רוצים לנקות פאנלים בבית של בר רפאלי וקים קרדשיאן?. צילום: אינסטגרם

רוצים לנקות פאנלים בבית של בר רפאלי וקים קרדשיאן?

כמו בכל שנה הגיע הפסח ואיתו הניקיון השנתי שכולנו שונאים, השטיפות שלא נגמרות ושריפת החמץ. אבל תחשבו רגע איזה מגניב היה לנקות עם קים קרדשאין או עם ג'וני דפ את הבתים המפוארים שלהם! אז מי בא לעזור לנו לסיים עם הספונג'ה אצל ליאם המסוורת'?

ג'וני דפ

טוב אז ברור שאת האחוזה של ג'וני דפ יהיה לנו קצת קשה לנקות במיוחד בגלל הגודל שלה אבל זה לגמרי שווה את הקפה איתו ועם כל משפחת דפ בחצר המלכותית של הבית ואנחנו גם לא נתנגד לאיזה קפיצה קטנה לבריכה.

הכי חשוב שאחרי שננקה תתן לנו לקפוץ לברכה!
אפשר לקפוץ ראש לבריכה פליז? © צילום מסך מהיוטיוב
 

בר רפאלי

את הבית של בר רפאלי ושל בן זוגה עדי עזרא אנחנו ממש לא נתנגד לנקות, כמובן שהחדר שאנחנו ננקה יהיה חדר הבגדים של רפאלי, למה? גם כי מרוב בגדים שהיא מקבלת מהקמפיינים הוא טיפה מבולגן וגם כי לא יזיקו לנו כמה סמרטוטים ישנים (ישנים הכוונה מהקולקציה הקודמת) שבר לא צריכה יותר.

לדוגמה את הבגדים האלה ממש בא לנו!
לדוגמה את הבגדים האלה ממש בא לנו! © רפי דלויה

משפחת קרדשיאן

את הבתים של משפחת קרדשאין ייקח לנו כמה שנים לנקות, אבל רק המחשבה על לנקות להם את המקלחת ולמצוא מברשת עם שיער של קים או קלואי זה שווה את הכל (כמובן שאחר כך אנחנו נמכור את זה באיביי). חוץ מזה שעוד מעט לא נצטרך לטוס בשביל זה שעות במטוס, כי בכל זאת הם קנו פה בית בסכום מטורף, ואף יגיעו לבקר בארץ הקודש בקרוב.

אין לנו בעיה גם לנקות את הבית החדש.
אין לנו בעיה גם לנקות את הבית החדש © צילום מסך מהיוטיוב

איתי תורג'מן

את הבית של איתי תורג'מן ההורס אנחנו ממש חייבים לנקות רק בשביל לראות כמה גדל אוסף הנעליים שלו בזמן האחרון. לתורג'י יש אוסף ענקי של נעליים שבטח זקוקות לניקיון רציני, ואנחנו ממש נשמח לעשות את זה בשבילו.

מתים פשוט מתים לנקות לך את אוסף הנעליים!
מתים פשוט מתים לנקות לך את אוסף הנעליים! © ענת מוסברג

ליאם המסוורת'

כוכב הקולנוע הענקי שכולנו אוהבים בטח חייב ניקיון בית דחוף, למה? כי בין סרט לסרט אין לו אפילו שנייה לנוח, אז לנקות? בטח שלא! ליאם שתדע שאנחנו מוכנים לעשות את זה במקומך בתמורה לקלטת של "משחקי הרעב-עורבני חקיין חלק ב'" לפני כולם.

אנחנו מוכנים לנקות לך את הבית גם כי אתה חתיך!
אנחנו מוכנים לנקות לך את הבית גם כי אתה חתיך! © אינסטגרם

עמוס תמם

עמוס תמם היקר, אם אין לך זמן לנקות את הבית כשאתה מופיע בקאמרי אתה לגמרי יכול להשאיר לנו מפתח לבית שלך ואנחנו נעשה את זה. בנוסף לניקיון במקלחת אולי נגנוב לו קצת מהג'ל לשיער שיהפוך אותנו ליפים כמוהו.

© אוהד רומנו ל"פנאי פלוס", מתוך האינסטגרם של עמוס תמם

דמי לובאטו

תנחשו איזה חלק בבית של דמי לובאטו אנחנו רוצים לנקות? כמובן שאת מדף הדיסקים. אנחנו בסך הכל רוצים לקבל את אותה השראה של דמי לשירים הכובשים שלה ולצאת בקריירת סולו מרגשת כמעט כמו שלה. מי איתנו?

תכלס, אנחנו פשוט רוצים את הקריירה שלך
תכלס? אנחנו פשוט רוצים את הקריירה שלך. © אינסטגרם

שלומית מלכה

הדוגמנית ההורסת כנראה תעבור בקרוב לגור עם בן זוגה הטרי יהודה לוי, ככה שאולי היא לא ממש חייבת לנקות את הבית שלה. למרות זאת, אנחנו בכל זאת נרצה לנקות לה אותו ואולי למצוא איזה חולצה של יהודה על הספה או בחדר השינה ועל הדרך גם לבדוק מה יש לה במקרר שגורם לה להיות כזאת רזה ומושלמת! שלומית, אנחנו חולים עלייך. 

כבר אמרנו רזה ומושלמת?
כבר אמרנו רזה ומושלמת? © אינסטגרם

 

 
 
תגובות