נינה, זה כבר לגמרי מאחורייך: איאן סומרהולדר התארס!. צילום: אינסטגרם

נינה, זה כבר לגמרי מאחורייך: איאן סומרהולדר התארס!

הערפד הכי חתיך בגלובוס, איאן סומרהולדר, התארס בסוף השבוע לבת זוגתו בחצי שנה האחרונה, ניקי ריד. בנות, זה אבוד לכן

בשעה טובה. איאן סומרהולדר, או איך שאתם תעדיפו / דיימון נוטף הדם והסקסיות מ"יומני הערפד" שכבר מזמן עבר לצד האחר, התארס לבת זוגתו בחצי השנה האחרונה, מה שאומר שהסיכוי לקאמבק בינו לבין נינה דוברב התפספס. אז מה נותר להגיד? העיקר שיהיה מאושר!

השחקן הכי חתיך עלי האדמות הציע נישואין לבת זוגתו, ניקי ריד, ויחד הם בדרך להפוך לחתן וכלה מן המניין בביצה ההוליוודית שורצת הפפראצי. האירוסים המרגשים של סומרהולדר בן ה/36 וכוכבת "דמדומים" בת ה-26 מגיעים חצי שנה בלבד לאחר שהתחילו לצאת. טוב, הרבה זה לא, אבל בהחלט נראה כי הזוגיות הזו יציבה.

© צילום מסך מיוטיוב
והנה הטבעת
והנה הטבעת © צילום מסך מיוטיוב

עבור מקורביהם של הזוג האירוסים לא היוו הפתעה. אחד מהם סיפר כי סומרהולדר אמר לריד שהוא "היה מאוהב בה במשך שנים", הרבה לפני שהם לקחו את החברות שלהם צעד קדימה. "הם כל כך מאושרים", אמר המקור לחדשות E!. "הם היו מאושרים בטירוף מההתחלה. המשפחות שלהם מאוד אוהבות אחת את השנייה, זה פשוט מרגיש ממש נכון".

השמועות על כך שריד וסומרהולדר יוצאים התחילו מאז שנצפו יחד לראשונה באירוע מתוקשר בחודש יולי. לאחר מכן, אימץ זוג האוהבים כמה חיות מחמד יחד, שכן סומרהולדר ידוע בחיבתו העזה לבעלי החיים. באוגוסט האחרון נראה שהעניינים ביניהם התחממו כאשר אימצו סוס וקראו לו איגל, או הפירוש בעברית: נשר (קצת מוזר לקרוא לסוס 'נשר', לא?).

"אבא גאה.. אילו יצורים מדהימים הם. וואו. שמו הוא איגל. תודה ניקי על הצילום של הרגע המיוחד הזה, עם התינוק הגדול שלנו", כך כתב איאן בחשבון האינסטגרם שלו כשהעלה תמונה של בן המשפחה החדש. חודשיים לאחר מכן החליט הזוג לאמץ חתלתול. גם כאן הודיעה ריד על האימוץ באינסטגרם וכתבה: "הלכנו היום למקלט לבעלי חיים על מנת לתת קצת אהבה לתינוקות המתגוררים בכלובים ללא בית חם ובסופו של דבר אימצנו את הילדה הקטנה הזו! איך אנחנו צריכים לקרוא לה?".

© אינסטגרם
מובן למה הוא התאהב בה. בגלל החיבה לבעלי חיים כמוהו, אלא מה?
מובן למה הוא התאהב בה. בגלל החיבה לבעלי חיים כמוהו, אלא מה? © אינסטגרם

לאחרונה השניים אף התחילו להקים חברת הפקות משלהם. "ניקי ואני מתחילים להקים חברת הפקה ואנחנו הולכים לספר סיפורים יותר ממה שאנחנו באמת רוצים להגיד, הכל מסרטי תעודה ועד סדרות טלוויזיה או סרטים.. כל הדברים האלו". סומרהולדר אמר לחדשות E! השבוע כי "ההצלחה של תכניות טלוויזיה כמו 'יומני הערפד' מאפשרת לך להיות מסוגל.. עכשיו אני מתחיל לפרוש את כנפי היצירה שלי גם כן". עוד הוסיף אודות הפרויקט המשותף של השניים כי "זה הולך להיות מדהים".

ריד הייתה נשואה בעבר לפול מקדונלד מתוכנית הכשרונות "אמריקן איידול", אך השניים נפרדו בחודש מרץ האחרון לאחר שנתיים של נישואים. באשר לסומרהולדר, הוא כמובן יצא בעבר עם נינה דוברב, הכוכבת שמשחקת לצידו בסדרה המצליחה "יומני הערפד". הם ניהלו זוגיות צמודה במשך כמה שנים עד שהם נפרדו באמצע 2013. תכלס, רצינו להמשיך לראות אותם יחד.

מתגעגעים אליהם? איאן ונינה
מתגעגעים אליהם? איאן ונינה © טמבלר
 

בראיון למגזין 'ניילון' שנערך לפני מספר שבועות עם ניקי ריד, משתמע שכעת, לאחר הכרזת הנישואין, דבריה מקבלים משמעות שונה. "אני לא חושבת שאי פעם עשיתי דבר פגיע ואישי", היא אומרת על הסינגל הראשון שלה 'Fly With Me', שרק שוחרר באייטונז ומתואר על ידי הפרסום כ'מוסיקת מזמוזים'. זה לא המיזם הראשון של ריד בתעשיית המוסיקה, אבל זה הראשון שלה כאמנית סולו, מכיוון שיצרה מוסיקה עם בעלה לשעבר פול מקדולנד, שממנו התגרשה סופית רק ב-26 בדצמבר.

"היה משהו כל כך יפה וכנה לגבי מה שפול ואני יצרנו, אבל אין מה להכחיש שהייתה לו תחושה שונה מאוד מזה", היא אומרת לגבי הסינגל החדש שלה. "זה ממש אמיתי וטרי, אבל אני מחוברת עם המוסיקה הזאת בצורה שונה לחלוטין. זה פרק חדש בשבילי".

נראים מאוהבים מתמיד. ריד ומקדונלד בשיר משותף
 

נראה שבת ה-26 היפיפייה מצאה את מה שיאזן אותה לאחר שכיכבה בסרט "שלוש עשרה" המציג שאלות בנושאים של מין, סמים, אלכוהול ופגיעה עצמית. ריד הייתה שותפה לכתיבתו של הסרט שבוסס בחלקו על סיפור החיים שלה בגילאים 12-13. אגב, התסריט שלו נכתב תוך שישה ימים בלבד והפך מייעודו המקורי, סרט קומדיה, לסרט דרמה אוטוביוגרפי.

"זו הייתה השתוללות של היצרים, הפרעות תזונה, ולא הייתי מוכנה. לא הבנתי מה קורה. לא היו לי כל אמצעי המדיה ואימונים - לא היה לי אף אחד מלבד עצמי", היא מודה. "הייתי ילדה מאוד רגישה שכן הייתי צריכה להתנות לעצמי להפחית מרמת הרגישות. עכשיו אני מרגישה שהמסע שלי הוא לנסות לעשות את ההפך, ולמצוא קשר עם הרגישות שלי שוב". לנו זה נשמע כמו פרק מתוך "יומני הערפד", לא ככה?

ריד לא עוצרת כאן. לאחר שאימצה שלל חיות יחד עם איאן והחליטה שאת חלק מהכנסות הסינגל החדש שלה היא תתרום לטבע, עכשיו היא חובקת את תהילתה כאמצעי להפוך את העולם למקום טוב יותר. "זה היה מסע כדי להבין איזה סוג של תרומה אני רוצה לתת", היא אומרת ומוסיפה "ואיזה סוג של אדם אני רוצה להיות בעולם הזה". כל הכבוד ריד, אנחנו בטוחים שתצליחי!

נראים מאושרים
נראים מאושרים © צילום מסך מיוטיוב

אנו כמובן מאחלים המון מזל טוב לזוג המאושר! מה תרצו לאחל לאיאן?

תגובות