גלעד מן: "אני לא עושה את זה בשביל המבטים ברחוב". צילום: רפי דלויה

גלעד מן: "אני לא עושה את זה בשביל המבטים ברחוב"

השם שלו נשמע לכם מוכר? גלעד מן ששיחק ב"אליפים", "מקובלות" ובימים אלה בסדרה החדשה "עמוק במים", מספר שהוא לא בעד ריאליטי ומסביר שהרוב בזכות אמא. ראיון אישי

גלעד מן אמנם רק בן 19 וחצי, אבל הוא כבר הספיק לרכוש לעצמו רזומה מכובד. הוא כיכב בסדרת הילדים המצליחה "אליפים" ששודרה בערוץ הילדים לצד עומר דרור ואסף הרץ, בסרט "מקובלות" לצידם של שיר מורנואלה ארמוני וג'וי ריגר ובימים אלה משחק לצד מאור שוויצר, אלון סנדלר ואחרים בסדרת הנוער החדשה של ערוץ 1 / "עמוק במים".

מתי בעצם הבנת שאתה רוצה להיות שחקן? מה משך אותך לזה?

"יש את המשפט שאומר ש'מאחורי איש גדול יש אישה גדולה עוד יותר' אז במקרה הזה זאת אמא שלי שפשוט באיזה יום באה ואמרה לי 'גלעד, לך לשיעור דרמה' ואני כזה 'מה דרמה בכיתה ז'? כולם יצחקו עליי' ואז היא אמרה לי 'תחליט, זה או שיעור כדורגל או זה'. אז הלכתי כי הייתי עצלן מאוד והעדפתי ללכת לדרמה מאשר לרוץ, ובאמת שעל הפגישה הראשונה התאהבתי בזה וזה ממש משך אותי כל העולם הזה של לשים מסכה ולצאת מול כולם. אז אפשר להגיד שבזכות אמא שלי הגעתי לזה".

© אלינה רבינוביץ'

השתתפת ב"אליפים", איך הייתה החוויה? בכל זאת התפקיד הראשי הראשון שלך.
"וואלה היה מעולה, בעיקרון זאת הייתה חוויה מאוד מרגשת, חלום שתמיד רציתי לעשות. כשזה קרה זה היה מאוד מפתיע. בדיוק חזרתי מלונדון, ובדרך חזרה לכיוון השדה התעופה אמא שלי צלצלה אליי ואמרה לי שהתקבלתי. זה היה מאוד מרגש".

בתקופת "אליפים" עוד היית תלמיד, איך היו התגובות של החברים?
"הייתי אז בן 16, בכיתה י"א. לגבי החברים את יודעת יש כאלה שצוחקים עלייך ויש כאלה שכאילו צוחקים עלייך אבל איתך שהם בעצם היו החברים הטובים שלי. אבל בסה"כ כולם היו שמחים בשבילי".

הכירו את ספוטניק האליף
 

שיחקת עם עומר דרור שהפך להיות כוכב ילדים ענק, זאת אחת השאיפות שלך?
"הוא לא רק כוכב ילדים, הוא כוכב של כולם. המטרה היא לא להיות כוכב, אחרי הכל המטרה היא לשחק. כמובן שמן הסתם השאיפה שלי היא להגיע לרמה שבה אני מצליח לגרום ליותר אנשים ליהנות ממה שאני עושה, אז אני לא יודע אם הניסוח הנכון הוא זה שאני רוצה להיות כוכב, אלא אני רוצה שכמה שיותר אנשים יהנו מהעבודה שלי. מצד שני אני מבין מאוד את המשיכה הזאת, זה כיף כל העניין של החתימות והאהבה הזאת, זה מאוד נחמד, אבל זה בא כבונוס. זה דבר שבא עם, זה לא הדבר שצריך לשאוף אליו".

"אליפים", "מקובלות" ועכשיו "עמוק במים". אתה חושב שאתה בדרך להיות כוכב הילדים הבא?
"דבר ראשון אני מאוד מוחמא מהעניין שזה בכלל עלה לך כאופציה לשאלה. אני לא יודע אם אני בדרך להיות כוכב הילדים הבא, אבל אני יכול לקוות שאולי אני אוכל להגיע יותר לילדים ולעזור איכשהו, אם זה לגרום להם לפתוח טלוויזיה אחרי הבית ספר ולראות סדרה שאני משתתף בה. אז אני לא יודע אם אני אהיה כוכב הילדים הבא אבל אני יכול לקוות שלפחות אני אהיה משהו גדול יותר".

"עמוק במים" © צילום מהסדרה

מה עם עולם המבוגרים ותיאטרון? זה קורץ לך גם?
"תיאטרון מאוד מאוד קורץ לי, אבל יש בו רף מאוד גבוה של שחקנים שלמדו. סדרות למבוגרים וסרטים למבוגרים זה מאוד מעניין, ואם זה ייצא לפועל אני לא אהיה זה שיגיד לא".

יש פרויקטים באים מתוכננים?
"כרגע אני עדיין לא יודע, כן יש אודישנים וכאלה אבל כרגע אני בתוך השירות הלאומי וחשוב לי לסיים את זה קודם".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הטריילר של "מקובלות"
 
© רפי דלויה

מה תוכל לספר לנו על הסדרה החדשה "עמוק במים"?
"דבר ראשון הסדרה מאוד יפה, היא מספרת על קבוצה של צופי ים שבה כולם שונים אחד מהשני: יש שם חולה כושר, כמה דיוות וחנון, שזה אני. אני משחק את רון החנון, באסה (כאילו כרגיל), הוא אדם שמאוד חשוב לו לשאוף ליחידה קרבית ולהתאמץ, הוא דוחף את עצמו עד הקצה והוא תמיד מנסה להשתלב ולהיות חלק מהקבוצה. אני חושב שבתשעת הפרקים של הסדרה רואים איך הוא מתפתח וזה מאוד יפה".

איך אתה מסכם את הצילומים?
"בעיקרון היו 11 ימים מאוד אינטנסיביים, הרבה מאוד זמן על הסט. צילמנו ממש בתוך השבט של צופי הים, ישבנו איתם במקומות שלהם, שטנו בסירות שלהם וזה היה מאוד מעניין וכיף".

ומה החוויה שהכי זכורה לך מהסט?
"היה לנו יום צילומים על הים בסירה וכולם לא הרגישו טוב, כולם היו עייפים אבל איכשהו נלחמנו בזה והצלחנו לעשות את זה. זה היה יום מאוד קשה, עם בחילות והקאות אבל היה יום מאתגר ומהנה מאוד".

"עמוק במים" © צילום מהסדרה

מה עם ריאליטי? אתה מתכוון להשתתף יום אחד?
"אני לא רוצה להגיד שאני נגד ריאליטי, אבל אני נגד ריאליטי. אני חושב שבהתחלה זה היה דבר יפה, אבל עם הזמן זה הדרדר ואני חושב שכרגע זה דבר שצריך להפחית ממנו כי באמת הרבה מאוד ילדים צעירים במדינה רואים את זה וזה יכול להיות לווא דווקא השפעה רעה כי בסה"כ האנשים שנמצאים שם הם אנשים טובים, אבל התוכן של עולם המבוגרים שנחשף לילדים הוא לא חיובי לגיל הזה. אז אני לא בעד להשתתף בריאליטי".

אתה מפחד מהמיתוג של שחקן או מהמילה סלב?
"אני לא יודע איך להגיב לזה, כל אחד והבחירה שלו. מה שאני עושה הוא לא בשביל הקהל, זה דבר חשוב שהקהל ייהנה, אבל אני לא עושה את זה בשביל המבטים ברחוב".

כשאתה רואה את גל גדות ואת איילת זורר מצליחות בהוליווד, גם אתה רוצה להגיע לשם?
"מן הסתם זה חלום של כל שחקן, כן אני אשמח אם יתמזל מזלי ואצליח להגיע לשם. נראה לי שאם אני מספיק מוכשר כמו גל גדות ואיילת זורר או מספיק יפה כמוהן אולי גם אני אצליח להגיע להווליוד".

© יחסי ציבור

יש מצב שהיינו רואים אותך מנחה בערוץ הילדים?
"אם היו מציעים לי להנחות פרק בערוץ הילדים לא הייתי שולל, זה חלום של כל ילד והכל טוב ויפה, ואם תבוא הצעה להנחות איזה פרק אז אני חושב שאשקול את זה בחיוב".

מה השאיפות לך?
"אני רוצה להמשיך לשחק בטלוויזיה, אני רוצה להמשיך להשתתף בעוד פרויקטים, בקולנוע ומן הסתם אם ייצא לי להיות כוכב אני אשמח, אבל זה לא הדבר המרכזי שמעניין אותי".

ומה עם זוגיות? יש לך חברה? הייתה לך חברה?

"אני כרגע רווק, חברות היו לא משהו שאני חושב שצריך לציין".

מה המוטו שלך?
"אני מאמין שכל עוד אתה עושה את מה שאתה אוהב זה מה שחשוב".

גלעד מן מיוצג על ידי סוכנות ADD.

תגובות