"לא מנעתי מדניאל קשר עם אימו" - שלום אסייג מדבר. אינסטגרם

"לא מנעתי מדניאל קשר עם אימו" - שלום אסייג מדבר

העונה החדשה של מחוברים פלוס כנראה עשתה משהו נכון והיא לא מפסיקה לייצר דרמות חדשות ואחרי היציאה מהארון של דרור רפאל מגיע הסיבוב השני, שלום אסייג יוצא נגד גרושתו ואמא של בנו, דניאל

העונה החדשה והמסעירה של "מחוברים פלוס" רק הולכת ומשתפרת, ולא אנחנו לא מדברים על הפרקים, אלא על הדרמות שהיא מייצרת. העונה, אנו הולכים לראות את הקטעים האישיים של כמה מהאנשים שכולנו מכירים, ביניהם מגיש הרדיו דרור רפאל, זוג המנחים (שהם גם זוג במציאות) אורלי וילנאי וגיא מרוז, את עדי שילון, שכבר לקחה בעבר חלק בפאנל של "חדשות הבידור", ליאור דיין שזו העונה השנייה שלו בתכנית ואחרון חביב דניאל אסייג, הבן של הקומיקאי שלום אסייג.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

דניאל אסייג הוא ילד שעבר לא מעט בחיים שלו, כבר בגיל 18 הוא הפך לאבא ובעל, הבלאגן עם הצבא וסיפור הגירושים המאוד מסובך של הוריו. כעת, בעונה החדשה של מחוברים פלוס הוא הולך לפתוח הכל מהכל, במיוחד את סיפור הוריו שזכה להרבה תגובות רעות וטובות, שחלקן העבירו ביקורת על אביו, שלום אסייג.

סלפי מחוברים
סלפי מחוברים © אינסטגרם

כבר מהפרומו היה אפשר להבין שהמערכת היחסים של אסייג ג'וניור עם אמו היא מערכת יחסים מאוד מורכבת, לא פשוטה ואפשר לומר לא תקינה. אסייג האב אמנם עוד לא הוצג באף פרק וגם לא באופן משמעותי בפרומו, אבל אין ספק שיש לו חלק לא קטן בכל הסלט הזה. 

נמאס לי לשתוק
נמאס לי לשתוק © אינסטגרם

אמו של דניאל לא יכלה להישאר אדישה, בכל זאת היא לא מוצגת כ"אם השנה" ואפילו לא קרובה לזה (אם לומר זאת בעדינות רבה) וטענה שכמו ששלום הצליח להפריד בינה לבין בינה כשהיה עוד רק ילד, ככה הוא מנסה לעשות גם בשנים הללו, נראה כי היא מנסה לנקות ממנה את כל האשמה ולהעביר אותה אל שלום. אין לנו עוד תשובה לזה, כנראה נצטרך לחכות להמשך העונה. 

השקת "מחוברים פלוס"
 

אמנם לנו אין תשובה, אבל לשלום אסייג דווקא יש. היום, בשעות של אחרי הצהריים הוא החליט, אחרי מחשבה רבה כנראה, להגיב לכל התגובות ובעיקר לזו של גרושתו והחליט לפתוח בפנינו את מה שהיה בקצרה, איך הוא גידל את בנו וכמה הוא חשוב לו.

© צילום מסך פייסבוק
תגובות