מזל טוב: לירון ויצמן בהריון. צילום: רפי דלויה

מזל טוב: לירון ויצמן בהריון

תגידו מזל טוב למגישת גיא פינס לירון ויצמן, היא בהריון! המגישה האהובה שנמצאת בחודש הרביעי להריונה מצטרפת לנינט טייב, אסתי גינזבורג, יובל שרף ודנה גרוצקי שבקרוב יהפכו לאמהות גם הן

לירון ויצמן, מגישת גיא פינס, נמצאת בחודש הרביעי להריונה יחד עם בעלה אורי סמיט. יכול להיות שויצמן וסמיט הושפעו מנינט טייב, אסתי גינזבורג יובל שרף ודנה גרוצקי שרק בחודשים האחרונים נכנסו להריון? בכל מקרה, עכשיו גם לירון הצטרפה לטרנד הבייבי בום, כך שבעוד מספר חודשים תהפוך לאמא.

© אלון שפרנסקי

לפני כשנתיים, לירון ויצמן קיבלה הצעת נישואים מבעלה, עורך הדין אורי סמית והשניים החליפו טבעות והם נשואים באושר. היום, לאחר כשנתיים של זוגיות מופלאה זה רשמי, ויצמן בהריון. לפני מספר שבועות היא נפצעה והגישה את המהדורה של "גיא פינס" בישיבה, בעקבות זה שהגישה את המהדורה בישיבה השמועות לא איחרו להגיע על כך שהיא יושבת בגלל שהיא נכנסה להריון.

© רפי דלויה

מעניין מי תחליף את הבלונדה ב"גיא פינס" בזמן חופשת ההריון שלה שתגיע ממש בחודשים הקרובים, פינס אנחנו מקווים שתמצא מחליפה מספיק ראויה. אז לנו רק נותר לאחל ללירון ולאורי המון מזל טוב ולהגיד שאנחנו בטוחים שייצא להם ילד יפה בדיוק כמו ההורים שלו.

© אינסטגרם
תגובות