לעולם 21: ג'וי ריגר חוגגת יום הולדת. צילום: רפי דלויה

לעולם 21: ג'וי ריגר חוגגת יום הולדת

את ג'וי ריגר כולנו כבר מכירים מהסדרה הפופולרית "החממה", אך באילו עוד פרויקטים היא השתתפה, ומה יש לנו לאחל לה?

בתחילת הדרך, בשנת 2005 היא שיחקה בסדרה "שיעור חופשי" בערוץ הילדים בתפקיד אנה, הבת של דורון טבור (אלון אבוטבול), אחרי התפקיד הקטן, ריגר החליטה לעבור לשלב הבא. היא תמיד אהבה לשיר ולרקוד וחלמה על הרגע שתהיה מוגלי. כאשר הייתה פרסומת בטלוויזיה שמחפשים את מוגלי ובאנה החדשים, היא שלחה להם תמונה שלה וקורות חיים, ללא ידיעת אימה וביקשה להיות מוגלי. לאחר מכן התקשרו לאימה ואמרו לה שהיא איננה יכולה להיות מוגלי אך שהיא יכולה לעשות אודישן לבאנה. כמובן זה מה שעשתה והיא פשוט התקבלה, הכי מזליזטית. השחקנית למדה בבית ספר לאמנויות "תלמה ילין" במגמת תיאטרון עם שחקנים רבים וביניהם: תותי ניניו ואוריה חורש שמוכרים לנו מ"שכונה".

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

החל משנת 2012, ריגר משחקת בסדרת הנוער המצליחה "החממה", כאשר הייתה בת 18 בלבד. היא שיחקה את דינה נבון, עבריינית צעירה המגיעה לבית הספר ועוברים עלייה שינויים רבים במשך כל העונות. בנוסף, שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "נוי והדר" יחד עם כל חבריה ל"החממה". אם חשבתם שבין הסדרות "גאליס" ל"החממה" השחקנים אוייבים אחד של השני אז טעיתם. מסתבר שריגר הייתה במערכת יחסים לתקופה קצרה עם דניאל גד, אך השניים נפרדו והחליטו להישאר ידידים טובים. כמו כן, ריגר הצטלמה לסדרה חדשה ביס בשם "ג'וני ואבירי הגליל", אשר אמורה לעלות ממש בקרוב. 

© שלי זילכה
© צילום מסך מאינסטגרם

מה בנוגע לסרטים? ריגר שיחקה ב"מקובלות" לצידם של שיר מורנו ועומר דרור. כאשר היא משחקת את מיקה, הילדה הענייה שמגיעה מאמריקה והילדים בשכבה מתעללים בה. בנוסף, היא השתתפה בסרט "עמק", שאמור לעלות ממש בשנה הזאת, בו היא תשחק בתפקיד הראשי את לינוי, שחולמת להיות שחקנית מפורסמת אבל אף אחד לא מאמין בה.

© צילום מסך מיוטיוב
 
© רפי דלויה

אז שיהיה במזל!

 
תגובות