"יש לי תחתוני מזל": מור סילבר כמו שלא הכרתם. צילום: יחסי ציבור

"יש לי תחתוני מזל": מור סילבר כמו שלא הכרתם

היא נכנסה לחיינו בתכנית הריאליטי "TLV - עושים את תל אביב" ומאז כבר הספיקה להשתלט על תעשיית הבידור. כיום היא כתבת, מנחה ומגישה. כל מה שלא ידעתם על - מור סילבר!

מור סילבר היא ללא ספק בחורה בעלת כריזמה ענקית, לב רחב וחלומות בשמיים, היא רוצה להוכיח שהיא כאן- וממש לא מתכוונת להיעלם בקרוב. סילבר פרצה לתודעה שלנו במהלך השתתפותה בתכנית הריאליטי "TLV-עושים את תל אביב" ומאז הספיקה להשתלט על תעשיית הבידור בישראל כאשר היא מנחה תכנית אופנתית משלה, מראיינת את מודחי "דה וויס" וכותבת בלוג אופנה עבור חברת "קסטרו". 

© חן אביב
© יחסי ציבור

שם: מור סילבר

גיל: 29

עיר מגורים\עיר ילדות: "נולדתי בהרצליה וכרגע גרה עם וידוש בן הזוג המהמם שלי בתל-אביב".

מקצוע: "סיימתי תואר בתקשורת בבינתחומי, אני בעלת בלוג אופנה ובין לבין גם מגישה, מנחה וכתבת".

עיסוק עכשווי: "מגישה בהוט בידור ישראלי את תכנית 'סטייל בדרכים' עם ירדן הראל, מנחה את הדיגיטל ב'רשת'- תכנית דה וויס ומובילת דעת קהל".

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
וידוי לוהט-  "יש לי תחתוני מזל, בחיי. לפני כל דבר חשוב שקורה לי בחיים אני שמה אותם".

"פעם אחת האזעקה בתל אביב תפסה אותי באמצע המקלחת, כמעט שברתי את הרגל מהבהלה ומהריצה לממ"ד וזה היה באותו יום של תצוגת אופנה. אגב, מסתבר בסוף שזו הייתה אזעקת שווא. פדיחות".

איפה אני תופס אותך? "בבית, אחרי סווטשופ שזה אימון כושר מיוחד. אני נחה לי במרפסת, שותה דיאט ספרייט עם נענע. בכל זאת, חייבת מתוק אחרי אימון".

מה השריטה שלך? "אמא שלי. אני לא מרפה ממנה, אני חיה בסרט שהטבור עדיין מחובר אליה. אבל אני בת יחידה ולכן אני חושבת שזה הגיוני שהקשר בינינו הוא כל כך חזק. אני מתקשרת אליה יותר מעשרים פעמים ביום ומתייעצת איתה על כל דבר. למשל, כשאני מקבלת כרטיסים זוגיים להצגה, השקה, סרט וכו' אני ישר מתקשרת אליה ומציעה לה. וידוש יודע שהוא אופציה ב' בדברים הללו".

© אינסטגרם

דבר שמעטים יודעים עליי? "אני מטר שישים ובגלל שאני על עקבים רוב הזמן אנשים פשוט לא קולטים את זה וחושבים שאני גבוהה. אבל יש לי הסבר לכך- בעזרת הסטיילינג האישי שלי אני נותנת אשליה שאני נראית גבוהה, מה שבפועל לא כל כך נכון. אגב, חוץ מהים לא תתפסו אותי הולכת ללא עקבים".

איך את אוהבת להעביר את שבת? "מתפנקת על ג'חנון וביצה עם רסק וסחוג, וואו כמה שזה טעים. כל השבוע אני שומרת על הדיאטה אבל בשבת אני פשוט לא מצליחה. אני אוהבת את העובדה שיום אחד בשבוע אפשר להתפרע".

מה עושה אותך מאושרת? "שוידוש מתקשר אליי. כי כשהוא מתקשר יש תמונה מהממת של שנינו, שצולמה ממש בתחילת הקשר ובכל פעם מחדש אני מתרגשת לראות אותה. כשהטלפון שלי מחייג ממנו זה עושה לי נעים בלב. חוץ מזה, בגלל שאני עובדת בעולם שמבזבז את רוב האנרגיות שקיימות בי אז הכי כיף לחזור מיום עבודה לבית ולראות את וידוש, הוא אי של שפיות בעולם שבו אני חיה. אני יודעת שאני נשמעת כאילו שאני אוהבת אותו יותר אבל בתכלס? הוא יותר שרוף עליי!".

© אינסטגרם
© אינסטגרם

מה דעתך על חתונה? "עדיין לא, זה תלוי בוידוש, אנחנו שנה וחצי ביחד. אני זוכרת את הדייט הראשון שלנו כשהסתכלתי על העיניים הטובות שלו ופשוט לא הצלחתי להפסיק לבהות בהם. הוא בן הזוג הכי מושלם שיכולתי לבקש".

שקיעה או זריחה, ים או בריכה, חברים או משפחה? "שקיעה-הכי רומנטי. ים-אוהבת חול, מלח, שקט, שלווה. משפחה - כי אני מי שאני בזכות המשפחה שלי".

© אינסטגרם
© אינסטגרם

מטרה נעלה עבורך? "אמא שלי רכזת אקי"ם בהרצליה והיא מתנדבת עבור הקהילה רוב חייה, היא למדה חינוך מיוחד ומאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמי מתלווה אליה לפעילויות כאלו ואחרות. פעם אחת, ממש לפני חג הפסח, הגענו לבית משפחה של חניך והבאתי לו מתנה, ישבתי איתו, ציירתי איתו והחיוך שלו בסוף המפגש היה שווה את הכל. אני מאמינה שכשבן אדם עושה טוב הוא מקבל טוב".

מה מעצבן אותך? "פקקים בכביש, לא סובלת את זה. הכי אבסורד בעיניי הם האנשים שמתכתבים בוואטסאפ או בסמסים בזמן הנהיגה. למה אנשים לא מתייחסים ברצינות לסכנות הללו? אתם לא לבד בכביש, תתנהגו בהתאם".

בשורה משמחת שקיבלתי לאחרונה? "אני שומרת על קשר עם חברות מהתיכון, אנחנו סוג של חבורה ויש לנו אפילו קבוצה בוואטסאפ. לאחרונה נודע לי ששתיים מהן נמצאות בהריון. אני בטוחה שהן יהיו אימהות טובות ומהממות".

מאכל אהוב? "קוסקוס, מפרום ושעועיית, אבל ביחד, אסור לבד. שילוב קטלני!".

חג מועדף? "אני הכי אוהבת את חג הפסח. מצות רטובות עם נוטלה זה הכי טעים שיש, אני תמיד בחופש בפסח ובשילוב מזג האוויר המושלם והאווירה המשפחתית שתמיד יש בחג הזה הוא ללא ספק החג הכי מוצלח בעולם. חוץ מזה, וזה הדבר הכי חשוב, בסוף הפסח יש כמובן את חג המימונה. אני מרוקאית גאה וקופצת ממימונה למימונה".

© אינסטגרם

תכונה שהיית רוצה לשנות בעצמך? "רגישות יתר, אני ממש אבי נעלבי. חוץ מזה, במקצוע שלי אסור לקחת ללב, אסור לקחת אישית ואסור להיפגע יותר מדי ולפעמים אני פשוט לא מצליחה לשלוט בזה. פעם עבדתי בהפקה מסויימת ובדיוק ביום ההולדת שלי קבעו לי ראיון עם אישיות מפורסמת מהתעשייה בשעה 16:00. חברות שלי, שבינתיים פתחו קבוצת וואטסאפ 'חוגגים למורי', הזמינו מסעדה מראש וקבעו שם בשעה 20:00. כמובן שהעבודה שלי הייתה אמורה להיערך שעה או גג שעתיים ואז גם היה אמור להיות לי זמן לעבור בבית, להתקלח, להתארגן ולהרגיש יפה ביום ההולדת. בסופו של דבר, בגלל האישיות המפורסמת, סיימתי את העבודה שם בשעה 23:00 וכשהגעתי למסעדה החברות שלי היו כבר בשלב הקינוחים. מיותר לציין שבאתי מסריחה, מוזנחת ומותשת היישר מהעבודה, נכון? בקיצור, נהרס לי יום ההולדת ולא הפסקתי לבכות גם על הסט. אני יודעת שזה לא מקצועי אבל פשוט לא הצלחתי להשתלט על עצמי".  

קריירה? "החלום שלי כמובן הוא להגיש תכנית גדולה משל עצמי. להנחות, להגיש ולראיין לבד. אבל אני מאמינה שכל דבר בעיתו ולכן אני רגועה. כרגע יש לי בייביי חדש 'סטייל בדרכים', תכנית אופנה שאני מצלמת יחד עם המנחה ירדן הראל, ירדן מדהימה ומהפנטת ואפשר ללמוד ממנה לא מעט דברים. אני מאחלת לעצמי שאמשיך לפרוח ולהתקדם הלאה ואני שמחה שאני נשארת בתודעה כבר המון זמן. אני גם מקבלת המון פירגונים על העבודה שלי, במיוחד מהלאביות שהן סוג של מעריצות שלי למרות שאני לא קוראת להן 'מעריצות' כי יש במילה הזאת משהו יהיר ויומרני ולכן הן לאביות שלי, אהבות שלי, אני לגמרי סוג של אחותם הגדולה, הן מתייעצות איתי ואני משתדלת לעזור להן בכל דבר. תקשיב, הן הורסות!".

מור והלאביות
© חן אביב
© חן אביב

טיפ לגולשינו למען חיים טובים יותר? "אני חושבת שלהתאהב בבן אדם הנכון זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך. אני מאמינה שמהרגע שהכרתי את וידוש, אני הרבה יותר שמחה, קורנת וזוהרת וברור שבן אדם מפגין אנרגיות כאלה הוא יותר נוח לסביבה ובטח שלעצמו. בקיצור, תאהבו".

מסר לגולשי פרוגי: "פשוט תאמינו בעצמכם, אל תרימו ידיים לעולם. אני חושבת שאם אתה לא דוחף את עצמך הלאה בעולם הזה אף אחד אחר לא יעשה זאת עבורך. וכמובן להישאר נאמנים לעצמכם. תיהיו כמו שאתם, תשמרו על האני הפרטי שלכם. אני חושבת שאתה הכי מיוחד כשאתה מרגיש הכי מיוחד ולכן פשוט תיהיה אתה. גדלתי בשכונה בהרצליה ולפעמים הסביבה החברתית שלך יכולה לקחת אותך למקומות לא טובים ולכן אתה צריך להישען אך ורק על עצמך".

© אור גפן
תגובות