מי היה מאמין: שירן סנדל בת 28! . צילום: רפי דלויה

מי היה מאמין: שירן סנדל בת 28!

כוכבת הילדים והנוער שירן סנדל, חוגגת היום את יום הולדתה ה-28. אז מה היא עשתה לפני התפקיד הנחשק ב"גאליס" ומה אנחנו מאחלים לה?

הייתם מאמינים ששירן סנדל בת 28? הרבה מכם בוודאי יגיבו בשוק ותדהמה איך ב-28 שנים האלו היא הספיקה לעשות הרבה מאוד דברים שאולי על חלקם אפילו לא שמעתם. כמו רוב המפורסמים גם החלום של סנדל היה לשחק מגיל צעיר. היא הייתה במגמת תיאטרון בבית הספר בגיל 14 והתחילה ללכת לכל אודישן ששמעה עליו, אך את דרכה התחילה דרך הצגת ילדים ופרסומות שונות.

 

את סנדל רובנו הכרנו מהסדרה "גאליס" אך לא כולם יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה של המפיקים לקבל את הכוכבת לסדרה. היא עברה ארבעה אודישנים אך לאחר זמן מסוים, כשהבחינה כי לא מתקשרים אליה, החליטה לאזור אומץ ולשלוח הודעה לבמאי של "גאליס". סנדל ביקשה שיזמין אותה לאודישן נוסף ולבסוף הוזמנה אליו, התקבלה וכך קיבלה את תפקידה כיולי סער בסדרה. סנדל השתתפה בכל חמש העונות של גאליס (ועוד אחת בדרך), בסרט "גאליס: המסע לאסטרה" ואף במופע ענק בהיכל נוקיה עם השחקנים.

© יחסי ציבור
 

לאחר שסנדל קיבלה את התפקיד ב"גאליס" נפתחו לה המון דלתות בהמשך. היא הנחתה בסדרות נוספות של ערוץ הילדים כמו "ששטוס" ו"הבנים והבנות", התארחה בתוכניות רבות כמו "סתאאאם" ו"הפרעת קשב" ובנוסף התחילה להופיע ביחד עם ליאור כהן בכל רחבי הארץ, עם שירים מכל הסגנונות ולכל הגילאים. במקביל לכך היא פתחה בהופעת יחיד ובה היא שרה שירים שכולנו אוהבים, החל מהשירים של עידו בי וצוקי ועד לשירים של עוזי חיטמן. 

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם
 

לפני שנתיים כוכבת הילדים השתתפה במחזמר "בטי בם" המבוסס על שיריו של אריאל זילבר, ביחד עם ליאור כהן ונווה צור, חבריה מ"גאליס". שנה לאחר מכן השתתפה ב"משחקי הפסטיגל" בתור הדמות של סוניק, שהיא בעצם קרקל. כמו כן, בקיץ האחרון היא השתתפה במופע באילת שנקרא "סופרסטאר" ביחד עם ליאור כהן ומיכל מוכתר, כוכבת הילדים שמכונה "מיקי". למרות שהיא מזוהה עם עולם הילדים, סנדל השתתפה בפרק אורח בסדרה "עממיות" של נאור ציון בתור שחקנית הטניס הקנדית "מריאן ווזניאקי" ולאחרונה הצטלמה לסדרת הדרמה "פצועים בראש", בה היא תשחק לצד אגם רודברג ותובל שפיר

© רפי דלויה
 

כל מה שנשאר לנו זה לאחל המון מזל טוב, הצלחה בהמשך הדרך ושתזכי לכבוש כל יעד שרק תרצי! 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגיות
תגובות