אתאיסטים או מאמינים? עשרת הסלבס שהפתיעו אותנו. צילום: אינסטגרם

אתאיסטים או מאמינים? עשרת הסלבס שהפתיעו אותנו

אספנו בשבילכם רשימה של סלבס ביניהם מיילי סיירוס, קים קרדשיאן, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט ובדקנו מי מהם מאמינים אדוקים ומי אתאיסטים מוצהרים. מנחשים כבר מי?

מיילי סיירוס

אז הראשונה שפותחת את הרשימה שלנו היא לא אחרת ממיילי סיירוס. סיירוס התראיינה למגזין ב-2010 ובמהלך הראיון התוודתה לגבי ההשקפה שלה לדת ואמרה "האמונה מאוד חשובה לי, אבל אני לא רואה צורך בללכת כל יום ראשון לכנסיה, זה מרגיש לי כמו הצגה. אבל תנו לי להבהיר- אני נוצריה".

"זה מרגיש לי כמו הצגה" © אינסטגרם 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ג'סיקה סימפסון

הבאה בתור היא ג'סיקה סימפסון שציינה בשנת 2009: "אני בן אדם רוחני, לזה חונכתי מאז ומתמיד. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם אלוהים. אני יכולה לדבר איתו, להתעצבן עליו ולכעוס עליו אבל בסופו של דבר האמונה היא זו שמגדירה אותי".

"יש לי מערכת יחסים מצוינת עם אלוהים" © אינסטגרם

קייטי פרי

גם הזמרת המפורסמת קייטי פרי דיברה על האמונה שלה. היא אמרה שעל הזרוע שלה מקועקע השם "ישו" כי היא הגיעה ממשפחה מאוד קפדנית, אך היא לא הייתה כזאת. היא דווקא הייתה מהילדים הסקרנים שתמיד שאלו, למה? ומה לעשות, לא תמיד יש תשובה. היא מספרת "האמונה שלי היא שפשוט צריך להאמין". אנחנו בטוחים שאמא שלה הייתה נרגשת לראות את בתה בסינגל הראשון כאשר היא מצולמת מתמזמזת עם בחורה בקליפ. 

"האמונה שלי היא שפשוט צריך להאמין" © אינסטגרם

אנג'לינה גולי

אנג'לינה גולי דווקא לא מאמינה, היא אתאיסטית. בשנת 2000 היא סיפרה "אין לי שום צורך באלוהים, אני לא אוהבת לעשות דברים רק בגלל שאומרים, אני לא יכולה לדעת האם טוב יותר להאמין או לא - לכן אני פשוט לא מאמינה בשום דבר".

"אין לי שום צורך באלוהים" © אינסטגרם

בראד פיט

כנראה שלזוג בראדג'לינה יש עוד דבר במשותף: בראד פיט, בדומה לאישתו, גם אתאיסט. הוא התייחס לנושא הזה בשנת 2009 כאשר הוא סיפר שהוא 80% אגנוסטי (מאמין בדברים רק לאחר שקיומם הוכח), ו20% אתאיסט.
בקשר לקיום האל אמר:" אני לא חושב שיש מישהו שבאמת יודע אם זה נכון, לכן אני מעדיף לא להתעסק בזה".

© פייסבוק
 

אמה תומפסון

אמה תומפסון האחת והיחידה, יותר מחמירה מפיט את העמדה על האתאיזם. היא אתאיסטית שרואה את הדת כגורם מאיים ומפחיד. היא מדגישה את עצם היותה לא מאמינה, ואפילו מספרת שיש דברים מופרכים שכתובים בתנ"ך ובקוראן שפוגעים בה והיא רואה את עניין האמונה כמשהו מצער.

רואה את האמונה כמשהו מצער
רואה את האמונה כמשהו מצער © פייסבוק

ניק ג'ונאס

ההפך הגמור מטומפסון הוא ניק ג'ונאס שטוען שהאמונה משחקת תפקיד מאוד גדול במי שהוא: בחור נוצרי, שמנגן מוזיקת פופ- רוק. "אני בלהקת פופ- רוק, לא להקה נוצרית". בעוד ש"האחים ג'ונאס" גם הם לא היו להקה נוצרית, אבל היו ידועים באמונה הנוצרית שלהם.

בחור נוצרי שמנגן מוזיקת פופ - רוק
 © אינסטגרם

מדונה

מדונה, גם מהמאמינים, למרות שגדלה כקתולית (הדוקה לדת) כיום היא דווקא מעדיפה להשכיל וללמוד על עוד דתות חוץ מהנצרות. לטענתה היא אפילו עוזרת בהקמת בתי ספר לבנות במדינות אסלאמיות כדי שהן יוכלו ללמוד שם את הקוראן כי היא מאמינה שחשוב ללמוד את כל ספרי הקודש.

גדלה כקתולית אך כיום מעדיפה להשכיל וללמוד
 © אינסטגרם

דניאל רדקליף

דניאל רדקליף הלא הוא הארי פוטר המפורסם, הודה בראיון בשנת 2009 שהוא אתאיסט, אבל הוא מאוד שפוי בקשר לזה. הוא לא מנסה להטיף לאחרים את הדעות שלו, ומכבד את האחרים שחושבים שונה ממנו. היה ילד טוב ותמיד יישאר כזה.

ילד טוב כמו תמיד
תמיד ישאר ילד טוב © אינסטגרם

קים קרדשיאן

מי אמר שאנשים לא משתנים? האחרונה היא קים קרדשיאן, שמי שצופה בתוכנית שלה ודאי יודע שלקים היה חינוך דתי מאוד. בילדותה, כל הסיפורים המאוירים שקראה לפני השינה היו כמו "שמשון ודלילה". בהחלט מפתיע.

היא? דתייה? אוקיי.
היא? דתייה? אוקיי. © אינסטגרם

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

 
תגובות