מחזירים ועד לשימפנזות: החיות המוזרות של הסלבס.

מחזירים ועד לשימפנזות: החיות המוזרות של הסלבס

לכולנו יש איזושהי חולשה לבעלי חיים חמודים אך בניגוד לרוב האנשים, יש כאלה שלקחו את העניין צעד אחד קדימה. קבלו את הקוף של ביבר והזאב של סטוארט

השימפנזה של מייקל ג'קסון

את הרשימה ההזויה הזו פותח אחד מהסלבריטאים המוערכים ביותר בתעשיית המוזיקה, שעשה כנראה את הדברים הכי מטורפים במהלך הקריירה. אז חוץ מלפתוח לונה פארק שלם לילדים בבית שלו ולצלם קליפ בבית קברות, מסתבר שמייקל ג'קסון גם גידל שימפנזה. לקוף החמוד קראו באבלס, ובריאיון ישן אמר הזמר שחיית המחמד הזו לא רק מחזירה אהבה, אלא גם משתמשת בשירותים שלו, עוזרת לו להתנקות ואף השתמשה פעם במזלג ובכף בשולחן בזמן ארוחת הערב. לסיפור הזה יש סוף מצער, אחרי 20 שנה שבאבלס היה נאמן לג'קסון, הוא הורחק ממנו לאחר שהפך לאגרסיבי מידי ואפילו ניסה להתאבד. הזוי כבר אמרנו?

© טאמבלר

החזיר של מיילי סיירוס

נעבור למי שעשתה הרבה רעש בשנתיים האחרונות, הזמרת מיילי סיירוס. זה קרה לפני כתשעה חודשים, הזמרת אימצה לעצמה חזיר מחמד ואנחנו גילינו על כך דרך תמונה באינסטגרם שלה ושל בובה סו, בה כתבה: "אני האמא המאושרת ביותר בעולם". מאוחר יותר אפילו ראינו שהכוכבת הנועזת שמה לבובה סו לק אדום בוהק ברגליים, מה שעורר שערורייה גדולה בקרב הקהל שדאג למצב החזיר. טוב, אנחנו כבר יודעים שסיירוס מאוד אוהבת כלבים, אבל על כוכבת עם חזיר מחמד עוד לא שמענו!

© אינסטגרם
© אינסטגרם

הקפוצ'ין של ג'סטין ביבר

שוב אנחנו מדברים על קוף, רק שאת הקוף הזה אף אחד לא יכול לשכוח. לפני שנתיים, גילינו דרך האינסטגרם שג'סטין ביבר אימץ קוף מסוג קפוצ'ין ששמו מאלי, הזמר פרסם תמונות שלהם ביחד וכך וראינו שהיה קשור אליו מאוד, אבל כשהם הגיעו לגרמניה במסגרת סיבוב ההופעות של ביבר, נלקח הקוף למכלאה על ידי הרשויות כי לא היו לביבר ולצוות שלו את המסמכים הדרושים. כמובן שהסיפור התגלגל להרבה תקריות, ביניהן חוסר האמפתיה של ביבר, שלפי הצוות שטיפל במאלי "לא התקשר אפילו פעם אחת לדרוש בשלומו", וזיוף האיחוד "המרגש" בינו לבין מאלי בספיישל של הקומדי סנטרל ששודר לכבוד יום הולדתו ה-21.

© אינסטגרם

הצבה של דמי לובאטו

דמי לובאטו נסעה לחופשה קצרה בקיץ 2014, וחזרה משם עם משהו שלגמרי לא ציפינו לו. הזמרת נסעה לנוח בכפר הנופש "לה מרידיאן" שבאיי בורה בורה ובאחד מימי החופשה מצאה את עצמה בחברת צבה חמודה להפליא, כנראה חמודה עד כדי כך שבחרה לאמץ אותה כסנדקית. לובאטו לא התאפקה והצטלמה עם הצבה ששמה מוניקה לא מעט פעמים, כשנראתה זוהרת משמחה. אנחנו מקווים שלסיפור הזה בניגוד לשאר, יהיה סוף טוב.

© צילום מסך אינסטגרם

הארנב של קארה דלווין

הדוגמנית המצליחה קארה דלווין, שבקרוב נראה אותה בסרט "ערים של נייר", אימצה לפני כשנה ארנב מתוק בשם ססיל. מיד לאחר שהציגה אותו לראשונה באינסטגרם, כבר היה אפשר לחזות במתיקות של ססיל בחשבון האינסטגרם הפרטי שפתחה לו, שם יש לו כבר יותר מ-1,500 עוקבים.

© טאמבלר

הזאב של קריסטן סטיוארט

לפי הדיווחים, קריסטן סטיוארט לא קיבלה סתם עוגה ליום הולדתה ה-24. למען האמת, לסטוארט ניתנה המתנה הכי מוזרה שאי פעם שמענו עליה, זאב. לא פחות ולא יותר, זאב אמיתי, לערפדה מ"דמדומים". מסתבר שלאמה של הכוכבת כבר יש ארבעה זאבים, השתיים מאוד אוהבות זאבים ולא רואות שום סיבה לא להחזיק אותם כחיות מחמד רגילות לחלוטין. השמועה אומרת שהאהבה בין סטוארט לזאב שלה הייתה אהבה ממבט ראשון. מאמינים לזה?

© טאמבלר

 SO... איזו חיית מחמד הכי מוזרה לדעתכם?

 
עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות