קארין זלאיט מתארחת ב"אשמת הכוכבים". צילום: אינסטגרם

קארין זלאיט מתארחת ב"אשמת הכוכבים"

היא פרצה לחיינו כאחת הדיירות הבולטות מעונה האחרונה של "האח הגדול" והזוגיות שלה עם אלדד יצרה באזז גדול ולא מעט תהיות ושאלות. האם הם ביחד, מה הדבר שהכי מעצבן אותה ומהו המסר המוסרי שיש לה עבורכם? קארין זלאיט פותחת את הלב

שם: קארין זלאיט

גיל: 27

עיר מגורים\עיר ילדות: תל אביב- נולדתי בגבעתיים

מקצוע: מעצבת אופנה

מהיכן אנחנו מכירים אותה? כוכבת "האח הגדול 6".

מסר לגולשי פרוגי: אומנות או שנמות

© אינסטגרם

איפה אני תופס אותך?
"בבית קפה מתחת לבית, עובדת עם המחשב על הטי שירט החדשה שאני מוציאה למכירה מוגבלת לקראת תקופת החגים. יש מזג אוויר מצוין בתל אביב ואני פשוט אוהבת העיר הזאת".

מה השריטה שלך?
"לדייק, בכל התחומים. אם זה בעבודה עם הלקוחות שלי, אם זה בעבודה שלי עם התופרות, אם זה לפגישות עבודה, אימוני כושר ואפילו לדייטים. שונאת אנשים שמאחרים".

משהו שמעטים יודעים עליי?
"אני אדם מאוד תחרותי, קשה לי להפסיד. קשה לי לא להיות הכי טובה. זו 'מעלה' שלא קל לחיות איתה".

הטי שרט של קארין
הטי שרט של קארין © אינסטגרם

איך את אוהבת להעביר את שבת?
"ים/ טיול בטבע/ סרט בסינמטק/ מוזיאון. בקיצור, כל מקום שנותן לי השראה לעבודה וליצירה שלי לשבוע הבא.כל השבוע אני עובדת, יוצרת אופנה, מעצבת שמלות ערב וכלה ולכן אני זקוקה לשבת כדי להטמיע בי השראה לשאר ימות השבוע".

מה עושה אותך מאושרת?
"להתעורר ביקיצה טבעית (אבל לא אחרי 8 בבוקר) בתל אביב לזמירת ציפורים ולדעת שאני מתחילה עוד יום רווי בעשייה. וכמובן שאלדד כבר לא וירטואלי אלא נמצא לייב לידי".

איזו תכונה בך היית רוצה לשנות ומדוע?
"אני פרפקציוניסטית וזה לפעמים נורא מציק לי. אני חייבת שהכל יהיה מושלם וללא רבב ולפעמים,מה לעשות,אי אפשר שהכל יהיה כל כך מושלם".

© אינסטגרם

שקיעה או זריחה?
"שקיעה, ברור. אוהבת שקיעות דרמטיות (אגב, אני מכורה לדרמות)". 

ים או בריכה?
"ים. לא סתם אומרים שים הוא המקום המושלם. וכל מילה נוספת פשוט מיותרת".

חברים או משפחה?
"משפחה, כי אין על המשפחה המהממת, היצירתית והתומכת שלי".

מטרה נעלה עבורך?
"לטבען אנשים. 'צדק, חמלה, טבעונות'. זו לא סיסמא, זו דרך חיים. אנחנו עוזרים למישהו שלא יכול לעזור לעצמו ולכן אני מאוד מאמינה בטבעונות".

מה מעצבן אותך?
"אנשים שמאחרים. כאילו, ממש קשה לעמוד בזמנים? זה דבר כל כך בסיסי בעיניי".

בשורה משמת שקיבלתי לאחרונה?
"בשבילי בשורה משמחת זו לקוחה מאושרת בשמלה שעיצבתי עבורה. וואו,זה אושר צרוף. אני חושבת שלראות אישה מחוייכת בתוך בגד שעיצבתי לה, שהותאם בדיוק לגופה ותואם את הפנטזיות החיוביות שלה זה דבר מדהים ואני שמחה שאני מסיבה אושר להמון נשים".

© אינסטגרם

מאכל אהוב?
"אין על פרי שנמצא בשיא הבשלות שלו, אבל אחד כזה שאין צורך בבישול, השרייה או כל מניפולציה שאוכל צריך לעבור כדי להיות טעים. פשוט לשטוף ולאכול. בתכלס, הדברים הפשוטים הם הכי טובים בסופו של דבר".

חג מועדף?
"שבת, יום שבת בשבילי הוא חג. זה היום היחיד בשבוע שאני מתנתקת מהכל ועושה דברים שלא קשורים בקריירה. זה כיף שיש 'חג' פעם בשבוע".

תכונה שהיית רוצה לשנות בעצמך?
"אימפולסיביות. אני נוהגת לא לחשוב לפני שאני עושה או אומרת משהו, אין לי מסננים. רוב הזמן זה נגמר באופן חיובי אודות לאינטואיציות שלי אבל לפעמים ממש לא".

קריירה?
"וואו יש לי שאיפות גדולות. חלומות שאני מתחילה להגשים בימים אלו ממש. אופנה ואמנות זה חלק מחיי והיום אני מוצאת עצמי סוף סוף בונה לעצמי קריירה עצמאית שבה אני מביעה את עצמי באותנטיות שגורמת לסיפוק וגאווה". 

איך את מסכמת את החוויה ב"האח הגדול"?
"חוויה פוזיטיבית גדושה בלמידה עצמית. דרך האח הגדול הצלחתי להתחבר מהר מאוד לשורשים הישראלים שלי, אחרי 7 שנים שחייתי בחו״ל היה קשה לחשוב על חזרה לארץ אבל אודות לחוויה המנטלית שעברתי בתכנית - הבנתי שאין כמו בבית".

עם מי את בקשר מהדיירים בבית ומדוע?
"רק אלדד.  זה היה חיבור מידי ומאוד עמוק, זה בעצם הקשר הכי מהותי שקרה לי בשנים האחרונות. יש בנינו חיבור מטורף, אנחנו מבינים אחד את השנייה בלי מילים, הוא קורא את מחשבותיי - דבר שחשבתי כבלתי אפשרי".

טיפ לגולשינו למען חיים טובים יותר?
"טבעונות! מוסר אקולוגיה ובריאות, מה צריך יותר מזה?"

עם בן הזוג אלדד גל-עד
עם בן הזוג אלדד גל-עד © אינסטגרם
תגובות