Gorgeous: האחים הלוהטים של כוכבי הביצה. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

Gorgeous: האחים הלוהטים של כוכבי הביצה

דוגמנים בביצה המקומית יש בשפע, ולחלקם יש אחים שלוהטים אפילו יותר מהם. אז את מי אתם חייבים להכיר? און רפאלי וטומי לואיס כבר בפנים

ירין כהן

אח של: הדוגמנית קארין כהן.
סטטוס: רווק.
האם יילך בעקבות אחותו? ירין כהן הוא אחד האחים היותר הורסים שיש, אז אל תתפלאו אם תתקלו בו מככב בקמפיין הלבשה תחתונה, או כפרזנטור של בגדי ערב לצד דוגמניות גדולות כמו אחותו קארין. 

© אינסטגרם
פרזנטור של בגדי ערב - תפור עליך! © אינסטגרם

אביב ממן

אח של: מלכת היופי מור ממן.
סטטוס: רווק.
האם יילך בעקבות אחותו? פה התשובה כבר ברורה. אביב כבר התחיל להשתתף בקמפיינים ונכנס לתעשיית הדוגמנות. בקיצור, אנחנו בטוחים שבקרוב נראה אותו מככב בכותרות גדולות.

פשוט יפים!
פשוט יפים! © אינסטגרם
התאהבנו
התאהבנו © אינסטגרם

בר גרוצקי

אח של: המנחה דנה גרוצקי.
סטטוס:
רווק.
האם יילך בעקבות אחותו? לפני הכל, בר גרוצקי ללא ספק חתיך הורס. חוץ מזה שיש לו פנים מושלמות, יש לו גוף מטורף שהוא מפתח בגלישת גלים, מה שממש לא יפתיע אותנו אם בקרוב נראה אותו בקמפיין לחברת גלישה או בגדי ים. אנחנו כבר מחכים לו לשיעור גלישה ראשון וממש לא אחרון.

© אינסטגרם
אש על הגולש
אש על הגולש! © אינסטגרם

און רפאלי

אח של: הדוגמנית בר רפאלי.
סטטוס: רווק.
האם יילך בעקבות אחותו? ללא ספק השאלה הכי גדולה שאפשר לשאול לגבי און רפאלי, היא האם הוא ייצא למסע קמפיינים נחשק. אחרי שסירב בתוקף לשחק ב"גאליס" וכנראה לא נכנע לסכומים הגדולים שהוצעו לו בדוגמנות, רפאלי ג'וניור לא ילך בעקבות אחותו, אז בינתיים נסתפק בתמונות שלו משתכשך בבריכה. זה גם משהו.

© אינסטגרם
אנחנו נמסים!

שובל גוזלן

אח של: ירדן גוזלן, אשתו של הזמר המצליח משה פרץ.
סטטוס: במערכת יחסים.
האם יילך בעקבות אחותו? כנראה שאת שובל גוזלן אתם מכירים בתור שחקן כדורגל, ועוד משהו שבטח רובכם לא יודעים זה הקשר המשפחתי. אנחנו לא בטוחים שהוא באמת יילך בעקבות ירדן, אבל ממש נשמח לראות אותו בקמפיין אופנה כזה או אחר כי הוא ממש לוהט!

מבלה עם הגיס
מבלה עם הגיס © אינסטגרם
עם החברה
תפוס חזק © אינסטגרם
עכשיו חם לנו יותר
עכשיו חם לנו יותר © אינסטגרם

טומי לואיס

אח של: לא אחר מהדוגמן ההורס מייקל לואיס.
סטטוס: רווק.
האם יילך בעקבות אחיו? ללא ספק לטומי יש את הלוק הנכון והגנים הנכונים בשביל להיכנס לתעשייה ולכבוש אותה בגדול. רק בשבוע האחרון הוא צעד בתצוגה עם אחיו, מה שלגמרי מכניס אותו לסביבה הטובה, ובינינו זה רק עניין של זמן עד שנראה אותו בכותרות או באיזו תוכנית ריאליטי טיפוסית. אנחנו חולים עליו!

© אלירן אביטל
© אלירן אביטל

רועי מילשטיין

אח של: הכורדסלן גל מקל.
סטטוס: רווק נחשק.
האם יילך בעקבות אחיו? אנחנו לא בדיוק יודעים אם מילשטיין אוהב את התחום, אך חבר ספורטאי זה תמיד טוב. בכל מקרה, אנחנו היינו שמחים לראות אותו יותר בקמפיינים או פרסומות לוהטות. מפיקים, יאללה, תסתערו! 

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

תגובות