שוב: ג'סטין ביבר וסלינה גומז נפרדו . צילום: אינסטגרם

שוב: ג'סטין ביבר וסלינה גומז נפרדו

הסאגה הבלתי נגמרת פשוט מסרבת לעזוב אותנו: ג'סטין ביבר וסלינה גומז יצאו לטיול רומנטי, ביבר תכנן לשלוף טבעת ולהציע לגומז נישואים. אז למה סלינה בכתה ואיך העובדה שהיא כבר לא עוקבת אחרי ביבר באינסטגרם קשורה לעניין? כל הפרטים

רבים נחשפו לפני כמה ימים לעובדה שבני הזוג המתוסבכים ביותר בחו"ל, ג'סטין ביבר וסלינה גומז, העלו לאינסטגרם שלל תמונות מהחופשה האחרונה שלהם בקריביים ואף לא איחרו להגיע לפריז, שם שבוע האופנה המקומי בשיאו.

עוד במדור הבידור בפרוגי:

אחרי המסיבה ביבר קפץ לארוחת ערב רומנטית ולא, לא עם סלינה אלא עם  קנדל ג'אנר. השניים צולמו על ידי מעריצה פריזאית היסטרית שהצליחה לתעד אותם תוך כדי הדייט לאינסטוש!

© אינסטגרם

רגע, שמישהו ייעשה פה סדר! השניים בילו דייט סוער וחשאי? ביבר וסלינה נפרדו? כך גם אנחנו חשבנו, אך לפתע אתמול הזמר העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו יחד עם גומז כאשר היא מנשקת לו את הכתף. רק חשוב לציין שסלינה הפסיקה לעקוב אחרי ביבר בשבוע שעבר, אז יכול להיות שהיא אפילו לא ראתה את התמונה החמודה שלהם? את זה לעולם לא נדע. 

© אינסטגרם

השניים ייצאו לטייל, אך לפי דיווחים ממקורות בחו"ל הטיול אינו היה סתמי אלא שבאמצע הטיול ביבר היה אמור לשלוף טבעת ולהציע לגברת גומז נישואים. רק שביבר ככל הנראה השתפן ולא שלף את הטבעת. אנחנו - נאלצנו להסתפק בכתף החסונה שלו במקום.

© צילום: דיילי מייל

"היא מוכנה להתמסד לביבר בלי שום ספק"

כנראה שגומז ידעה שביבר מתכנן להציע לה נישואים וכשגילתה שההצעה התבטלה היא כעסה, התאכזבה והייתה עצובה מאוד. מקורות דיווחו לאתר "הוליווד לייף" כי סלינה מאוד אוהבת את ג'סטין ורק מנסה להישאר אדישה ורגועה ומחכה לרגע שיוציא טבעת. "היא מוכנה להתמסד לביבר בלי שום ספק" אמר קרוב לגומז.

 

כאמור, ביממה האחרונה האתרים בחו"ל געשו ורעשו בעקבות תמונות של ביבר מטייל באחד המקומות הרומנטיים ביותר בעולם, פירנצה שבאיטליה, לבדו וללא סלינה - שהרבתה לטייל עימו ברחבי הגלובוס. ג'סטין נראה בתמונות הפאפארצי שפורסמו חיוור, מדוכדך ועצוב. טוב נו, לא כל יום נפרדים מהבת זוג. או שבמקרה שלו דווקא כן.

 

תגובות