אוסטין מאהון: "לא הייתה לי מערכת יחסים אמתית".

אוסטין מאהון: "לא הייתה לי מערכת יחסים אמתית"

אחרי שהזמר הצעיר אוסטין מאהון, נפרד רשמית מקאמילה קאבלו, הוא ממשיך הלאה לעבר היעד הבא, ומכריז רשמית על הזוגיות שלו עם בקי ג'יי. על הדרך, מזכיר לכולנו שהזוגיות עם קאבלו לא הייתה אמתית כל כך, "זה הזוי"

מסתבר שגל ההתאהבויות בהוליווד עדיין קיים בגזרה של הצעירים. אז אחרי שג'סטין ביבר הציג לעולם את החברה החדשה וסופית קנדל ג'נר נשארה מאחור, כוכב הפופ הצעיר אוסטין מאהון, ובת הזוג הנוכחית בקי ג'יי, מתחזקים את חשבונות האינסטגרם יום יום, ומזכירים לכולנו שהם הזוג הכי מתוק בהוליווד. למרות זאת, מסתבר שנשארו עוד כמה עניינים לא סגורים מהזוגיות הקודמת של מאהון יחד עם קמילה קאבלו. אז מה קרה בדיוק, ומה הקשר לקליפ החדש של בקי ג'יי? 

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

מאהון ובת הזוג ג'יי, החליטו לא להסתיר יותר מדי את הזוגיות שלהם, ובכל כמה זמן מספקים למעריצים תמונה משותפת ופוטוגנית במיוחד. הזמר התראיין לMTV, הודה על הזוגיות החדשה (כאילו שלא ידענו) ואף סיפר שהוא ובקי ג'יי בדיוק סיימו לצלם את הקליפ לסינגל שלה "Lovin' So Hard". "מדובר בקליפ לסינגל שלה שכבר השתחרר, וזה וידאו ממש מגניב. רק אני והיא מסתובבים לנו בLA, הולכים לחוף, מבלים, עושים דברים כיפיים. זה היה וידאו מאוד אינטימי".

© צילום מסך מיוטיוב
האקסית המאוככזבת
האקסית המאוכזבת © צילום מסך מאינסטגרם
 

אם נתייחס לצד הפחות מואר של העניין, נראה שבכל הזדמנות מאהון מנסה לעקוץ את האקסית שלו קמילה קאבלו. אחרי שהודה בזוגיות בינו לג'יי, אמר "זה מדהים, כאילו לא הייתה לי מערכת יחסים אמיתית לפני, זה הזוי". כזכור, לפני שנה מאהון וקאבלו היו הזוג הצעיר הכי מתוק שיש. אמנם האקסית לא נשארה חייבת וצייצה בטוויטר שלה "טוב לדעת". את האמת? זו הייתה גם התגובה הראשונית שלנו. כנראה שהעניינים מאחורי הקלעים לא נגמרו טוב כל כך כמו שחשבנו.

damn....good to know

— camEEla cabeYo (@camilacabello97) אפריל 30, 2015 " target="_blank">

 

 

 

 

 

תגובות