בעקבות ההצלחה: "פצועים בראש" משיקים עונה שנייה . צילום: אור גפן

בעקבות ההצלחה: "פצועים בראש" משיקים עונה שנייה

למרות הסערה הגדולה, היה דבר אחד שהצליח להוציא את כל הכוכבים הכי שווים מהבית כדי לחגוג וזה כמובן תחילת הצילומים של העונה השנייה של "פצועים בראש". אז מי נכח ומי הבריז באלגנטיות?

הסערה הגדולה שפקדה את תל אביב והסביבה, לא הפריעה לאגם רודברג להגיע להרמת כוסית חגיגית לכבוד צילומי העונה השנייה של "פצועים בראש", פרי יצירתם של גיא עמיר וחנן סביון ("עספור"). העונה הראשונה שודרה לפני כשנתיים, זכתה להצלחה גדולה והוחלט להפיק עוד עונה משובחת עם שחקנים מוכשרים ביותר. המאורע החגיגי התקיים אמש (א'), בבר "הפרגולה" בגבעתיים, שנמצא בבעלות יוצרי הסדרה עמיר וסביון, והצטרפו אליהם גם מפיק הסדרה ירון ליכטנשטיין והשחקנים החדשים: עידן בראון, גל לב ודניאל גל. בעונה הראשונה סופר על ארגון מסתורי שמתעסק בצדק, פלוס רומנטיקה והמון אלימות ברקע. 

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

מי שהחליט להבריז ולא להרים כוסית הם: כוכב הילדים תובל שפיר, שמשתתף בסדרה אך באותו זמן היה חולה, הזוג המלכותי דר זוזובסקי ולי בירן שנשארו להתכרבל בתוך הפוך, וחן אמסלם שנשארה בקאמרי להופיע במחזמר לצד עוז זהבי ומירב פלדמן. הצילומים לסדרה מתחילים ממש היום, ואנחנו כבר מחכים לראות איזה הפעות הכינו לנו היוצרים, בהצלחה. 

השחקנים החדשים
השחקנים החדשים © אור גפן
© אור גפן
שחקני הסדרה עם המפיק ירון ליכטנשטיין
שחקני הסדרה עם המפיק ירון ליכטנשטיין © אור גפן

 

 

 

 

 

תגובות