פרויקט מיוחד: מממנים ישבן לטיילור סוויפט. צילום: אינסטגרם

פרויקט מיוחד: מממנים ישבן לטיילור סוויפט

האם טיילור סוויפט הולכת לקבל בקרוב חיזוק אחורי תחתון? ובכן, לפי המפיק המוזיקלי דיפלו - היא בהחלט בדרך לשם. איך אפשר לתרום גם?

מחפשים איפה להשקיע את הכסף שחסכתם מהעבודה או דמי הכיס מההורים? פרויקט חדש באתר השקעות חברתי עשוי לעניין אתכם, במיוחד כשמדובר בפרויקט הקשור לזמרת הפופ המצליחה, טיילור סוויפט.

עוד במדור הבידור בפרוגי:

ללא ספק טיילור סוויפט נראת מדהים כמו שהיא, אך כנראה שאנשים אחרים לא בדיוק בעלי דעה כמו שלנו. פרויקט מיוחד שנפתח באתר "fundly" מציע לציבור הרחב לתרום מכספם עבור מטרה נעלה וחשובה במיוחד - ישבן מעוצב לטיילור סוויפט. 

את הפרויקט לאתר העלה משתמש בשם אריק ספיבק שמציין "טיילור סוויפט צריכה את העזרה לך, כל מעריץ אמיתי של טיילור לא יוותר על שיפור האחוריים (ישבן) שלה. זו בדיחה". אריק סימן לעצמו מטרה כספית על סכום 3,500 דולרים עבור השגת הישבן החדש לסוויפט. עד כה הושג במסגרת הפרויקט המיוחד כ - 45 דולר.

כבר תרמתם?
הפרויקט. כבר תרמתם? © צילום מסך

אם חשבנו שזה מסתכם בסתם פרויקט מצחיק שהעלה בחור אנונימי, מסתבר שלא. המפיק המוזיקלי והחבר של קייטי פרי, דיפלו, הוא זה שהתחיל את הכל בעקבות ציוץ שאומר "מישהו צריך לעשות קיקסטארטר כדי לסדר ישבן לטיילור סוויפט".

© טוויטר

בהמשך דיפלו עשה ריטוויט ליוזם, ולאחר מכן צייץ פעמיים נוספות על הפרויקט. קטי פרי צריכה להתחיל לדאוג? או שמא הוא עושה את זה רק בכדי לצחוק על טיילור?

תחת השקיעה. צריכה לעצב?
תחת השקיעה. צריכה לעצב? © אינסטגרם

אז אם אתם גם רוצים לתרום את חלקכם כדי שלסוויפט יהיה ישבן מושלם, תוכלו לעשות זה כאן במהלך 59 הימים הקרובים ומי יודע, אולי בזכותכם, זמרת הפופ המובילה תזכה בישבן חדש להשתחצן בו בהופעות שלה. אנחנו בכל מקרה עדיין מחכים לתגובה של טיילור בנושא.

טיילור סוויפט מנענעת את הפרויקט
 
תגובות