יהודה לוי: "יכולתם לשמוע את הביצים שלי משקשקות". צילום: ראובן שניידר

יהודה לוי: "יכולתם לשמוע את הביצים שלי משקשקות"

הסדרה החדשה "איש חשוב מאוד" בכיכובו של השחקן המצליח משכה אל הפרמיירה החגיגית עשרות חברים מהביצה המקומית ובני משפחה. מיד לאחר ההקרנה לוי: "הסדרה הזו היא הדבר המאתגר, המפחיד והחשוף שהתמודדתי איתו אי-פעם". בין המפרגנים: עדי הימלבלוי, שלישיית "מה קשור", עפר שכטר, אושרי כהן ונוספים. מי זו הבחורה החדשה שאיתו?

"אם הייתם במהלך ההקרנה ממש שקטים אז אולי יכולתם לשמוע את הביצים שלי משקשקות". כך פתח השחקן יהודה לוי את דבריו בפרמיירה החגיגית לסדרת הדרמה החדשה בכיכובו "איש חשוב מאוד" שתשודר החל מיום חמישי ה/4 בספטמבר ב/HOT. "הסדרה הזו היא הדבר המאתגר, המרגש וגם המפחיד והחשוף שהתמודדתי איתו אי-פעם במקצוע שבחרתי".

מיד אחרי הנאום, סלפי עם הקהל
מיד אחרי הנאום, סלפי עם הקהל © אור גפן
הפרמיירה החגיגית.
 

אל הפרמיירה שנערכה במוזיאון תל אביב הגיעו כוכבי הסדרה, בהם אלמה דישי שמשחקת את רונה זלצר, מלצרית וסטודנטית שמנותקת מעולמו של לוי ואט-אט הופכת לבת זוגו בסדרה, הגיעה באיחור אופנתי. מיקה אלמוג שמגלמת את הסוכנת המגוננת אוסנת וכוכבי הנוער ליהי קורנובסקי, תומר אופנר וגל לב שישחקו באחד הפרקים. גם רומי אבולעפיה הגיעה לביקור קצר ומיד לאחר מכן חזרה לעיסוקיה. אל כל קאסט השחקנים מצטרפת גם הבמאית והתסריטאית שירלי מושיוף שליוותה את יהודה בפרויקט הזה במשך ארבע וחצי שנים עד לרגע המיוחל - הפרמיירה.

לוי. כוכב
לוי. כוכב © ראובן שניידר
שחקני הסדרה
שחקני הסדרה © ראובן שניידר
גם אופנר בפנים
גם אופנר בפנים © ראובן שניידר
קורנובסקי © ראובן שניידר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לא רק שחקני הסדרה הצטרפו אליו, אלא גם הבחורה האלמונית לטיסיה לורני שנראתה איתו לפני מספר ימים ואתמול נראו צמודים במיוחד, וכמובן החברים הטובים: שלישיית "מה קשור" - ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, עפר שכטר, אושרי כהן, עדי הימלבלוי, יוצר "זגורי אימפריה" מאור זגורי שהגיע ללא בת הזוג חן אמסלם שלא יכלה להגיע ופספסה את המאורע החגיגי, אבל דאגה / כוכב אחר מהסדרה הגיע, ישראל אטיאס ועוד בני משפחה וחברים נוספים של לוי.

לורני
לורני © ראובן שניידר
שלישיית 'מה קשור'
שלישיית 'מה קשור' © ראובן שניידר
שכטר
שכטר © ראובן שניידר
הימלבלוי
הימלבלוי © ראובן שניידר
זגורי ואטיאס אימפריה
זגורי ואטיאס אימפריה © ראובן שניידר
תגובות