מעוגת גבינה ועד קצפת: 8 שמלות הכלה שכבשו אותנו. צילום: יוני רייף

מעוגת גבינה ועד קצפת: 8 שמלות הכלה שכבשו אותנו

חג השבועות הגיע, ויחד איתו הלבן שצובע את כולנו. לקראת החג אספנו רשימה של שמלות הכלה שבהחלט כבשו אותנו. אז מי ניצחה בתחרות הגדולה?

עדי הימלבלוי

בתקופה האחרונה הימלבלוי בכותרות בעיקר בשל הריונה המתוקשר, וממש עכשיו היא בחודש השמיני (התרגשות!), אבל לפני התכנון של הילד המתוק, הכל התחיל מחתונה מפוארת. הימלבלוי התחתנה בחודש יולי האחרון, בשמלה שהולמת אותה להפליא. השחקנית נישאה לנדב פלד, אחרי שנים של ידידות מופלאה, והשניים החליטו לנסות את מזלם גם בתחום הרומנטי. כנראה שהעניין ממש עבד, וגם השמלה.

עוצרת נשימה
 © יוני רייף

ג'יימי לין ספירס

כוכבת סדרת הנוער הנוסטלגית "זואי 101" שהייתה רק בת 15 בעת צילומי הסדרה, התבגרה, התחתנה, נכנסה להריון וילדה, עוד הרבה לפני שהספקתם למצמץ. לפני קצת יותר משנה, באפריל 2014, נישאה ספירס לג'יימס ווסטון, בעודה בת 22 בלבד. בינתיים היא כבר אמא לילדה בת 6. ווסטון הוא אומנם לא אבי הילדה, אך ניתן לראות ולהתפעל מהשמלה המהממת שלבשה ביום חתונתה.

© צילום מסך מאינסגרם
© צילום מסך מאינסטררם

יאנה יוסף

יאנה יוסף פליטת הריאליטי "האח הגדול", ניצלה את 15 דקות התהילה בצורה הכי טובה שאפשר ואפילו התגלתה לעינינו בתור שחקנית. אחרי תהליך גיור ארוך ומפרך ולאחר שקיבלה את האישור שכל כך חיכתה לו מהרבנות, התנחמה באחת החתונות המדוברות של השנה (חוץ מהחתונינט כמובן), עם הקומיקאי האהוב ציון ברוך. אבל מה זה משנה? עם פיג'מה או שמלת כלה היא תמיד יפה.

© ענת מוסברג, PPLUS

אשלי טיסדייל

שארפיי הבלונדינית שכולנו אוהביםף התחתנה בקיץ האחרון עם המוזיקאי כריסטופר פרנץ', לבשה שמלת כלה עדינה, אך ללא ספק, עוצרת נשימה! הכלה המאושרת לא הסתפקה בכך, וכמובן הצטיידה בפמליית שושבינות מן השורה, הכוללת גם את ה-BFF ונסה הדג'נס, שכיכבה גם היא בסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל". בקיצור, איך לומר? חתונה מהסרטים!

© צילום מסך מאינסטגרם

לירז דרור

זהירות, שלמות בדרך. דרור התחתנה אי שם בשנת 2013, אך מחזיקה בזוגיות יציבה ואף מתוקשרת לאור השתתפותה בתוכנית "זוג מנצח VIP" יחד עם בעלה איציק פינטו. שם הוכיחו לנו שאפילו לאחר 8 שנות נישואים, האהבה ביניהם לא נגמרת. כל מה שלנו נותר לעשות זה לקנא - באהבה, ובשמלה.

© ענת מוסברג, PPLUS

קייט מידלטון

מדובר בכלה הכי נסיכותית שיש, ובחתונה הכי מלכותית שיש. קייט מידלטון היא לא אחרת מהנסיכה שנישאה לנסיך אנגליה, ואכן שמלת החתונה שלה כיבדה את המעמד המכובד. השמלה של מידלטון היתה צנועה כיאה לנסיכה, אך לא חסכה מלהיות פשוט מדהימה! 

© צילום מסך מיוטיוב
© צילום מסך מאינסטגרם

נינט טייב

נינט טייב היא ללא ספק רוקרית בהתהוות, ואמא לתינוקת מתוקה. הכל התחיל מהחתונה המדוברת ביותר של השנה - החתונינט. נינט ידועה במיוחד בסטייל השונה שלה וברצון שלה להתבלט מעל השאר, וכמובן שלא היה אפשר להתעלם מהתכונה הזו כשראינו את השמלה שלה. יש כאלה שיאהבו, כאלה שפחות אבל כולנו נסכים על דבר אחד - אין כמו נינה!

© ראובן שניידר

 

 

תגובות