מזל טוב: אשלי טיסדייל התחתנה. צילום: אינסטגרם

מזל טוב: אשלי טיסדייל התחתנה

הכוכבת הבלונדינית שכולנו גדלנו עליה אשלי טיסדייל, התחתנה לפני שבוע עם בחיר לבה, כריסטופר פרנץ', בלי לעורר יותר מדי מהומה. מי הגיע ומי בחר להבריז?

עם כל החתונות בזמן האחרון, החתונה של אשלי טיסדייל כבר כמעט חמקה מעיניינו, וגם טיסדייל עצמה לא דאגה להודיע מראש על החתונה. למרות המסתוריות ואי הידיעה על החתונה, בואו נודה בזה - אי אפשר להתעלם מהעובדה שהילדה הבלונדינית הקטנה שכולנו אהבנו ושנאנו יחד, שארפיי, עברה מעולם הילדים לעולם המבוגרים והתחתנה!

© אינסטגרם

התמונות שהעלתה טיסדייל לאינסטגרם האישי שלה גרמו לכולנו לקנא: לוקיישן יפייפיה, פרחים בשיער, שמלה לבנה וזוג מאוהב, מה עוד צריך? בחתונה כמובן, נכחה הBFF הנצחית, ונסה הדג'נס, ששיחקה עם טיסדייל בעבר בסרטי "היי סקול מיוזיקל" ומאז הן התחברו. הדג'נס הייתה שושבינת הכבוד של הכוכבת הבלונדינית. "הם זוג מושלם. אני חושבת שהם נותנים השראה אחד לשני. הם מדהימים!". מזאק אפרון, אגב, קצת התאכזבנו.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

קיווינו לנוכחות של הצלע הגברית בחבורה, או לפחות לנוכחות הקוביות שלו, אבל לא. אפרון הסתפק בברכת מזל טוב קטנה בטוויטר, מה שלדעתנו, לא היה מספיק. החתונה הייתה מצומצמת והוזמנו אליה כ100 אורחים.  לפי מה שמספרים, האורחים התבקשו להגיע למקום אחד ומשם נלקחו בהסעה נפרדת למקום החתונה הסודי! מי שחשב לרגע שאחרי חתונה כזאת צריך קצת זמן מנוחה מהחגיגות, טעה.

© אינסטגרם
בימים יפים יותר עם אפרון
 
 
 לא עבר זמן עד שהחלו להגיע אלינו תמונות מירח הדבש החלומי! תיוגים כגון: גן עדן/ ירח הדבש הכי מושלם בעולם/ מאושרת, התווספו לתמונות וגרמו לנו לשמוח עוד יותר בשמחתה. (או שאולי היו אלה תמונות הביקיני שהיא העלתה?) בכל מקרה, עוד חתונה שלצערנו פספסנו. מקווים שלחתונה הבאה כן נקבל הזמנה! 

© אינסטגרם
שיהיה במזל
שיהיה במזל © אינסטגרם

 

תגובות