מזל טוב: טיילור לאוטנר וג'ניפר אניסטון חוגגים. צילום: צילום מסך מyoutube

מזל טוב: טיילור לאוטנר וג'ניפר אניסטון חוגגים

שניים מהכוכבים הכי מוכרים בהוליווד חוגגים את יום הולדתם בדיוק היום. אז מה הם הספיקו לעבור במהלך הקריירה שלהם ומה אנחנו מאחלים להם?

טיילור לאוטנר (1992)

לאונטר שחוגג היום 23, פרץ אל התודעה של כולנו בסרט "דמדומים", יחד עם קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. הסרט מבוסס על רב המכר המצליח של סטפני מאייר. בסרט גילם טיילור את ג'ייקוב, איש הזאב וחברה הטוב ביותר של בלה, שמאוהב בה בסתר. הסרט פתח דלתות רבות בפניו – הצעות ליהוק רבות החלו להגיע מגורמים שונים בתעשייה, לאוטנר הפך לאחד הבחורים הכי מרוויחים בתעשייה לגילו, והוכתר על ידי עיתונים ותכניות שונות כשחקן המבטיח, השחקן החתיך והשחקן האהוב.

© צילום מסך מיוטיוב
© צילום מסך מיוטיוב
 

למרות הקוביות והמראה האקזוטי שאף בחורה לא יכולה לפספס, את הקריירה שלו בתעשייה החל לאוטנר דווקא במשחק. קריירת המשחק שלו החלה בשנת 2001 בסדרת הטלוויזיה Shadow Fury. לאחר מכן הוא קיבל תפקידים גם בסדרות "המשפחה שלי", "המופע של ברני מק" וסאמרלנד". 

© צילום מסך מיוטיוב

אחת האסוציאציות שעולות בראשנו כשאנו שומעים את שמו של לאוטנר הוא הגוף שלו. טיילור החל את דרכו כספורטאי, והצטיין באמנויות לחימה וקארטה. כיום הוא שומר על אהבתו הרבה לספורט ועוקב אחרי תוצאות ליגת הפוטבול האמריקאיות. בנוסף לקריירת המשחק, אחד התחביבים של לאוטנר הוא הדיבוב. בין התוכניות אותן הוא דיבב מופיעות "צ'רלי בראון", "סקובי דו" ועוד. בנוסף לדמדומים לאוטנר הופיע גם בסרטים מוכרים אחרים –  "דני פנטום", "יום האהבה", "מגודלים 2" ו"חטיפה", סרט בו הוא גילם את התפקיד הראשי והתכונן אליו פיזית ורגשית.

 

טיילור יצא עם לא מעט בנות מהתעשייה – ביניהן גם הBFF סלינה גומז וטיילור סוויפט, מה שבטח גרם לסכסוך קטן בין השתיים. אגב, בנושא האהבה - באחד הראיונות של לאוטנר הוא אמר שהוא היה שמח להגיע לארץ ישראל לביקור, אז בנות, יש עדיין סיכוי. אנחנו מאחלים לטיילור המון מזל טוב ולמעריצות אנחנו מאחלים את הכוח להמשיך לקוות ולצפות.

© צילום מסך מיוטיוב
 
 

ג'ניפר אניסטון (1969)

כן, גם ג'ניפר אניסטון, הבלונדינית האהובה עלינו – חוגגת את יום הולדתה היום. היום הוא יום הולדתה ה46, למרות שלא היינו משערים שהיא יום אחד יותר מגיל 35. בילדותה אניסטון הצטרפה למועדון הדרמה בבית ספר תיכון למוזיקה ואמנויות הבמה, והשתתפה בהצגות אוף ברוודוי. בגלל האהבה הרבה למשחק ואמנויות, מיד לאחר התיכון היא עברה לגור בהוליווד.

© צילום מסך מיוטיוב

בשנת 1990 הופיעה אניסטון בסדרות טלוויזיה וסרטים שלא זכו לפרסום רב, "Molloy", "Camp "Cucamonga, אך אניסטון צברה בזכותם ניסיון. בשנים הבאות אניסטון המשיכה ללכת למבחני בד, הופיעה בפרסומות ובמקביל נבחנה לתפקיד מוניקה גלר לסדרת הטלוויזיה המצליחה "חברים", אך נבחרה לתפקיד אחר, תפקיד חייה – רייצ'ל גרין. בזכות תפקיד זה אניסטון זכתה בפרסום עולמי נרחב, פרס באמי ובגלובוס הזהב.

© צילום מסך מיוטיוב
 

במהלך הקריירה שלה, אניסטון זכתה בלא מעט תארים: מגזין פיפל דירג אותה במקום הראשון כאישה הסקסית בעולם, מגזין הגברים "GQ", הגדיר אותה בשנתיים שונות כאשת השנה, היא זכתה באין ספור פרסים, ואף זכתה בכוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד. אניסטון שיחקה בסרטים רבים וביניהם: "דרך לאושר", "רוק סטאר", "בחורה טובה", "ברוס הגדול מכולם", "ואז הגיעה פולי", "השמועה אומרת ש...", "מחיר הבגידה", "חברות עם כסף",  "מארלי ואני", "לזרום עם זה", "להפטר מהבוס" והרשימה עוד ארוכה.

© צילום מסך מיוטיוב
 
© צילום מסך מיוטיוב

אניסטון הייתה נשואה לבראד פיט שנישא לאחר מכן לאנג'לינה ג'ולי. הגירושים בין השניים עוררו סערה רבה מעבר לים, משום שנחשבו לזוג הכי לוהט שידעה הוליווד בשנים הללו. אמנם הנישואים בין אניסטון לפיט נגמרו לפני עשר שנים, ולפני זה החזיקו מעמד חמש שנים. כיום, אניסטון מאורסת באושר לשחק ג'סטין ת'רו, ואנחנו מאחלים לה המון המון מזל טוב, ולשניהם אנחנו רוצים לאחל שנים של אהבה טהורה.

 

 
 

מה הייתם מאחלים לג'ניפר אניסטון וטיילור לאוטנר?

 

תגובות