"טיילור, למה אנשים כל כך רעים?" סוויפט מרגשת באינסטגרם. GIPHY

"טיילור, למה אנשים כל כך רעים?" סוויפט מרגשת באינסטגרם

טיילור חזרה לחלק עצות באינסטגרם ונתנה לנו סיבה נוספת לקרוא לה מאמי בינלאומית. תביאו את הטישו לפני שאתם מתחילים לקרוא את ההודעה המדהימה של טיילור למטה, זה יהיה מרגש

ביום ראשון האחרון מעריצה ממסצ'וסטס ומי שחולמת להיות זמרת, אנה ראי בסטר, שלחה לזמרת טיילור סוויפט בת ה-24 טענה נואשת לעזרה.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

© אינסטגרם

"טיילור, למה אנשים כל כך רעים?"

"למה הם תמיד מנסים להוריד אותי לתחתית?", היא כתבה בצעקה לעזרה. "אני יושבת כאן ובוכה בזמן שאני כותבת את זה. אני לא יודעת מה לעשות כבר. לא משנה מה אני עושה, זה אף פעם לא טוב מספיק. לועגים לי על זה שיש לי חלומות גדולים או על מה שאני לובשת או דברים שאני אוהבת".

 אנה היא הטיילור סוויפט החדשה? © אינסטגרם
© אינסטגרם

לאחר מכן סיפרה אנה לסוויפט כי היא עומדת להתחיל בית ספר תיכון,  "למה הם מענים אותי וכל כך שונאים אותי? אני מתחילה תיכון ביום רביעי ולמעשה הייתי די נרגשת, אבל עכשיו בכל פעם שאני חושבת על זה, אני מרגישה לא טוב".

אי אפשר להגיד שהיא לא מוכשרת
 

"אל תתני להם לשנות אותך או לעצור אותך מלשיר או לרקוד"

טיילור הגיבה על ידי שליחת הודעה ארוכה לאנה, שהוכיחה שהיא לא רק קראה את מה שכתבה לה באינסטגרם אלא ממש לקחה את הזמן ונכנסה לערוץ היוטיוב של המעריצה כדי לצפות בקטעי וידאו שלה שרה ורוקדת, "לקרוא את זה גרם לי להיות כל כך עצובה, אני אוהבת לראות אותך בתמונות והסרטונים שלך כשאת שמחה והעיניים שלך רחבות, כמו שהעולם הוא לא קשה ולא הוגן כמו שהוא באמת" כך אומרת הזמרת.

סוויפט לא רצתה שאנה תרגיש לבד, כתבה לה תגובה מרגשת שעלולה לגרום לכם להזיל כמה דמעות "שונאת לחשוב על הפנים היפות שלך מכוסות בדמעות, אבל אני יודעת למה את בוכה כי אני כבר הייתי במקום שלך". אם עדיין לא הבאתם את הטישו תביאו במהירות כי טיילור לא מפסיקה לרגש, "אנשים גורמים לאנשים אחרים ליפול למטה בשביל הבידור שלהם, שעשוע, מתוך קנאה, בגלל משהו שנשבר בתוכם. או ללא סיבה בכלל".

© טמבלר

היא המשיכה: "את הולכת לתיכון השבוע וזו ההזדמנות שלך ללחוץ על לחצן איפוס בכמות הערך והחשיבות שאת נותנת לדעה של הילדים האלו, שלרובם אין אפילו מושג מי הם. אני כל כך גאה בך ומגנה עלייך בגלל שאת ע-ו-ש-ה. אם הם לא אוהבים אותך על היותך עצמך, תהיי עצמך אפילו יותר. בכל פעם שמישהו ינסה להפיל אותי - אני אחשוב עלייך, בתקווה שבכל פעם שמישהו ינסה להפיל אותך - את תחשבי עליי... ואיך יש לנו את הדבר הזה שמחבר בינינו. תני להם להמשיך לחיות בחשכה ואנחנו נמשיך ללכת באור השמש. לנצח בצד שלך, טיילור".

© אינסטגרם

סיפרה אנה לחדשות ABC כי היא הייתה "סופר נרגשת" לקבל את התגובה הלבבית הזו על אחת מתמונותיה. "קראתי את זה משהו כמו חמש פעמים", סיפרה והוסיפה "כל החברים שלי היו באמת עוזבים אותי ואומרים לי שהם שונאים אותי". ניתן היה להבין את החיבור של טיילור לאנה, אחרי הכל גם היא עברה בריונות בתקופת התיכון - רק בגלל שאהבה מוזיקת קאנטרי.

אנה מדברת בחדשות
 
תגובות