"נקבל כל תחום בשמחה": התאומות חלפון בראיון. צילום: אינסטגרם

"נקבל כל תחום בשמחה": התאומות חלפון בראיון

את התאומות חלפון ראינו לראשונה בסרטוני הליפסינג שהן מעלות ליוטיוב ומאז הן לא נחות לרגע וממשיכות לכבוש אותנו. עם מי הן הכי נהנו לעבוד, איך הכל התחיל, איך הן מגדירות את עצמן ואיפה הן רואות את עצמן עוד עשר שנים מהיום? כל התשובות שאתם רוצים לדעת

את התאומות חלפון ראינו לראשונה לפני שנתיים כשהן פרסמו בחשבון היוטיוב שלהן את הליפסינג "אוי מיי גאד". מאז כבר ראינו אותן משתתפות ב"הבנים והבנות" בערוץ הילדים, מנחות בערוץ הילדים ומתארחות בלא מעט תכניות. תפסנו את השתיים לראיון בו הן סיפרו לנו איך אפשר באמת להבדיל ביניהן, על הסינגל שבדרך ועל השאיפות להשתלב בתחום המשחק.

© אינסטגרם

אז לפני הכל אתן כל כך דומות! איך אפשר בכלל להבדיל ביניכן?
"לטופז יש נקודת חן ליד האף. כל היום מתבלבלים בינינו, אם זה המורות ואם זה חברים. האמת היא שאפילו אמא שלנו קוראת לנו ואנחנו שואלות אותה 'מה אמא?' והיא אומרת 'טופז בואי בואי' וזאת בכלל ליפז באה והיא לא שמה לב. אנחנו גם עובדות הרבה על המורות בבית ספר."

"עבדנו על המורה שלנו בבית הספר, ליפז נכנסה לכיתה שלי במקומי והמורה לא שמה לב שזאת היא ולא אני. היא ישבה ולמדה במקומי אבל עכשיו אנחנו לא יכולות לעשות את זה כי אנחנו באותה כיתה."

איך זה להיות ביחד באותה כיתה? זה טוב או שדווקא הייתן מעדיפות ללמוד בנפרד?
"אנחנו ביקשנו את זה, זה הכי כיף בעולם. אנחנו עוזרות אחת לשנייה אם מישהי נתקעת, אנחנו יושבות באותו שולחן, עם אותו ציוד ומבלבלות את המורה בטירוף! אנחנו אפילו כותבות עם אותו עיפרון."

© אינסטגרם

אתן מרגישות שהיחס אליכן בבית ספר השתנה?
"כן, ככל שהזמן עובר היחס אלינו משתנה. המורות מתייחסות אלינו שונה מאל שאר התלמידים, הן מבינות אותנו אם אנחנו לא מספיקות להכין שיעורי בית או ללמוד למבחנים."

היחס של החברים גם השתנה?
"אנחנו הולכות איתם ברחוב, פתאום מבקשים תמונה אז החברים שלנו אומרים 'הו פתאום חברות שלנו מפורסמות' ודברים כאלה."

הם מפרגנים?
"ממש! הכי בעולם!"

 
 
 
בזמן האחרון שוק הילדים מתרחב - עדי ביטי, נוי והדר, יש קנאה לפעמים?
"ממש לא! אנחנו ונוי והדר חברות טובות, ועדי ביטי חברה לתחום. כל אחת והתחום שלה אנחנו ממש לא מערבבות, כל אחת והסגנון שלה."

אתן מתעסקות בליפסינג ומביימות אותו. אתן חושבות שיש סיכוי שגם תשירו?
"כן. בקרוב יוצא לנו סינגל משלנו, שאנחנו כתבנו והלחנו. אנחנו עובדות עליו כרגע והוא יצא בקיץ הבא. זה שיר שמספר עלינו, על כל מה שעברנו מתחילת הדרך והוא אומר שאם לא תאמין בעצמך אז בחיים לא תצליח ושאתה תמיד צריך להאמין בעצמך שתגיע למקום הראשון. סיפרנו את הסיפור שלנו מהתחלה. אני חושבת שכולם יוכלו להתחבר אליו אם מישהו רוצה להצליח אז זה מה שהוא צריך לעשות פשוט. זה שיר מוטיבציה."

© אינסטגרם

איזה שאיפות יש לכן בתחום המשחק?
"אנחנו רואות את עצמנו משחקות, מנחות, ונקבל כל תחום בשמחה. אנחנו במגמת תיאטרון אז אנחנו לומדות משחק בבית ספר." 

איך אתן מגדירות את עצמכן? זמרות, שחקניות, מנחות?
"יותר שחקניות, אבל אנחנו בעיקר אוהבות לעשות ליפסינג."

© אינסטגרם

אם אתן צריכות לבחור בין ליפסינג למשחק מה תבחרו? 
"ליפסינג זה משחק. אנחנו בעצם לוקחות שיר ומשחקות אותו לפי הדעה שלנו לפי איך שאנחנו רוצות."

איך התחלתן? מה גרם לכן לצלם את הסרטון הראשון שלכן?
"וואי זה היה ממש סתם. ישבנו בסלון וצילמנו ליפסינג של השיר אומייגאד ואז אח שלנו הגדול נכנס ושאל אותנו מה אנחנו עושות, אז הראנו לו את הסרטון שצילמנו והוא אמר שזה יכול להיות ממש מגניב אז הוא לקח אותנו לחדר וצילמנו קליפ." 

אז בעצם הכל בזכותו?
"כן! הכל בזכותו ואנחנו מודות לו על כל רגע אבל אנחנו הפנים היפות."

איך זה שאח שלכן המנהל שלכן? זה יותר קל? יותר כיף?
"אם יש אמרגן זה כיף והכל, אבל אם זה אח שלך זה עוד יותר עוזר. הוא יותר איתנו, הוא יודע מה אנחנו עוברות ביום יום והכי חשוב יודע מה אנחנו מרגישות." 

 
 
עם האח/ אמרגן © אינסטגרם
© אינסטגרם

אתן רואות את עצמכן עושות חו"ל?
"אנחנו תמיד שואפות גבוה אבל גם אם לא נגיע לחו"ל הכל בסדר, אנחנו אוהבות את ישראל היפה והקטנה שלנו." 

כשאחיכן בא אליכן ואמר בואו נצלם קליפ ונעלה אותו, חשבתן שכל העניין הזה יצליח? שתגיעו לאיפה שאתן נמצאות?
"ראינו סרטונים של כמה ילדים מחו'ל שמצלמים ליפסינג שיש להם מלא צפיות ולא האמנו שנעקוף אותם. שבוע אחרי שפרסמנו את הסרטון ראינו כמות צפיות מטורפת! שולחים לנו מלא הודעות בפייסבוק, מתקשרים אלינו, מציעים לנו הצעות, מצטלמים איתנו ברחוב מפורסמים מבקשים לעשות איתנו ליפסינגים ומזמינים אותנו למלא השקות ואירועים."

© אינסטגרם

איך הגבתן לזה שהפכתן למשהו היסטרי? 
"זה היה שוק ואז לאט לאט מעכלים את הדבר הזה, אבל עיכלנו מהר, זה תמיד כיף. כל פעם שאנחנו הולכות לקניון למשל, מצטלמים איתנו, מבקשים חתימות, מפרגנים לנו, זה ממש מעודד אותנו ומביא לנו מלא חשק להמשיך." 

איך זה עובד איך אתן משיגות את הסלבס? מי פונה למי?
"לפעמים אנחנו פונים לאומנים ולפעמים הם אלינו."

© אינסטגרם

אתן יכולות לתת דוגמה למישהו שפנה אליכן?
"מעדיפות לא לדבר על זה."

ספרו לנו קצת על התכנית החדשה שתגישו בפרוגי.
"וואו זאת הולכת להיות התכנית של השנה, היא הכי מצחיקה בארץ! אנחנו עושות מצעד של חמשת הסרטונים המצחיקים והוויראלים ביותר של השבוע האחרון ומעבירות עליהם ביקורת שאנחנו רוצות. אנחנו לוקחות את זה לעניין שלנו, זה יהיה יותר קומי, יותר מצחיק."

 

איך זה להגיש תכנית? זה בכל זאת מאד שונה מכל מה שאתן עושות 

"וואי כן זה ממש שונה להנחות, זה כאילו כל העולם שלך ואת מרגישה עם הכי הרבה ביטחון, את מרגישה שהכל בנוי עלייך ועוד כשאנחנו ביחד אנחנו מרגישות הכי טוב בעולם."

מרגש אתכן שקיבלתן את ההזדמנות להגיש תכנית?

"זה ממש מרגש. זה מרגש לקרוא טקסטים ואחרי זה להגיש אותם, לקרוא מהפרונטר ולעבור על זה עם הבמאי, ללמוד בעל פה ולהתאפר לפני כל תכנית, זאת חוויה מטורפת שלא כל ילד חווה. אנחנו כולה ילדות בנות 15!"

אתן כוכבות רשת מאד מצליחות יש שאיפה לעבור לטלוויזיה?

ברור. כבר היינו כמה פעמים בטלוויזיה, שהזמינו אותנו לראיונות או לתכניות בוקר, היינו גם בערוץ הילדים בבנים והבנות וגם הנחנו בערוץ. ובנוסף אנחנו מובילות דעת קהל של ילדים ונוער.  

 
 

ערוץ הילדים זה משהו שכל ילד חולם להגיע אליו, איך הרגשתן שהגעתן לזה ומה היו התגובות?
"זאת הייתה חוויה מדהימה של חודשיים. גם אם היינו ממש עייפות והיינו צריכות לעבוד מ5 בבוקר עד 12 בלילה כל יום זה היה כיף. עכשיו אנחנו מסתכלות על זה, וזאת חוויה לכל החיים שאף פעם לא נשכח וגם פיתחנו בעקבות התכנית מלא קשרים." 

© פייסבוק

איפה אתן רואות את עצמכן עוד עשר שנים מהיום?
"לאס וגאס, עובדות, מופיעות, משחקות בסרטים והכי חשוב לאונרדו." 

מה יקרה ביום שתצטרכו להיפרד ולעבוד בנפרד? זה משהו שאתן מוכנות לעשות או שאתן תמיד ביחד?
"תמיד ביחד זה לא יקרה בחיים. אפילו בצבא אם לא ישימו אותנו ביחד אנחנו לא מתגייסות עד שישימו אותנו ביחד. אנחנו כל החיים נהיה ביחד ואף אחד לא ישנה את זה." 

תמיד ביחד
תמיד ביחד © אינסטגרם
 

אתן מתעסקות בליפסינג יש מקצוע אחר שהייתן רוצות לעסוק בו? 
"רפואה זה ממש מעניין. לפני כמה ימים היה לנו קורס מד'א וזה ממש עניין אותנו. אולי נפתח את זה." 

"אנחנו תמיד עוזרות לאנשים. אנחנו עוזרות לאחרים בלימודים, הלכנו לבית חולים שניידר לשמח ילדים חולים ובמלחמה הלכנו לבקר ילדים בדרום." 

עם מי הכי נהניתן לעבוד?
"עם כולם אבל הכי עם אושרי כהן, הוא ממש חמוד וזורם. הוא היה הראשון שבא לעשות איתנו ליפסינג בלי תנאים והוא גם הזמין אותנו להופעה שלו. בהתחלה היה 5 דקות של מבוכה כי הוא לא מכיר אותנו ואנחנו מכירות אותו רק מהטלוויזיה. אחרי כמה דקות התחלנו להכיר אותו והבנו שהוא איש ממש נחמד, הוא אפילו אכל סמבוסק שאמא שלנו הכינה. היה ממש מצחיק ואפשר לראות את זה אפילו בסרטון."

עם מי הכי הייתן רוצות לעבוד? 
"עם דנה פרידר. הכרנו אותה בערוץ הילדים, היא הנחתה את הבנים והבנות. היא לא פונה רק לקהל הצעיר היא פונה גם למבוגרים, היא שיחקה לדוגמה בפרופיל 64 ועכשיו היא משחקת בעוד תכנית חדשה. היא מאד מתקדמת ומתפתחת וזה משהו שאנחנו רוצות לעבור."

 
 
© פייסבוק

אתן חושבות שיש סיכוי שתצטרפו לתכנית ריאליטי?
"אנחנו בספק. אנחנו פחות אוהבות ריאליטי, אנחנו יותר אוהבות סדרות. אם זה יהיה ריאליטי עם כל המשפחה, אז בכיף, אין לנו שום בעיה כי המשפחה שלנו זורמת וזה מה שאנחנו הכי מרגישות איתו בנוח." 

לא הייתן רוצות ללכת למירוץ למיליון ביחד?
"לא, אנחנו לא קופצות בנג'י כל יום."

© אינסטגרם

מה אתן מאחלות לעצמכן להמשך?
"שנהיה שחקניות ממש מוכרות ולא נפנה רק לקהל היעד הצעיר, שנפנה לקהל רחב יותר. אנחנו מאחלות לנו הכי הרבה הצלחה ושנעשה פסטיגלים."

פסטיגלים זה חלום של כל אחד מהתחום לא?
"כן. זה מאד מקדם ואנחנו רוצות את זה כבר מלא זמן."

יש לכן מסר לגולשי פרוגי?
"שתצפו בתכנית החדשה שלנו, היא תהיה ממש מצחיקה ואנחנו אוהבות אתכם."

© אינסטגרם

 

תגובות