שלא נתבלבל: הכפילה של מיילי סיירוס .

שלא נתבלבל: הכפילה של מיילי סיירוס

אנחנו רואים לא מעט נערים שמנסים להראות כמו המפורסמים שהם אוהבים, בדרך כלל זה לא כל כך מצליח להם, אבל אנחנו מצאנו את הכפילה החדשה של מיילי סיירוס שנראית בדיוק כמוה. מלחיץ

כבר יצא לנו לראות לא מעט נערים שמנסים להראות כמו המפורסמים שהם אוהבים, האמת? שבדרך כלל לא הולך להם אבל הפעם גם אנחנו הופתענו. מדובר על הכפילה החדשה של מיילי סיירוס, ונראה כאילו השניים הופרדו בלידתן. ג'סיקה ווליאנפי בת ה-19 מצליחה למשוך את תשומת הלב בכל מקום שהיא נמצאת בו בזכות השיער הבלודיני הקצר, האודם האדום והמלתחה שלה שנראית בדיוק כמו המלתחה של סיירוס. 

 
מדברים על הכפילה
 
 
 עוד במדור התרבות של פרוגי:
 

כשסיירוס הבחינה בווליאנפי בקהל בהופעה, זה בהחלט היה מצחיק ומוזר עבורה ועבור שאר המעריצים בקהל כי כולם חשבו שזאת מיילי אבל בעצם זאת הייתה ג'סיקה. במהלך ההופעה צעקה סיירוס לג'סיקה "את נראת הרבה יותר טוב ממני זה הדבר הכי מגניב שראיתי אי פעם, יש לי בובה שנראת בדיוק כמוך בבית". ג'סיקה היא מעריצה של סיירוס עוד מתקופת "האנה מונטנה" והיא אומרת שמרוב שהיא ומיילי דומות כל פעם שרואים אותה ברחוב אומרים "או מיי גאד את באמת האנה מונטנה?".

 
© אינסטגרם
 
 
 
ווליאנפי משננת את כל ההופעות של סיירוס כדי שהיא תוכל לשחזר אותם על הבמה, היא ניהנת מזה ובנוסף לזאת, היא אפילו מקבלת על זה כסף. "אני אוהבת את מיילי לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליה, מבחינתי היא מעוררת השראה לכל הנערות הצעירות שצריכות מודל לחיקוי, אני חושבת שהיא מושלמת". לאחר שווליאנפי עשתה עבודה כל כך מעולה בתור הכפילה של סיירוס, יום אחרי ההופעה היא קיבלה טלפון מהמנהל הרשמי של סיירוס והוזמנה לעבוד בתור הכפילה הרשמית לאלילה שלה. סוג של חלום שמתגשם לא?

© מליסה רוז
 
 
 

 

 

 

 

תגובות