להתעורר כמו ביבר: חדר השינה של ג'סטין למכירה. צילום: טוויטר

להתעורר כמו ביבר: חדר השינה של ג'סטין למכירה

אם חלמתם לקום במיטה של ג'סטין ביבר ולפתח את הארון שלו ולראות את הבגדים שלכם שם, אז עכשיו זה כבר אפשרי. הסבא והסבתא מוכרים את החדר שלו, כמה הם מבקשים עליו?

הרבה לפני שג'סטין ביבר הפך להיות הילד הרע של העולם, להשתגע ולשגע את סלינה גומז, הוא היה ילד חמוד עם פוני ששר שירים נחמדים לילדות בנות 12. באותה תקופה, הוא לא היה גר לבד וזורק ביצים על השכנים, הוא היה מתגורר רוב הזמן אצל הסבא והסבתא, שלמדו איך לרכב על ההצלחה של הנכד המפורסם ולעשות מזה כסף. כאילו שחסר להם. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

שווה את הכסף?
שווה את הכסף? © טוויטר

כנראה שהמיתון הגיע עד לאונטריו שבסטרטפורד, אחרת אין לנו הסבר הגיוני אחר לכך שהסבא והסבא החליטו למכור שלוש חדרי שינה מתוך ביתם. אבל אל תטעו, אלו לא חדרי שינה רגילים, לפחות לא כל השלושה. אחד מהחדרים היה החדר של הנכד המפורסם והבעייתי, ג'סטין, שלפי טענתם הוא בילה שם כ-80% מילדותו. עכשיו נשאר להם רק למצוא פראייר מתאים ועשיר שייקנה את החדר במחיר האסטרונומי הזה.

כאן אתה יושן היום?
כאן אתה ישן היום? © אינסטגרם

הסבא והסבתא דורשים על החדר לא פחות מ-279 אלף דולר, שמישהו יגיד להם שחייב להישאר עם רגליים על הקרקע ולא להשתגע. טוב, אולי הוא שווה את זה כי בכל זאת הוא מקושט בעיצוב של ג'סטין עצמו, שההשראה הייתה קבוצת ההוקי האהובה עליו, טורונטו מייפל ליפס, אשר מודבקת על כל דבר אפשרי בחדר, כולל על הקירות, הכריות, הסדינים והוילונות. סתם, זה עדיין לא מתקרב ללהיות שווה את זה. 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות