מחכים לגיורכם: 6 הסלבריטאים שקרובים ליהדות. צילום: צילום מסך מyoutube

מחכים לגיורכם: 6 הסלבריטאים שקרובים ליהדות

לאחרונה היהדות ולימודי הקבלה בפרט, הפכו לטרנד מטורף אצל הסלבס הכי גדולים בארצות הברית. אז מי לומד באופן קבוע ומי קעקע את שם אחותו בעברית?

מדונה

לשמחתנו הרבה, מלכת הפופ הבלתי מעורערת, מדונה, מתקרבת מאוד לדת היהודית. מדונה מקפידה על לימודי הלכה בקבלה ואף הוכנסה לרשימה של היהודים החזקים ביותר באמריקה, בטענה שהיא מיישמת את תורת הקבלה ואת היהדות. היא איננה מופיעה בימי שישי, שומרת שבת ואף מבקשת מקרוביה לקרוא לה בשם התנ"כי אסתר. לפעמים נדמה לנו, שלמרות שמדונה לא יהודיה, היא יותר קרובה לדת מאשר יהודים אמיתיים. שיהיה.

הוד מעלתה
היוש הוד מעלתה © צילום מסך מיוטיוב

בריטני ספירס

כנראה שנסיכת הפופ (מלכה יש רק אחת) בריטני ספירס הושפעה ממדונה, וגם היא הלכה ללימודי קבלה ואף הפכה לאחת מהמשתתפים המפורסמים בקבלה. "הרהרתי בכמה מספרי הקבלה, הם כולם בעברית. אני לא מבינה הכל, אני מניחה שזה בסדר, אבל משום מה אני מרגישה ממש צמאה לזה, זה כמו מדיטציה בשבילי", היא מספרת. חוץ מזה, ספירס אוהבת להשוויץ בצמיד החוט האדום של הקבלה, הכי סטייל.

הוד נסיכותה
במקום להיות מופתעת תבואי לבקר © צילום מסך מיוטיוב

הארי סטיילס

כנראה שקהל המעריצים הבלתי נתפס שיש לסטיילס, לא גורם לו לשכוח את מעריציו היהודים. גם הוא, נכנס לרשימת 'מאה היהודים המשפיעים' למרות שהוא לא יהודי. סטיילס לא מתבייש להפגין באהדתו הרבה ליהודים, הוא התחיל ללמוד עברית, קעקע את שם אחותו בעברית, ואף ענד מגן דוד. "הוא לא יהודי, אבל הוא מאוד מחובר לאורח חיים יהודי", נאמר על הבחירה שלו. בכל אופן אנחנו יכולים להיות בטוחים שבזכות סטיילס מיליוני בני נוער מכירים את פסח, פורים ויום כיפור.

תתגייר, בתודה, אנחנו
תתגייר. בתודה, אנחנו © צילום מסך מיוטיוב

פריס הילטון

פריס הילטון היא בין הסלבריטאים האחרונים שהצטרפו לקבלה. היא מספרת שכל פעם כשהיא נמצאת במצב רוח לא טוב, היא נוסעת למרכז הקבלה בשביל להתעודד. גם היא שמה את הצמיד האדום בגאווה, ומספרת כי כל לימודי הקבלה והיהדות, עוזרים לה להתמודד עם הקשיים שלה, ועם החיים בפרט. למרות כל האמונה בדת ובקבלה, הילטון עדיין לא ביקרה בארץ הקודש. אנחנו מקווים לראות אותה מגיעה לארצנו הקטנטונת ממש בקרוב. או שנאמר לפחות בשנה הבאה, בירושלים הבנויה.

תבואי, נראה לך איפה 'דרך השלום'
תבואי, נראה לך איפה נמצא 'דרך השלום' © צילום מסך מיוטיוב

אשטון קוצ'ר

כמו רוב הסלבס ההוליוודים, גם אשטון קוצ'ר היה תלמידו של הרב ברג (מי שהקים את מרכז הקבלה באל איי) בקבלה. קוצ'ר ידוע בביקוריו הרבים בארץ הקודש (5!) שלושה מביקוריו היו ביקורי נופש, לימוד הקבלה וביקור באתרים דתיים לנצרות וליהדות כאחד. באחד מן הביקורים בכלל החליט להכנס לעולם הביזנס והחליט להשקיע כאן בישראל, ובפעם האחרונה שביקר, הגיע להלוויה של הרב ברג. לצערנו, ביקורו האחרון בישראל היה אי שם בשנת 2013. אנחנו מקווים מאוד שהוא לא שכח אותנו ויגיע לבקר שוב בישראל עם קוניס והתינוקת היפה!

נו, איך היה? לפחות היינו נחמדים?
נו, איך היה? לפחות היינו נחמדים? © צילום מסך מיוטיוב

סקוט דיסיק

אחרי רשימה ארוכה של הוליוודים שאינם יהודים, הבאנו לפניכם את סקוט דיסיק. אנחנו מניחים שאתם מכירים אותו מתוכנית הריאליטי 'משפחת קרדשיאן' ואם לא אולי תכירו אותו בתור בן זוגה היהודי-השיכור-המטורלל של קורטני קרדשיאן, או שגם זה לא. בכל אופן, גם דיסיק לא מתבייש בהיותו יהודי, אומנם הוא מודה כי הוא לא יודע קרוא וכתוב בעברית, ואף לא ממש מתפלל, אך הוא נוהג לערוך ארוחות שבת עם המשפחה המצומצמת, מכיר ומיישם חלק מהמנהגים היהודים. גם בתוכנית, סיפר דיסיק שהוא מלא ציפייה לקראת ביקורו בישראל. מתי הוא יקרה? אנחנו לא כל כך יודעים (וכנראה שגם הוא לא) אבל בכל מקרה, סקוט אנחנו מאחורייך!

תבוא, תגלה עולם
תבוא, תגלה עולם © צילום מסך מיוטיוב
תגובות