לא עוצרת: בר רפאלי כובשת עוד פסגות ומביאה גאווה לארץ. צילום: יחסי ציבור

לא עוצרת: בר רפאלי כובשת עוד פסגות ומביאה גאווה לארץ

החיים יפים כשקוראים לך בר רפאלי. הדוגמנית הכי גדולה שיצאה מישראל לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה ומוסיפה לעצמה עוד כמה וכמה תארים חדשים

במהלך סוף השבוע שעבר, עלתה בר רפאלי על מטוס כאשר הפעם היעד היה גרמניה. בשונה מרוב הנסיעות, הפעם היא לא הלכה כדי להיראות, אלא כדי לגרוף את פרס דוגמנית השנה הבינלאומית בטקס "InTouch Awards" שאירע בחמישי בערב בעיר דיסלדורף. שתי המילים שעולות לנו בראש כרגע הן: גאווה ישראלית. אין ספק שהיא הביאה ותביא הרבה כבוד לישראל בעולם.

רפאלי שלנו כמובן הגיעה לבושה כמו שצריך, בכל זאת היא צריכה לייצג שם את ישראל בצורה הכי שיקית שאפשר. היא זרקה על עצמה ג'קט של אמיליו פוצ'י ושילבה אותו עם חצאית קצרה של פאוסטו קוזילי וכך הבליטה את הרגליים המושלמות שלה. אם אתם שואלים על הבויפרנד הנוכחי, עדי עזרא, אז הוא לא נראה באזור וככל הנראה הוא נשאר בישראל. חבל, הם דווקא פוטוגנים יחד.

התיק מסתיר
התיק מסתיר © יחסי ציבור
שומרת אותו קרוב
שומרת אותו קרוב © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בנוסף, הבוקר הכריזה חברת התכשיטים ה.שטרן על בחירתה בברבור להיות השגרירה (FOB- FRIEND OF BRAND) של מותג התכשיטים היוקרתי בישראל. החיבור של רפאלי עם חברת התכשיטים התחיל כבר כמה שנים קודם לכן כשנבחרה לשמש כפרזנטורית הבינלאומית של קולקציית  MY COLLECTION.

ברור שאני
ברור שאני © יחסי ציבור
על הטבעות האלו דיברנו
© אינסטגרם

בנוסף להכל, הטופ מודל שלנו קיבלה עבודה בינלאומית חדשה. חברת שעוני היוקרה הובלוט (Hublot) החליטה לצרף את בר למשפחתה והפכה אותה לפרצוף החדש של המותג היוקרתי והיא תתחיל בעבודתה כבר בתחילת 2015. אנחנו רק נזכיר שלפניה היו לא מעט פרזנטורים מוכרים, ביניהם גם המוזיקאי ג'יי זי.

אנחנו רק רוצים ליידע אתכם שבר היא האישה הראשונה אי פעם שנבחרה להיות הפנים של המותג, עד היום היו לפניה רק גברים וזו הפעם הראשונה שהחברה החליטה ללכת על הצד הנשי. הגיוני, מי יעמוד בפני בר רפאלי?

תגובות