילומים שאין צורך לדבר בהם מכיוון שלא דיברה טוב אנגלית, לאחר שלמדה את השפה, החלה להשתתף בתוכניות טלוויזיה אמריקאיות כמו "תרגיע", "חוק וסדר: מדור מיוחד" ועוד רבים וטובים. אחרי לא מעט שנים של ניסיון על מסכי הטלוויזיה, קיבלה בשנת 2012 תפקיד מרכזי בסרט "החיים המוזרים של טימוטי גרין", בנוסף, שיחקה ב"אנשי המקום", "אנחנו מה שאנחנו" וב"להתראות בוולולה".

 
 
 
 
 

עוד במדור התרבות של פרוגי:


בשנת 2013, רש לוהקה לתפקיד ראשי בסרט "המעניק" של הארווי וינסטיין ולצידה משחקים בסרט ג'ף ברידג'ס, מריל סטריפ, קייטי הולמס וטיילור סוויפט. שמה של הדמות אותה היא משחקת נקראת "פיונה", על שמה של הדמות בסדרת הספרים של "המעניק". הסרט מדבר על עולם שבו אין מלחמות, זכרונות, כאב וסבל, בעולם הזה בחור צעיר נבחר על מנת ללמוד מאיש זקן את הכאב והאושר "האמתיים" של העולם. הסרט צולם במשך שלושה וחצי חודשים בדרום אפריקה, ויצא לאקרנים ב14 לאוגוסט. "המעניק" זכה לביקורות טובות נרחבות ולאחוזי צפייה גבוהים עד כה. 

טריילר "המעניק"
 



אחרי שסיימה עם הצילומים לסרט "המעניק", אולפני קולומביה ליהקו אותה לתפקיד ראשי בסרט החדש "צמרמורת" המבוסס על סדרת הספרים "צמרמורת" משנות התשעים, לצידה משחק בסרט ג'ק בלאק. החודש, זכתה רש בפרס "פריצת השנה" בטקס נבחרי הנוער בלוס אנג'לס.


 
 
 
אז למה אנחנו כל כך אוהבים אותה, ומה גורם לנו לתת לה את הלגיטימציה להמשיך ולשחק בהוליווד, במקום ללחוץ עליה לחזור לארץ ולתת לנו טעימה קטנה מהמשחק שלה בטלוויזיה הישראלית? לרש יש יופי "אמריקאי", היא סוג של תערובת של אנג'לינה ג'ולי וסלינה גומז ביחד, אז למה שלא תנצל את המתנה שקיבלה מאלוהים בהוליווד? בנוסף ליופי, אין ספק שיש בה תמימות ומתיקות אמתיים, מהעובדה הפשוטה שלמרות הניסיון הגדול שלה, היא עדיין ילדה. 


 
 
 
בימים אלה, רש גרה בלוס אנג'לס עם משפחתה אך שניים מאחיה הגדולים גרים בישראל. כמובן שהשחקנית מתגעגעת לארץ אך הקריירה שלה מטפסת גבוה מרגע לרגע, וכנראה שהיא מעדיפה להישאר שם ולהשתקע מאשר לחזור לארץ הקודש. אנחנו לגמרי התאהבנו בה! אבל לא נורא, אנחנו מחכים לך.

WELL - הייתם רוצים לראות את אודיה עוברת לגור בישראל וכובשת את מסך הטלוויזיה שלנו? 

 

 

 

תגובות