יותר מזל משכל: המפורסמים שנשרו מבית הספר.

יותר מזל משכל: המפורסמים שנשרו מבית הספר

אין ספק שחודש מאי הוא החודש הכי לחוץ בבית הספר. אז בינתיים שאתם רצים מבגרות למתכונת, יש כאלה שמוכיחים שלפעמים לא צריך ללמוד אם יש לך אמביציה, כישרון וקצת אומץ. קבלו את כל הסלבס שיודעים לחשב את הכסף בחשבון הבנק שלהם גם בלי לרבוץ בשיעורי מתמטיקה

הארי סטיילס

באיזה גיל: 19.
הסיבה: לאחר שהתפרסם בתוכנית "אקס פקטור" החליט לנשור.
אומנם סטיילס סיים את לימודי החובה שלו בתיכון, אבל לאחר התיכון נרשם לאוניברסיטה ושם מעולם לא סיים. הזמר למד באוניברסיטה באנגליה, ולאחר שהתגלה בריאליטי עזב את האוניברסיטה בגלל חוסר זמן. אבל כשיש לך כל כך הרבה מעריצות וכסף מי בעצם צריך לימודים? אבל אם תשאלו את סטיילס הוא היה שמח לחזור ללמוד ויעשה את זה כשיהיה לו זמן.

© shutterstock

לינדזי לוהן

באיזה גיל: 17.
הסיבה: עזבה את בית הספר כדי ללמוד בחינוך ביתי.
אולי זה ישמע הזוי, אבל גם לינזי לוהן הייתה פעם ילדה שלמדה לבית הספר ולמבחנים, לוהן עזבה את בית הספר הרגיל כדי להשקיע יותר בקריירת המשחק שלה ובתפקידים שקיבלה. השחקנית עדיין רצתה להשלים תעודת בגרות, אז היא החלה ללמוד בחינוך ביתי והצליחה להגיע לתעודת בגרות מלאה, אין ספק שזה מפתיע!

© צילום מסך מיוטיוב

קייטי פרי

באיזה גיל: 14.
הסיבה: להגשים את החלום שלה להיות זמרת.
אפשר לומר שכשקייטי פרי הייתה נערה זה לא באמת היה אחד מחלומות הנעורים שלה. פרי עזבה את לימודיה בבית הספר בגיל 14 כדי לנסות להגשים את החלום שלה להיות זמרת ועברה לנאשוויל. בגיל 17 עברה ללוס אנג'לס והחלה לעבוד במקומות עבודה קשים במיוחד ושקעה בחובות. אומנם בהתחלה החיים לא האירו לה פנים, אבל עכשיו היא לגמרי מצליחה לחיות את החלום!

© צילום מסך מיוטיוב

סיימון קאוול

באיזה גיל: 16.
הסיבה: התנהגות בלתי הולמת.
היום אין אחד שלא היה רוצה להכיר את סיימון קאוול, אבל בעבר קאוול היה ילד שובב שלא ממש התחבר למסגרות. כבר בגיל 16 הוא הספיק לעבור 16 בתי ספר שונים(!!!), עד שנשלח ביחד עם אחיו לפנימייה, ומשם עזב כי הוא ואחיו הואשמו בהתנהגות בלתי הולמת. אמנם ההתחלה הייתה קשה והמון מקומות עבודה לא קיבלו אותו, אבל היום אנחנו לגמרי מאמינים שכולם מתחרטים על זה.

© צילום מסך מיוטיוב

כריסטינה אגילרה

באיזה גיל: 15.
הסיבה: עברה בריונות בבית הספר.
לאחר שכריסטינה אגילרה הופיעה בכמה תוכניות טלוויזיה מקומיות החלו הילדים בבית סיפרה להציק לה. בכיתה ט' החליטה שהספיק לה לסבול את ההצקות מחבריה לכיתה ונשרה מהלימודים, עד היום היא מעולם לא סיימה את התיכון. אגילרה גם סיפרה לאחר שהיו לה המון בעיות בבית ספר, הייתה צריכה להתמודד עם גירושי הוריה, והחוויות האלה עיצבו אותה וחיזקו אותה יותר.

© צילום מסך מיוטיוב

קריסטן סטוארט

באיזה גיל: 13.
הסיבה: המורים לא תמכו בקריירת המשחק שלה.
קריסטן סטוארט החלה לשחק עוד הרבה לפני "דמדומים" ונמצאת על המסכים עוד מגיל 8. בכיתה ז' החליטה לנשור מלימודיה בבית ספר כיוון שהמורים לא תמכו בקריירת המשחק שלה. השחקנית סיפרה שהמורים לא הסכימו לשמור לה את שיעורי הבית או לתת לה יותר זמן לעשות את העבודות שלה, והוסיפה שהמורים בבית הספר שלה נכשלו בחינוך.

© צילום מסך מיוטיוב

פריס הילטון

באיזה גיל: 18.
הסיבה: סולקה בגלל שהפרה את כללי בית הספר.
לפריס הילטון יש את כל מה שהיא רוצה, אבל כנראה שלפעמים צריך מזל בחיים. פריס למדה באחד מבתי הספר היוקרתיים במנהטן שבאותו הזמן גם ליידי גאגא למדה איתה באותו בית הספר. הילטון עבר כמה וכמה בתי ספר עד שלבסוף הגיעה לפנימייה, משם סולקה בגלל שהפרה את הכללים והחליטה לעזוב את הלימודים לתקופה, אולם לאחר מכן חזרה והשלימה תעודת בגרות. בכל מקרה ללמוד בשביל לקבל עבודה עם כסף טוב היא כבר לא צריכה, אז אנחנו לא דואגים לה.

© צילום מסך מיוטיוב

ג'וני דפ

באיזה גיל: 15.
הסיבה: להתחיל קריירה של רוקסטאר.
ביום הולדת 12 של ג'וני דפ, אימו קנתה לו גיטרה, מאז הוא התאהב וחלם להתחיל קריירה כמוזיקאי. דפ החל לנגן בלהקות עם חבריו ולא הפסיק לרגע. כשהוריו התגרשו הוא נשר מבית הספר בגיל 15, למרות שאחרי שבועיים רצה לחזור ללמוד וניגש לשיחה עם מנהל בית הספר, שאמר לו ללכת בעקבות החלום שלו להיות מוזיקאי. אומנם מוזיקאי לא יצא ממנו, אבל אנחנו לפחות הרווחנו שחקן מעולה.

© צילום מסך מיוטיוב

בריטני ספירס

באיזה גיל: 15.
הסיבה: להשקיע בקריירת השירה שלה.
בריטני ספירס החלה את הקריירה שלה בתור זמרת בגיל מאוד צעיר, אבל גם בעקבות כך נשרה מהלימודים. ספירס רצתה להשקיע בקריירה ועזבה את הלימודים בכיתה ט'. אנחנו אולי לא דואגים לה, אבל אם תשאלו אותה אם היא יודעת קצת מתמטיקה היא תגיד לכם שהיא החלה ללמוד לא מזמן אלגברה כדי לעזור לילדים שלה.

© צילום מסך מיוטיוב

ליידי גאגא

באיזה גיל: 17.
הסיבה: להשקיע בקריירה המוזיקלית.
אין ספק שמוריה של גאגא בבית הספר היו מרוצים ממנה. המורים שלה סיפרו שהייתה ילדה חרוצה מאוד וממושמעת רק שהיה לה ביטחון עצמי נמוך מאוד. גאגא השתתפה בבית הספר בהצגות בתפקידים ראשיים, ולקחה חלק בהרבה טקסים. בגיל 16 עזבה לניו יורק ללמוד בבית ספר לאמנויות אבל לאחר שנה נשרה על מנת להשקיע יותר בקריירה המוסיקלית שלה.

© צילום מסך מיוטיוב

דניאל רדקליף

באיזה גיל: 17.
הסיבה: לוח זמנים צפוף.
את רדקליף אנחנו מכירים עוד כשהתחיל לשחק בסרט הראשון של הארי פוטר בגיל 10, אבל כשאתה הופך לכוכב על גם לוח הזמנים שלך משתנה. השחקן חווה בריונות בבית ספרו כי כבר מגיל צעיר מאוד הפך לכוכב נחשק, ולא הצליח לשלב את עבודתו ביחד עם בית הספר, והחליט לנשור.

© צילום מסך מיוטיוב

אמינם

באיזה גיל: 17.
הסיבה: למד שלוש שנים כיתה ט' בשל היעדרויות והחליט לנשור.
אמינם הוא ראפר קשוח, ואולי בגלל זה בית ספר זה לגמרי לא מסגרת שמתאימה לו. הראפר נדד בין בתי ספר, והתקופה הכי ארוכה שהצליח לשהות בבית ספר אחד הוא שלושה חודשים. אמינם גם סבל מהצקות מצד התלמידים מבית הספר ובכיתה ט' החליט להפסיק להגיע, בגלל חיסוריו נאלץ לעשות שלוש שנים כיתה ט' ולאחר שלוש שנים החליט שהספיק לו, נשר מבית הספר כדי להתחיל לעבוד.

© צילום מסך מיוטיוב

אבריל לאבין

באיזה גיל: 16.
הסיבה: להתחיל קריירת שירה.
אבריל לאבין תמיד חלמה להיות זמרת, אבל רק בכיתה י"א הקריירה שלה התחילה. לאבין למדה בבית ספר פרטי, ולאחר שקיבלה חוזה הקלטות לשני אלבומים החליטה לנשור מבית הספר כדי להגשים את חלומה ולעבור לניו יורק. מאז אנחנו קיבלנו רוקסטארית, ושמחים שהצליחו לגלות את כישרון השירה שלה.

 

ריהאנה

באיזה גיל: 15.
הסיבה: לעבור לארצות הברית ולפתח את קריירת השירה.
אפשר לומר שריהאנה לא מעריצה גדולה של בית הספר, אפילו פעם אחת היא הלכה עם חולצה שרשום עליה "בית הספר הורג". כשהייתה בת 15 רצתה לפתח את הקריירה שלה כזמרת ולכן עברה לארצות הברית, ובגיל 16 כבר חתמה על חוזה הקלטות.

© צילום מסך מיוטיוב

וולט דיסני

באיזה גיל: 16.
הסיבה: רצה להתגייס לצבא האמריקאי.
דיסני עבד בעבודות נוער בשילוב עם בית הספר ובגיל 16 נשר על מנת להצטרף לצבא האמריקאי, למרות שלא התקבל בגלל היותו קטין, לכן הצטרף לצלב האדום ושימש בתור נהג אמבולנס בצרפת. עד היום לדיסני אין שום השכלה פורמלית ואין לו תעודת בגרות, אבל כנראה שמצליחים להסתדר בלי לסיים 12 שנות לימוד.

© צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות