מסתמן: תותי ניניו, שחר חסון ונווה צור ישתתפו בפסטיגל.

מסתמן: תותי ניניו, שחר חסון ונווה צור ישתתפו בפסטיגל

ליהוקים מפתיעים במיוחד. כוכבי הילדים תותי ניניו ונווה צור, יחברו לסטנדאפיסט שחר חסון ומגיש "הפרעת קשב" בערוץ הילדים, ושלושתם ככל הנראה יצטרפו לפסטיגל 2015. שיהיה בהצלחה

המלחמה על כוכבי הילדים לפסטיגל 2015 נמשכת. אחרי ששירן סנדל ואליאנה תדהר לא יאכזבו את חנוך רוזן ומיקי פלד גם השנה, חברם לסדרה "גאליס", נווה צור, ככל הנראה ישתתף במופע הגדול של השנה. לצור זאת תהיה הפעם הראשונה שישתתף בפסטיגל, אחרי שקיבל את החותמת הרשמית של כוכב ילדים עם 5 עונות של "גאליס", "מועדון החנונים" סרט קולנוע ומופע בנוקיה. יכול להיות שגם ההורים שיבואו לצפות עם הילדים במופע יזהו את השחקן, צור שיחק בשתי העונות של סדרת הדרמה "ניורק" מבית yes, לצד אושרי כהן ויובל שרף. בכל מקרה, אחרי שראינו אותו בביצוע מרגש לשיר של מוקי "לב חופשי", אין סיבה שלא ישתלב לצד הכוכבים הגדולים במופע. 

© רפי דלויה
 

הליהוק החדשני והמפתיע ביותר זו שחקנית "שכונה" תותי ניניוכוכבת הילדים החדשה יחסית, פרצה לחיינו בסדרה "אליפים", אך הפריצה הגדולה לעולם הילדים קרתה דווקא בשנה הנוכחית עם עליית הסדרה המצליחה. ניניו גם מופיעה ברחבי הארץ עם מופע משלה, ואף השתתפה במופע שכונה בתחילת השנה. אז להשתתף בפסטיגל השנה, לא ממש תהיה בעיה בשבילה. 

קטן עליה.
קטן עליה. © קרן בן עמי
 

הליהוק הכי טוב של הפסטיגל עד כה, זה הקומיקאי הכי אהוב על הילדים, שחר חסון. מלבד מופעי הסטנד אפ שלו, והתכנית "צחוק מעבודה" בה השתתף לצד שלום אסייג, חסון הגיש בשנתיים האחרונות את התכנית "הפרעת קשב" בה אירח את מיטב כוכבי הילדים עם מתיחות משוגעות. הילדים התאהבו בו, ומפיקי הפסטיגל כנראה לא יכלו להישאר אדישים להערצה המטורפת. 

כוכב הילדים הבלתי מעורער
כוכב הילדים הבלתי מעורער © חן אביב
 

 

 

תגובות