יום הולדת יש רק פעם בשנה? לא אצל אליאנה תדהר . צילום: אינסטגרם

יום הולדת יש רק פעם בשנה? לא אצל אליאנה תדהר

זוכרים מה קרה כמעט לפני שבועיים? כוכבת הילדים והנוער אליאנה תדהר חגגה יום הולדת 22 שנים, אבל כנראה התאריך עצמו לא הספיק לה והיא החליטה להמשיך את החגיגות עד סוף השבוע האחרון

איפה איפה איפה העוגה? אליאנה תדהר לא מפסיקה את החגיגות. כוכבת הילדים הגדולה ביותר בארץ חגגה את גיל 22 וזו בהחלט ה/סיבה למסיבה, אפילו כשהמסיבה נמשכת כמעט שבועיים אחרי התאריך האמיתי. אליאנה לקחה כמה מהחברות הטובות והיפות בתעשייה לחוף סודי, שם הן עלו על בגדי ים ולא הפסיקו עם צילומי הסלפי. אגב, הפרטנר הנצחי תובל שפיר לא נראה בשטח.

© אינסטגרם

בין החוגגות היו דנה גרוצקי, שהבטן ההיריונית לא הפריעה לה לעלות על ביקיני גם המנחה והמגישה, ירדן הראל ושתי מלכות היופי שביט ויזל ולירן כוהנר נכחו ביום הולדת של תדהר, מי שעוד נכח בחגיגות הוא בן הזוג של אליאנה, אורן רוגובין, שנראה די נהנה ממסיבת הבנות הזו.

© אינסטגרם

ככל הנראה זו תהיה אחת מתמונות הנופש האחרונות שנוכל לראות באינטסגרם של תדהר, כרגע היא נכנסת לתקופה עמוסה של חזרות לקראת מופע גאליס בסוכות, צילומי העונה החדשה של גאליס והפסטיגל בחנוכה הקרוב, לכן, רוב התמונות שנראה בחשבון שלה יהיו מתוך חדר החזרות, שם היא תבלה את רוב זמנה בתקופה הקרובה. זמן לביקיני? לא נראה לנו שיהיה לה. בינתיים, אנו נאחל לתדהר שוב פעם מזל טוב ונקווה שבחגיגות 23 אנחנו נהיה שם, בכל זאת ביקיני, שמש, סלפי. תפור עלינו.

© אינסטגרם
תגובות