OMG: כוכב "החממה" ידין גולדמן התחתן!. צילום מסך מהיוטיוב

OMG: כוכב "החממה" ידין גולדמן התחתן!

אין סוף הפתעות לשבוע אחד. הכדורסלן המצליח של "החממה" והמוזיקאי שעדיין מחפש את עצמו ב"משפחה טובה" מצא את הדרך אל האושר, והתחתן בחמישי האחרון עם בחירת ליבו בניו יורק. לזה לא ציפינו

"החממה" לא שודרה תקופה ארוכה, ובמופע בנוקיה הוא לא נכח עקב לימודי משחק בניו יורק, כך שיש מצב שקצת שכחתם על מי אנחנו מדברים. ידין גולדמן גילם במשך שתי עונות רצופות בסדרת הנוער של ניק ברשת הלווין את אלפי רשף, שחקן כדורסל ואחיה של אלה לי, אותה מגלמת גאיה שליטא כץ. לפני שהחל לחזור לתודעה שלנו עם תפקיד זה, שיחק גודלמן לצד דניאל גד ועומרי לוקאס בגרסא הישראלית של "אחרי הצלצול" בדיסני וגם ב"זומזום" של ערוץ הילדים, אבל אז רובנו עוד היינו די קטנים.

© צילום מסך מיוטיוב

בשנים האחרונות מתגורר גולדמן בניו יורק, אליה טס ממש עם שחרורו מתיאטרון צה"ל, ובדומה לשחקנים ישראלים אחרים מנסה להגשים שם את חלומו. הוא החל ללמוד בבית הספר למשחק "Circle in the Square Theatre School". למקרה שתהיתם, את התקופה הזו הוא לגמרי לא העביר לבד, כי מי שהייתה לצידו היא ג'רה סקאגפורד, איסלדית אותה הכיר גולדמן במהלך הלימודים בתפוח הגדול. השניים יוצאים יחד כבר שנתיים שכללו בין היתר ביקורים של סקאגפורד בישראל בזמן שהותו של גודלמן בצילומי "החממה", אבל לגמרי אין ספק שהזוגיות הזו הצליחה להחזיק מעמד גם מרחוק.

© צילום מסך מיוטיוב

ביום חמישי האחרון נערך הטקס המכובד אי שם בעיר הגדולה, שניהם אמרו "איי דו" ובזה זה הסתכם. סקאגפורד אינה יהודיה ובשל כך השניים התחתנו בחתונה אזרחית.

אם שאלתם את עצמכם האם הזוג המאושר יעבור לגור בישראל ויערוך חתונה דתית, אז רק נאמר שהתשובה חלוקה. מצד אחד השניים מאוד אוהבים את ישראל בכלל ואת תל אביב בפרט, כך שהסיכוי שלהם לעבור לגור כאן הוא לא ממש קטן, אבל אתם יודעים איך זה, מי שהולך על החלום שלו בגדול - עושה זאת מחוץ לארץ.

 

כך או כך המדור מאחל המון מזל טוב לידין ובת זוגתו, חיים מאושרים, מלאי שמחה והצלחה! מה אתם מאחלים הם?

תגובות