מעשים טובים: אדם לוין שילם למעריץ?. צילום: טמבלר

מעשים טובים: אדם לוין שילם למעריץ?

במהלך הופעה של הלהקה מארון 5, אחד מהמעריצים שישבו בקהל זרק לכיוון הבמה חשבון שכר דירה. מה אדם לוין עשה עם החשבון ומה הוא אמר למעריץ? כל הפרטים בכתבה

לכל המעריצים שבקרוב ילכו לסיבוב ההופעות של להקת הפופ רוק מארון 5, אנחנו מציעים לכם להיות כמה שיותר קרובים לבמה ולהביא אתכם את החשבונות החודשיים שלכם כדי לזרוק לבמה. לא מזמן, באחת ההופעות אדם לוין קיבל הפתעה מיוחדת שנזרקה לבמה, ולא זה לא היה זר פרחים או דובי.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

© אינסטגרם

באמצע ההופעה במהלך אחד השירים נזרק על הבמה חשבון שכר דירה שאחד מהמעריצים שישבו בקהל זרק ולווין הנדיב שראה את הנייר לקח אותו ושילם את החוב, מדובר על חשבון בסך של 369.28 יורו שזה 1,733 שקלים. "זה היה ממש מפחיד! בבקשה אל תעשה את זה שוב" אמר לוין, וכינה את המעריץ חצוף. אנחנו מסכימים איתך, בהחלט חצוף.

© אינסטגרם

לוין הודה שגם בתחילת דרכה של הלהקה היה מישהו שעזר להם עם התשלומים, הזמר גרהם נאש הקליט את הלהקה לאחר שאיבדו לפני 15 שנה את חוזה ההקלטות שלהם. "אנחנו משפחה, כשהייתי בן 19 או 20 גרהם שאל מה קרה שאיבדנו את החוזה הקלטות שלנו", והמשיך "תן לי לשים אותך באולפן ולהקליט איתך דמו וזה מה שגרם לנו לחתום שוב" אומר אדם לגבי גרהם.

 
תגובות