הילד גדל: דניאל גד חוגג יום הולדת 24!. צילום: אביב חופי

הילד גדל: דניאל גד חוגג יום הולדת 24!

השחקן הצעיר והמוכשר דניאל גד חוגג היום 24 שנות קיום מלאות בעשייה ובהצלחה. מה הוא עבר עד כה ומה אנחנו מאחלים?

השחקן הצעיר והמוכשר דניאל גד שעבר וממשיך לעבור בהצלחה גדולה את ההיסטריה סביב "גאליס" ובקרוב נראה אותו בסדרה החדשה "סוסי פרא" בערוץ זום ב-HOT, חוגג היום את יום הולדתו ה-24. איך הוא התחיל את דרכו במשחק, איפה הוא עשה את פריצת הדרך שלו ומה יש לנו לאחל לו?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

© אינסטגרם

גד רכש לעצמו מעריצות רבות בזכות תפקידו בסדרת הנוער המצליחה "גאליס" בה הוא מגלם את דורי אהרוני, נער חכם וחברותי שמצטיין בכדורסל. הוא המשיך לייצר היסטריה סביבו גם בקיץ 2013 במופע של "גאליס" בנוקיה, בו חשף את יכולות השירה המדהימות שלו כשעשה גרסת כיסוי לשיר "אני נופל וקם". 

 
© מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של דניאל גד
© רפי דלויה
© אינסטגרם
© אינסטגרם

לפני "גאליס" הוא השתתף בסדרה "אחרי הצלצול" ששודרה בערוץ דיסני ובה גילם את ששי קראסו שנוהג לעשות עסקים עם חבריו. גד שיחק בסדרה לצד שמות מוכרים, כמו תותי ניניו שמשחקת בימים אלה ב"שכונה" וגם לצד עומרי לוקאס ששיחק איתו ב"גאליס". 

 

את דרכו במשחק הוא החל בבימת הנוער שברחובות ביחד עם חברו הטוב שמשחק לצדו ב"גאליס", דניאל מורשת. השנה הוא התחיל ללמוד בסטודיו למשחק "ניסן נתיב", ממנו יצאו שחקנים גדולים ומוכשרים כמו משה איבגי וקרן מור

© רפי דלויה

גד התנסה בכל התחומים האפשריים, בין אם זה קולנוע, תיאטרון וטלוויזיה. את תפקידו בקולנוע עשה לראשונה בסרט "מפריח היונים", על פי רב המכר מאת אלי עמיר ובבימויו של נסים דיין. בסרט זה הוא מגלם את כאבי עמארי, תלמיד תיכון שמנסה לקבל תפקיד במשפחה ואת עצמאותו. "מפריח היונים" זכה לככב בראש רשימת הסרטים הנצפים של רשתות סינימה סיטי וזכה גם בפרס אופיר בשנת 2013 בזכות התלבושות והעיצוב האמנותי. גד הוכיח לכולנו שסרט בערבית-עיראקית קטן עליו.

© אינסטגרם
הטריילר ל"מפריח היונים"
 
© יחסי ציבור
עם דוד שאול על הסט של
עם דוד שאול על הסט של "מפריח היונים" © אינסטגרם
עם יסמין עיון
עם יסמין עיון © אינסטגרם

אם כבר מדברים על תלמיד ובית ספר, נספר לכם משהו שבטח אתם לא יודעים על גד, השחקן המתוק והכובש הזה עבר בילדותו חרם, על כך הוא סיפר לפני קצת יותר מחצי שנה בפני אברי גלעד בתוכנית "תראו אותי" בהנחייתו ובהנחיית פאנל של ילדים. תודו שאתם מופתעים. 

דניאל גד מספר על החרם שעבר בילדותו
 

עוד סדרות בהן הוא כיכב הן "תא גורדין" ו"אחת אפס אפס". בשנת 2011 הוא גילם את יובל תורג'מן בתפקיד אורח ב"אחת אפס אפס" ששודרה בערוץ 10, ושנה לאחר מכן הוא השתתף בעונה הראשונה של "תא גורדין" (ערוץ 2) בתפקיד עופר סומך.

 

לפני שהתחיל לככב בטלוויזיה גד שיחק בתיאטרון. בשנת 2006 הוא שיחק במחזמר "אוליבר טוויסט" בתפקיד שוטר ובאותה שנה גם גילם את אנדרי במחזה "אנדורה". לאחר שנתיים הוא גילם את דמותו של אסף ב"משחקים בחצר האחורית", הצגה שהוצגה בסל תרבות ארצי בפני חטיבות ותיכונים. באותה שנה גילם תפקיד ראשי נוסף, במחזמר "אלאדין". כשהגיע לסוף כיתה י"ב הוא שיחק במחזמר "המלט" בתפקיד הראשי. כנראה שגד החליט לקחת הפסקה קלה מהתיאטרון, משום שמאז ראינו אותו בעיקר בטלוויזיה. 

דניאל גד מתארח בתוכנית "סתאאאם"
 
מתוך
מתוך "גאליס" © צילום מסך מהיוטיוב
 

בין כל התפקידים העמוסים של גד, הוא החליט לפנות זמן לטובת ילדה צעירה בשם אדרת שהצליחה להפיק סרט על המחלה שלה ועל חשיבותה. לפני שנה ראינו אותו בתכנית בשם "ניידת החלומות" ששודרה בערוץ מאיר בהוט. הקונספט של התכנית הוא הגשמת חלומות כמובן, וגד שידוע ברוחב ליבו החליט לעזור לאדרת שחולה בהומופילה (המחלה בה הדמות שלו ב"גאליס" חלתה בעונה הראשונה) בכך שהשתתף לצידה בסרט. עוד מי שנרתמו לעזרה הם בן אדם ששיחק לצידו ב"גאליס" בתפקיד אדם וגם יונתן, מגשים החלומות.

מתוך
מתוך "ניידת החלומות" © צילום מסך מהיוטיוב
מתוך
מתוך "ניידת החלומות" © צילום מסך מהיוטיוב
 

אז אחרי כל מה שגד עבר בתוך 24 שנים בלבד, כל מה שנותר לנו לאחל זה מזל טוב, בריאות והצלחה גדולה בהמשך הדרך. יאללה, בשנה הבאה נראה אותך בסדרה חדשה בחו"ל?


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות